REFERENT DS ADMINISTRACJI Odolanów oferta pracy Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Miłość"
Stanowisko: REFERENT DS ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.gmcentrum.pl
Data publikacji: 2018-03-15
Lokalizacja: Odolanów (wielkopolskie)
Pracodawca: Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Miłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Raszkowska 36, 63-430 Odolanów, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.gmcentrum.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Odolanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Odolanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Gminno-Miejskie Centrum Pomocy "Wiara-Nadzieja-Miłość"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Raszkowska 36, 63-430 Odolanów, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.gmcentrum.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Odolanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Odolanów
Ulica pracodawcy: Raszkowska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 29.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Lekarz weterynarii
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Żagań (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość pakietu MS Office; dokładność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: bieżąca obsługa oddziału pod względem administracyjnym, odbieranie poczty, prowadzenie rejestru faktur, pism przychodzących i wychodzących - nadzór nad prawidłowym przebiegiem dokumentów, odbieranie połączeń telefonicznych, przyg. raportów pism, prezentacji i innych dok. na potrzeby przełożonego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Gliwice (śląskie)
1. Wstępna weryfikacja wpływających deklaracji2. Nadawanie numerów systemowych na deklaracjach3. Tworzenie paczek z deklaracjami4. Wprowadzanie danych podstawowych i szczegółowych z deklaracji i innych dokumentów do systemów informatycznych, będących w wykorzystaniu Urzędu5. Sprawdzanie poprawności formalnej zeznań/deklaracji wpływających do urzędu wraz z weryfikacją danych identyfikacyjnych6. Przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania7. Tworzenie spisów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami8. Przygotpwywanie korespondencji do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kartuzy (pomorskie)
Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, diagnozowanie sytuacji wychowawczych, udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzaleznień, minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, wspieranie nauczycieli i rodziców w działaniach psychologiczno-pedagogicznych.
Stowarzyszenie Centrum Aktywności Społecznej w Buszkowach - 2015-12-03 - Buszkowo (pomorskie)
Praca w sekretariacie szkoły, umowa na zastępstwo, 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: 71 311 70 09, radwanice-sekretariat (at) wp.pl
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy - 2016-12-16 - Radwanice (dolnośląskie)
Prace budowlano-montażowe i modernizacyjne na stacjach i liniach elektroenergetycznych wszystkich rodzajów napięć. Praca na wysokości powyżej 3 m. Montaż słupów i przewodów, regulacja zwisów, obsługa urządzeń (np. wyciągarki, hamowniki, wózki), montaż konstrukcji i aparatury stacyjnej, montaż muf i głowic kablowych. Prace realizowane na terenie całej Polski-praca w delegacji (2- tygodniowe cykle wyjazdowe). Koszty przejazdów i zakwaterowania pokrywa pracodawca.Docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta indywidualnego i grupowego. Obsługa systemu rezerwacji zwiedzania, odbieranie telefonów i kontakt z turystami. Prowadzenie sprzedaży i przedsprzedaży biletów. Przyjmowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych. Prowadzenie sprzedaży pamiątek i wydawnictw. Wystawianie faktur gotówkowych i przelewowych. Sporządzanie zestawień i raportów sprzedaży. Rozliczanie sprzedaży gotówkowej i bezgotówkowej. Praca w godzinach 8.00-20.00.
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Zabrze (śląskie)
-Prowadzenie spraw administracyjnych i obsługi kancelaryjnej zabezpieczającej potrzeby organizacji pracy Terenowego Oddziału w Tczewie,-Prowadzenie regulacji stanu prawnego działek,-Prowadzenie ewidencji księgowej w tym środków trwałych, wyposażenia biura, przygotowywanie i roliczanie eksploatacji samochodu służbowego,-CV na adres:kadry (at) zmiuw.gda.pl
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2016-11-21 - Tczew (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Olkusz (małopolskie)
Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem oraz rozporządzeń do w/w ustaw. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych; wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń; przygotowywanie decyzji administracyjnych /przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych, postanowień/; prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami; sporządzanie i rozliczanie list wypłat przedmiotowych świadczeń; naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego; współpraca z księgowością w/m. Załatwianie innych spraw związanych z przyznawaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych; kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego; kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań; sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników; prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożenie na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego; prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania; kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu; kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 § 1 Kodeksu karnego; przyjmowanie i wysyłanie odwołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego; pod nieobecność kierownika Centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze Dłużników; Współpraca z księgowością, innymi ośrodkami pomocy społecznej, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: zatrudnienie od 01.07.2019 r.; umowa na okres próbny (3 m-czny) z możliwością przedłużenia po tym okresie; wynagrodzenie brutto ok. 2500,00 brutto miesięcznie; praca w pełnym wymiarze czasy pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku : poniedziałek w godz. 7.30 17.00, wtorek czwartek w godz. 7.30 15.30, piątek w godz. 7.30 14.00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1 /parter/; stanowisko związane z pracą przy komputerze; na stanowisku wymagana jest konsultacja bezpośrednia i telefoniczna z interesantami. W miesiącu kwietniu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2019-05-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kursowej
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH - 2018-11-06 - Kozienice (mazowieckie)
KIEROWCA BMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: CZARNA TARNOWSKA, DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO KLIENTÓW
ŚLUSARSTWO PRODUKCJA-HANDEL-USŁUGI WŁADYSŁAW RADZIK - 2018-03-27 - Straszęcin (podkarpackie)
Przygotowywanie, organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane do 30.000 euro, przygotowywanie projektów umów na wykonanie dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej, przyjmowanie i rejestracja wniosków o wszczęcie postępowania, udział w przygotowaniu rocznych planów zam.publicznych, praca w godz.7:25-15:00
CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII W OPOLU - 2019-05-20 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów w zakresie usług sprzątania,monitoringu i dozoru mienia
Spółdzielnia WULKAN - 2017-05-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
Lasy Państwowe Nadleśnictwo - 2016-03-15 - Jarocin (wielkopolskie)
sprzedaż wyrobów zakładu, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o czystość na stanowisku pracy, obsługa klienta,
ARTUR JANUS - PGT - 2018-09-07 - Świebodzice (dolnośląskie)
•Przygotowanie posiłków zgodnie z przyjętymi normami i wg jadłospisów•Współpraca z zespołem•Delegowanie zadań i koordynacja pracy pomocy kuchennych •Aktywny udział w szkoleniu pomocy kuchennych •Dbanie o powierzone mienie •Realizacja zadań w oparciu o standardy ISO, HACCP•Przestrzeganie zasad bhp, porządku i higienyPraca na czas określony 01.02.2018-01.02.2022Godzina zakończenia pracy : 22:00Oferta dla osób pełno i niepełnosprawnychKontakt z pracodawcą: rekrutacja.pl.atal (at) atalianworld.com lub 661991595, 661 991 500
Aspen Res Sp. z o.o. - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Żary (lubuskie)
Obsługa klienta w komórce świadczeń rodzinnych, przygotowywanie listy płac świadczeniobiorców, pomoc w przygotowywanie listy płac świadczeniobiorców.
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Janowo (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się ze Statutem Gminy, Referatem Ogólnoorganizacyjnym, ustawą o samorządzie gminnym i innymi niezbędnymi aktami prawnymi, przyjmowanie korespondencji wpływającej do UM, rejestrowanie korespondencji wpływającej do UM w programie do obiegu dokumentacji PROTON, rozdzielanie korespondencji wpływającej do UM według dekretacjiwydawanie druków wniosków, kart usług dot. spraw załatwianych w UM, udzielanie informacji interesantom dot. funkcjonowania UM oraz sposobu i toku załatwiania spraw, udzielanie pomocy w wypełnianiu druków i formularzy, przyjmowanie opłaty skarbowej, obsługa centrali telefonicznej, obsługa sekretariatu (łączenie rozmów do Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, obsługa różnego rodzaju spotkań), obsługa urządzeń biurowych typu faks, kseropkopiarka, archiwizowanie dokumentacji urzędowej
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)
ZAWIERANIE UBEZPIECZEŃ, ROZLICZANIE AGENTÓW, RAPORTOWANIE ORAZ INNE PRACE BIUROWE.
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW" - 2016-04-25 - Dębica (podkarpackie)
Prace wysokościowe, wykonywanie pokryć dachowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych. Szczegółowy zakres obowiązków przedstawi pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
SAP RENOVATION Sp. z o.o. - 2015-10-29 - Kalisz (wielkopolskie)
Kontrola i deklaracja dokumentów (zakupy, koszty) w systemie finansowo-księgowym,Księgowanie wyciągów bankowych, Uzgadnianie sald z klientami, odbiorcami i windykacja należności, Prowadzenie ewidencji środków trwałych, Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT),Współpraca z Urzędami Skarbowymi, ZUS,Sporządzanie bilansów sprawozdań i raportów okresowych.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2016-11-18 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)
Podstawowe obowiązki w zawodzie pomocniczego robotnika budowlanego. Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kosów Lacki (mazowieckie)
Nabór na wolne stanowisko urzednicze Nr PSD.KA.210.07.2015Szczegółowe informacje na stronie bip.warmia.mazury.pl oraz na stroniepsd.olsztyn.pl
Powiatowa Służba Drogowa - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
segregowanie dokumentacji, obsługa klienta itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Katowice (śląskie)