REFERENT (PRACE INTERWENCYJNE) Janowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT (PRACE INTERWENCYJNE)
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta w komórce świadczeń rodzinnych, przygotowywanie listy płac świadczeniobiorców, pomoc w przygotowywanie listy płac świadczeniobiorców.
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Janowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Janowo, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w komórce świadczeń rodzinnych, przygotowywanie listy płac świadczeniobiorców, pomoc w przygotowywanie listy płac świadczeniobiorców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT (PRACE INTERWENCYJNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nidzicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Adres pracodawcy:
Traugutta 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nidzicki
Gmina pracodawcy: Nidzica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nidzica
Ulica pracodawcy: Traugutta
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nidzicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Fakturowanie sprzedaży wyrobów i usług, prowadzenie spraw związanych z dokumentacją działalności handlowej, obsługa programów komputerowych dotyczących fakturowania, magazynowania i księgowania.
Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach - 2017-12-29 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klientów biura, wyszukiwanie ofert, obsługa programu do rezerwacji MERLINX. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
MAŁGORZATA PODŚWIADEK - 2015-12-11 - Lublin (lubelskie)
księgowanie, listy płac, rozliczenia ZUS. Praca w godzinach od 11:00 do 19:00
Borgosz Stanisław Kancelaria Podatkowa - 2017-08-16 - Bachowice (małopolskie)
Pomoc w gospodarstwie rolnym
MARIAN KACPRZAK - 2015-11-24 - Zgierz (łódzkie)
Referent biurowy
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Jarząbkowice (śląskie)
utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu i infrastruktury informatycznej
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Żuromin (mazowieckie)
SPRZĄTANIE W SZPITALU W GDAŃSKU WRZECZU
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wg załączonego programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Leżajsk (podkarpackie)
segregowanie, rejestrowanie i rozsyłanie korespondencji, kompletowanie dokumentów księgowych i ich księgowanie w progamie Comarch Optima.obsługa komputera word, exel outlook, podstawowa obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Koło (wielkopolskie)
PROWADZENIE KADROWEJ I PŁACOWEJ BAZY DANYCH PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PERSONALNEJ ORAZ JEJ AKTUALIZACJA, SPORZĄDZANIE UMÓW, ŚWIADECTW PRACY, ZGŁASZANIE DO ZUS, REKRUTACJA PRACOWNIKÓW, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ ZGODNIE Z REGULAMINEM WYNAGRADZANIA, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, BADAŃ LEKARSKICH, DOKUMENTACJI WYPADKOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE MIESIĘCZNYCH DEKLARACJI PODATKU I ZUS
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-08-22 - Rokocin (pomorskie)
Obsługa klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Jurkiewicz Józef ZŁOTY KŁOS F.P.H.U - 2016-06-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
obsługiwanie urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, archiwizacja dokumentów, pomoc w obsłudze punktu informacyjnego
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Chrzanów (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Godz. pracy 7.30-13.30. Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu- z możliwością przejścia na cały etat. Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony, docelowo na nieokreślony. Miejsce pracy: Lędowo Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-13.30.
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-03-20 - Lędowo (pomorskie)
- przygotowywanie projektów zarządzeń i innych dokumentów związanych z działalnością biblioteki, - zapewnienie sprawnego i terminowgo obiegu dokumentów, - organizacja sprawnego obiegu informacji pomiędzy działami blblioteki, - zapewnienie bieżącej obslugi sekretariatu, - prowadzenie ewidencji korepsondencji przychodzącej i wychodzącejPraca w godzinach: 7:30-15:30. Kontakt z pracodawcą - Anna Waszczuk, tel.: 71 33 52 225, e-mail: kadry (at) wbp.wroc.plSala E
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
EWIDENCJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, ROZLICZANIE DELEGACJI PRACOWNICZYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Dębica (podkarpackie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żerań Mały (mazowieckie)
Sprzedaż produktów finansowych, obsługa kasy.
Spóldzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa WISŁA O/ Chełm - 2016-02-05 - Chełm (lubelskie)
1. praca na terenie instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów i składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne2. prowadzenie ewidencji odpadów (karty ewidencji odpadów, karty przekazania odpadów, podstawowe charakterystyki odpadów)3. sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami (urzędy gmin, WIOŚ, Urząd Marszałkowski, GUS, PRTR, KOBiZE)4. opracowywanie raportów i analiz dla kierownictwa i zarządu5. czynny udział w pracach zespołu wdrażającego i dostosowującego Spółkę do funkcjonowania zgodnie z nowymi uwarunkowaniami prawnymi w zakresie gospodarki odpadami6. sprawowanie kontroli nad przebiegiem procesów technologicznych związanych z przetwarzaniem odpadów7. nadzór nad realizacją umów z kontrahentami (samorządy, firmy komunalne, odbiorcy surowców wtórnych, organizacje odzysku)8. obsługa wagi najazdowej i programu wagowego9. fakturowanie i obsługa kasy gotówkowej
"STARE MIASTO-PARK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-05 - Wierzawice (podkarpackie)
Rozliczanie paliw, ewidencja czasu pracy kierowców, fakturowanie, zarządzanie dokumentacją transportową
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-TRANSPORTOWE AUTO - TRANSPORT ŁUCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-22 - Wolsztyn (wielkopolskie)
administorowanioe cmentarzem komunalnym, fakturowanie, obsługa petentów, prowadzenie księgi cmentarnej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żagań (lubuskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe (absolwent); znajomość MS Office, obsługa urządzeń biurowych; znajomość j. angielskiego na poziomie B2; zakres obowiązków: prace adm. biurowe, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji, przyg. sprawozdań i raportów, obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gliwice (śląskie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarówwiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, Ośrodków Doradztwa Rolniczego, Policji Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach prowadzonych jako organ i instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-09 - Gdynia (pomorskie)
jw.
ZRZESZENIE ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH ENERGETYKÓW - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zielona Góra (lubuskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie: -nauka przyjmowania i rejestracja korespondencji wydziałowej,-nauka przygotowywania materiałów pomocowych dla pracowników UM,-nauka archiwizowania dokumentów,-nauka ewdencjonowania nieobecności pracowników Urzędu,-zgłaszanie pracowników Urzędu na szkolenia, przygotowanie dokumentów zgłoszeniowych zgodnie z procedurą obowiązujacą w Urzędzie,-nauka prowadzenia rejestru wniosków opinii,-nauka archiwizowania dokumentów,-pomoc w sekretariacie Sekratarza Miasta i Zastępcy Burmistrza Miasta ,-nauka przyjmowania i rejestracja korespondencji wydziałowej,-nauka przygotowywania materiałów pomocowych dla pracowników UM.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczeń,prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych i wychowawczychudzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinny i wychowawczych
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-08-13 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)