REFERENT DS. ADMINISTRACJI Ko艂o oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: segregowanie, rejestrowanie i rozsy艂anie korespondencji, kompletowanie dokument贸w ksi臋gowych i ich ksi臋gowanie w progamie Comarch Optima.obs艂uga komputera word, exel outlook, podstawowa obs艂uga biura
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Ko艂o (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Ko艂o, powiat: kolski, woj: wielkopolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
segregowanie, rejestrowanie i rozsy艂anie korespondencji, kompletowanie dokument贸w ksi臋gowych i ich ksi臋gowanie w progamie Comarch Optima.obs艂uga komputera word, exel outlook, podstawowa obs艂uga biura
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ko艂o
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kolski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 18.12.2018
Data zako艅czenia pracy: 31.12.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kole
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 27, 62-600 Ko艂o, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wymagane skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kolski
Gmina pracodawcy: Ko艂o
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ko艂o
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.12.2018
Oferta pracy wa偶na do: 17.12.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.12.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sierpc (mazowieckie)
wymagania: wykszta艂cenie bez znaczenia, do艣wiadczenie mile widzianeZakres obowi膮zk贸w: malowanie, gipsowanie, szpachlowanie
US艁UGI OG脫LNOBUDOWLANE Marek Mazur - 2018-11-27 - Biadki (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Sporz膮dzanie pism w sprawach prowadzonych w Wydziale, kompletowanie dokumentacji, pomoc przy archiwizacji dokument贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Brzesko (ma艂opolskie)
sprzeda偶 opa艂u i wyrob贸w stalowych
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pelplin (pomorskie)
Wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Maciejowice (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za:鈥ystawianie faktur, refaktur, korekt faktur, not ksi臋gowych oraz prowadzenie ich ewidencji,鈥ozliczanie koszt贸w medi贸w i telekomunikacji wed艂ug miejsc powstawania koszt贸w (MPK) oraz dla najemc贸wi dzier偶awc贸w,鈥porz膮dzanie sprawozda艅 GUS zgodnie ze szczeg贸艂owym zakresem obowi膮zk贸w,鈥a艂okszta艂t spraw zwi膮zanych z funkcjonowaniem kas fiskalnych w Porcie Lotniczym 艁贸d藕 (terminy przegl膮d贸w, zg艂oszenia, zawiadomienia o miejscu instalacji, zg艂oszenia fiskalizacji itp.).
PORT LOTNICZY 艁脫D殴 IM. W艁ADYS艁AWA REYMONTA SP. Z O.O. - 2017-10-27 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)
obs艂uga korespondencji, bie偶膮ce prace biurowe, wystawianie druk贸w, obs艂uga sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - 呕ory (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie: brak wymaga艅; mile widziane do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz uprawnienia do obs艂ugi w贸zk贸w wid艂owych; gotowo艣膰 do pracy w systemie zmianowym, zaanga偶owanie w powierzone obowi膮zki; ks. do cel贸w sanitarno-epidemiologicznych b臋dzie dodatkowym atutem; zakres obowi膮zk贸w: kompletacja towaru wg. zam贸wie艅 przy pomocy skanera i w贸zka wid艂owego, przyj臋cie towaru, roz艂adunek samochod贸w i rozlokowanie towaru, za艂adunki samochod贸w; trzy zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
POLMARKUS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-08-10 - Pyskowice (艣l膮skie)
Kompleksowa obs艂uga administracyjno-organizacyjna szkole艅 dla piel臋gniarek i po艂o偶nych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 13-15
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnik贸wanaliza i kontrola pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zezna艅zak艂adanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sta偶
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Sta偶 dla os贸b do 30 roku 偶ycia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga biura firmy, wsp贸艂praca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bo偶ena Franczak - 2017-12-01 - Rzg贸w (艂贸dzkie)
prace agrotechniczne, sadzenie drzew, krzew贸w
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Czyszczenie spoin, przygotowywanie element贸w do obr贸bki, pomoc przy spasowywaniu element贸w
HYDRO-MARKO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-08-02 - Jarocin (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu oraz fakturowanie i prowadzenie kasy Sp贸艂ki i raport贸w kasowych, rozliczanie delegacji, telefoniczna i mailowa obs艂uga sekretariatu
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2017-10-27 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie obowi膮zk贸w s艂u偶bowych w sekretariacie jednostki penitencjarnej.Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: Fordon-2
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
l)prowadzeme, na podstawie dowod贸w ksi臋gowych,ksi膮g rachunkowych ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym 2. obs艂uga finansowo-ksi臋gowa plac贸wki prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci za pomoc膮 programu finansowo-ksi臋gowego3)regulowanie w terminie zobowi膮za艅 jednostki, z tytu艂u dostawi us艂ug 4)prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT Znajomo i 艣膰 rachunkowo艣ci bud偶etowej sporz膮dzanie deklaracji cz膮stko)j 5)rozliczanie w ksi臋gach rachunkowychprzeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji;6)sporz膮dzanie i kontrola realizacji plan贸w dochod贸w Ii wydatk贸w;7)przestrzeganie dyscypliny bud 偶etowej;8)sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokszta艂cenie;9)bie4ce monitorowanie zmian w obowi 膮zuj 膮cychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno 艣ci;I O)przestrzeganie przepis贸w powszechnieobowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznychokre艣lonych wjednostce;11 )nale偶yte przechowywanie i zabezpieczeniedokument贸w finansowo-ksi 臋gowych;1 2)prowadzeme korespondencji w zakresie sprawfinansowych;13)informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CentrumUs艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi ozauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarzewykonywanych obowi 膮zk贸w oraz innych jczynnik贸w mog膮cych negatywnie wp艂yn膮膰 nadzia艂alno艣膰 jednostkiZadania pomocniczeProwadzenie i przechowywanie dokumentacjizwi膮zanej z zakresem obowi 膮zk贸w, zgodnie zobowi膮zuj膮cymi przepisami oraz zasadamiustalonymi przez jednostk臋.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-10-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: og贸lna obs艂uga gosci z grup turystycznych; WYMAGANIA: wykszta艂ecenie 艣rednie - hotelarstwo, obs艂uga grup turystycznych, umiej臋tno艣膰 rozmawiania w j臋zykach obcych, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomo艣膰 j臋zyka angieskiego i niemieckiego
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Lubliniec (艣l膮skie)
prace zwi膮zane z prowadzeniem ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ostr贸wek (艂贸dzkie)
Obs艂uga program贸w komputerowych, prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej odbiorc贸w wody,sciek贸w oraz dokumentacji zwi膮zanej z gospodark膮 odpadami komunalnymi w gminie, rozliczanie konserwator贸w
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Radzan贸w (mazowieckie)
STA呕- Referent ds. administracyjnych. Wykonywanie czynno艣ci administracyjnych, w tym przygotowanie danych do cel贸w sprawozdawczo艣ci, rozliczanie medi贸w lokali mieszkalnych i u偶ytkowych, sporz膮dzanie zestawie艅 i analiz w zakresie dzia艂ania kom贸rki organizacyjnej, - obs贸艂uga w wizjach lokali mieszkalnych i u偶ytkowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Samodzielny Referat Obs艂ugi Bezpo艣redniej OB-2: obs艂uga stanowiska masowego wprowadzania danych - wprowadzanie do systemu danych z deklaracji, wst臋pna archiwizacja dokumnet贸w, wykonywanie czynno艣ci pomocniczych przy wydawaniu za艣wiadcze艅 o dochodach i niezaleganiu, obs艂uga kancelarii, wykonywanie innych czynno艣ci biurowych zleconych przez prze艂o偶onego
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - 呕ory (艣l膮skie)
monta偶 system贸w wentylacyjnych, obs艂uga maszyn produkcyjnych, dostarczanie towar贸w do klienta
ZAK艁AD US艁UGOWO-HANDLOWY MIL-DAM ROBERT BATOR - 2018-04-23 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
szycie toreb
MARBO PPHU Bo偶ena i Marek Ulikowscy - 2016-03-17 - Starachowice (艣wi臋tokrzyskie)
Obs艂uga sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Dobrodzie艅 (opolskie)
referent handlowy
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Le偶ajsk (podkarpackie)
Przyjmowanie zg艂osze艅 telefonicznych dot. usterek w budynkach o艣wiatowych i niemieszkalnych. Rejestrowanie zg艂osze艅 w rejestrze do tego przeznaczonym. Pilnowanie terminowo艣ci wykonywania zg艂osze艅. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych. Segregowanie korespondencji wg wcze艣niejszej dekretacji przez kierownika dzia艂u. Przygotowywanie odpowiedzi do korespondencji przychodz膮cej wg wskaz贸wek kierownika dzia艂u. Wst臋pne przygotowywanie danych do sprawozda艅 okresowych. Przygotowywanie danych do por贸wna艅 ofertowych. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego dzia艂u. Kserowanie i skanowanie dokumentacji w dziale m. in. pism, wniosk贸w, map teren贸w, projekt贸w budynk贸w itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Legionowo (mazowieckie)