REFERENT/SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM M/K Warszawa oferta pracy Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM M/K
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-07-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-792 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT/SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, kierunek/specjalność: ekonomia, rachunkowość, umiejętności: obsługa komputera MS Office, min. 2 lata doświadczenia zawodowego. Zakres obowiązków: link do strony internetowej gdzie podane są wymagania i wszystkie dane: http://www.dbfo.ursynow.pl/www/index.php?podstrona=praca&idofertapracy=10 Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: -sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym -dekretowanie dokumentów księgowych -prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych -prowadzenie ewidencji VAT, sporządzanie deklaracji VAT, prowadzenie rejestrów VAT -sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych z wykonania dochodów wydatków budżetowych -współpraca w sporządzaniu bilansu jednostki -dokonywanie płatności z poszczególnych kont obsługiwanych placówek na podstawie rachunków, faktur i innych dokumentów finansowych. Praca w godzinach: 8-16. Kontakt telefoniczny: 224437465
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-792 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Komisji Edukacji Narodowej
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2016
Data dodania oferty pracy: 25.07.2016
Oferta pracy ważna do: 14.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z Programem stażu m.in.- zapoznanie się zpodstawami działania Urzędu- zapoznaie sięz zadaniami realizowanymi przez Dział Informacji (...)- obsługa osób bezrobotnych- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymii
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żywiec (śląskie)
Wprowadzanie zmian w rejestrze gruntów i budynków oraz w rejestrze wartości i cen - wynikających z wyroków sądowych, wypisów w księgach wieczystych, tytułów własności, decyzji administracyjnych, umów dzierżaw, wyciągów z operatów szacunkowych, itp. bez podpisywania zawiadomień o wprowadzanych zmianach. Sporządzanie i podpisywanie danych wydawanych z ewidencji gruntów i budynków, rejestru wartości i cen danych w postaci wypisów i wyrysów, informacji, wyciągów itp. Naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeńopłaty z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu oraz potwierdzenie dokonania ww opłat - w zakresie działania referatu. Udział w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organ administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-14 - Płock (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej- Praca jednozmianowa 7-15- Kontakt telefoniczny 58 532-40-08, lub e-mail kadry (at) oiler.pl
OILER S.A. - 2017-12-28 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
-przyjmowanie wniosków i dokumentacji,-przygotowywanie projektów decyzji i wydawanie decyzji administracyjnych,-prowadzenie rejestrów wypłacanych świadczeń oraz osób korzystających ze świadczeń,-sporządzanie list wypłat świadczeń,-sporządzanie sprawozdań z realizacji świadczeń,Szczegółowy zakres obowiazków jest podany na stronie www.mops.pelplin.plKontakt telefoniczny: 58-536-12-47 wew. 22E-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE - 2017-10-24 - Pelplin (pomorskie)
Uczestnictwo w odbiorze realizacji inwestycji remontowo-budowlanych od wykonawców. Weryfikacja dokumentacji techniczno-kosztorysowej i zastosowanych rozwiązań. Nadzór nad stanem technicznym i eksploatacją nieruchomości, urządzeń i infrastruktury zakładu. Koordynacja realizacji napraw i remontów. Koordynacja funkcjonowania sekcji technicznej oraz floty samochodowej. Kontrola i negocjowanie umów z dostawcami usług stałych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
promowanie produktów i usług sp-ni,poszukiwanie nowych klientów,analiza rynku
Spółdzielnia WULKAN - 2017-02-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca zaprasza osoby zainteresowane ofertą na spotkanie rekrutacyjne w Salonie Meblowym BODZIO w Mińsku Mazowieckim ul. Warszawska 35, 06.12.2016r. o godz. 11.00.Zakres obowiązków:- obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp. Jawna - 2016-11-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
księgowanie kosztów i przychodów z wykorzystaniem programu księgowegouzgadnianie kont i sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowychprowadzenie dokumentacji księgowejrozliczanie ewidencji środków trwałychrozliczanie stanów magazynowychsporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
codzienne bieżące utrzymanie czystości , koszenie zieleni i wycinka zakrzaczenia przy pasach drogowych, pielęgnacja zieleni na terenie miasta i gminy, utrzymanie porządku w budynku ratusza
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie zzasadami archiwizownia dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Sianów (zachodniopomorskie)
-Realizacja zamówień poniżej 30 tyś euro.-Prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamowieniach publicznych;-Prowadzenie rejestru zamówień publicznych;-Publikacja ogłoszeń w zalezności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, dzienniku Urzedowym UE oraz na stronie internetowej www.dctk.wroc.pl-Udzielanie działom organizacyjnym informacji, co do trybów postepowań przewidzianych w ustawie Pzp.-Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;-Przygotowywanie w zakresie zamówień publicznych projektów zarzadzeń;-Świadczenie pomocy merytorycznej przy przeprowadzeniu postepowań przetargowych;-Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporzadzanej w postepowaniach o zamówienia publiczne;-Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem;-Kontrola poprawnosci innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi;-Prowadzenie konkursów na świadczenia zdrowotne zgodnie z ustawą o działalności leczniczej;Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 79-11-985Oferta pracy znajduje się w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynowanie prac w zakresie logistyki odpadowej, sprawowanie kontroli na terenie zakładu nad częstotliwością wywożonych odpadów, sprawowanie kontroli nad podstawowymipojemnikami i ich opisywaniu, przygotowywanie dokumentów wywozowych
Remondis Sp.z o.o. - 2017-02-01 - Września (wielkopolskie)
prace przy produkcji okien i drzwi z PCV
PPHU ZEGPOL - 2017-04-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prowadzenie książek obiektów, pomoc przy tworzeniu kosztorysów robót, współpraca z wykonawcami, uczestnictwo w odbiorach robów, przygotowywanie specyfikacji przetargowej w części dotyczącej zakresu prac, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Tarnów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Nauka przedmiotu
Szkoła Podstawowa w Kliniskach im. W. Grochowskiego - 2018-07-04 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
przyjmowanie i wydawanietowaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wola Zambrowska (podlaskie)
Referent do spraw księgowości.
PAL-GAZ PALACZ SP. Z O.O. SP.K. - 2016-11-03 - Przyłęk (wielkopolskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami- współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz organizacji- przekazywanie liczników do magazynów rejonowych- dokonywanie segregacji liczników zgodnie z wytycznymi- dbanie o ład i porządek w magazynieGodziny pracy: I zmiana 07.00 - 16:00 pn-ptPraca w Elblągu
Manbroker Sp.zo.o. - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa recepcji, sprzedaż usług i produktów, prowadzenie ewidencji sprzedaży, obsługa gości. Praca na umowę o pracę w godz. 7-19, 19-7 w Dźwirzynie.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKCES" Andrzej Kornas - 2018-02-26 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:a) kierowanie pracą sekretariatu szkoły i nadzór nad pracownikami administracji i obsługi;b) sprawozdawczość SIO, PEFRON, GUS;c) kierowanie ruchem uczniów i słuchaczy - czuwanie nad terminami z tymi związanymi: - realizowanie zadań związanych z rekrutacją uczniów do szkoły (system rekrutacji elektronicznej), składaniem deklaracji maturalnych, logowanie uczniów i słuchaczy do egzaminów maturalnych i potwierdzających kwalifikacje w zawodzie - czuwanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji uczniów i słuchaczy i prowadzenie księgi ewidencji uczniów i słuchaczy, księgi uczniów, - czuwanie nad prawidłowym sporządzaniem indeksów, arkuszy ocen oraz wpisów przedmiotów zaliczonych w w/w dokumentacji. Występowanie o arkusze ocen do innych szkół i wysyłanie arkuszy w przypadku przejścia ucznia ze szkoły do szkoły. - sprawowanie nadzoru nad wyrabianiem legitymacji szkolnych/indeksów i ich prolongatą w terminie. - sprawowanie nadzoru nad zamawianiem , wydawaniem, rozliczaniem i ewidencjonowaniem druków szkolnych w tym giloszy świadectw, dzienników lekcyjnych i innych druków ścisłego zarachowania, a także artykułów biurowychd) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowaniae) prowadzenie spraw personalnych, akt osobowych pracowników pedagogicznych oraz administracji i obsługi, czuwanie nad terminami z tym związanymi: - prowadzenie list obecności, przygotowywanie harmonogramów pracy, sporządzanie planów urlopów, nadzorowanie i ewidencjonowanie wykorzystanych urlopów wypoczynkowych pracowników administracji i obsługi - ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników szkoły - program Vulcan kadry, czuwanie nad terminami badań lekarskich i szkoleń BHP, ewidencjonowanie delacji, pełnomocnictw i awansu zawodowego nauczycieli,f) zabezpieczanie i przechowywanie akt, pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania i innych dokumentów, zabezpieczenie tajności i poufności akt, zachowanie dyskrecji podczas załatwanych spraw, chronienie danych osobowych uczniów zgodnie z odrębnymi przepisami.g) przestrzeganie w pracy ustaleń instrukcji kancelaryjnej, a w szczególności klasyfikacji akt spraw zgodnie z ramowymi ustaleniami podanymi przez Wojewódzkie Archiwum Państwowe,h) przestrzeganie zasad oszczędności w gospodarce kancelaryjnej,i) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym prowadzeniem rejestru korespondencji wchodzacej i wychodzącej,j) odpowiadanie za przekaz informacji wpływających za pośrednictwem poczty elektronicznej i platformy Opium oraz odpowiadanie w terminie, na polecenie dyrektora szkoły;k) prowadzenie kasy i związanej z tym dokumentacji;l) wykonywanie innych zadań o charakterze administracyjnym powierzonych przez dyrektora.Okres zatrudnienia: od 02 stycznia 2017r. do 31 marca 2017r. (czas określony z możliwością przedłużenia)Praca w godzinach: 7.30-15.30
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W BYDGOSZCZY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umową.
BATISTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-21 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
sporządzanie listy płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, wypełnianie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, prowadzenie ewidencji funduszu płac
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
prowadzenie kancelarii, sporządzanie pism procesowych, obsługa klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Zamość (lubelskie)
(dla osób od 30rż do 50rż) bezpośrednia obsługa klientów, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji klientóm, archiwizacja dokumnetów, przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysyłki, redagowanie pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa rachunków kredytowych oraz bankowych, dokonywanie rozliczeń pieniężnych,
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Wisznice (lubelskie)
obsługa programu SQL Komornikuzupełnianie aktarchiwizacja aktobsługa urządzeń biurowychzapozanie się z podstawami postępowania egzekucyjnego
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)