REFERENT DS.TRANSPORTU Grudziądz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS.TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: zgodny
Data publikacji: 2018-07-24
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS.TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oferta skierowana dla osób bezrobotnych z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 24.07.2018
Oferta pracy ważna do: 27.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia: 2 stanowiska referenta administracyjnego-rejestracja dokumentów,obsługa interesantów, przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do prowadzenia spraw, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kołbiel (mazowieckie)
Utrzymywanie czystości na terenie szpitala, przestrzeganie odpowiednich procedur po ekspozycji na krew lub inny potencjalnie zakaźny materiał.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łódź (łódzkie)
Stanowisko pracy administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wejherowo (pomorskie)
Pomoc w sporządzaniu zbiorowych sprawozdań, , sporządzanie poleceń przelewów w zakresie obrotu bezgotówkowego
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Mała Wieś (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prace biurowe, archiwizacja; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Zadania główne:1) Sporządzanie, podliczanie, wysyłanie list potrąceń co miesiąc do wszystkich placówek oświatowych obsługiwanych przez PKZP2) Prowadzenie Rejestru Obrotu Pieniężnego - księgowanie syntetyczne3)Dekretowanie wyciągów bankowych na konta syntetyczne - odpowiedzialność za zgodność z rachunkiem bankowym4)Księgowanie analityczne metodą przebitkową wpływów, składek członkowskich i rat zaciągniętych pożyczek na dzienniku kont członkowskich obsługiwanych placówek5)Sporządzanie list do wypłat gotówkowych pożyczek zwrotu wkładów6)Sporządzanie przelewów środków na konta członków, list, not, poleceń księgowania7)Windykacja należności, powiadamianie dłużników i poręczycieli8)Przyjmowanie wniosków o pożyczkę i zwrotów wkładów, deklaracji członkowskich i podań do Zarządu PKZP9)Zakładanie kart osobowych, członkowskich, prowadzenie rejestru członków i rejestru pożyczek10)Podliczanie i uzgadnianie stanu kont członkowskich11)Sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych12)Sporządzanie imiennego wykazu członków raz w roku w bilansie13)Powiadamianie pisemne członków o stanie ich wkładów i zadłużenia14)Uzgadnianie z głównymi księgowymi placówek zgodności potrąceń z listami płac15)Wysyłanie dokumentów do placówek16)Współpraca z Zarządem PKZP, Komisją Rewizyjną17)Prowadzenie statystyki wpływów i wydatków kwot przekazanych na rzecz PKP18)Współpraca z I O/PKO - odbieranie wyciągów, przekazywanie przelewów, zapotrzebowań do wypłaty, odbieranie czeków19)Prowadzenie ewidencji, kontroli druków ścisłego zarachowania20)Czuwanie nad prawidłowym działaniem PKZPZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-10-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw dotyczących zagadnień pracowniczych i rehabilitacyjnych.
Usługowa Spółdzielnia Światowid - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, gości restauracji
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BORECKI" Bogumił Borecki - 2018-02-23 - Szepietowo (podlaskie)
Prowadzenie archiwum zakładowego,prowadzenie ksiąg inwentarzowych (praca w programie STOCK),dokumentowanie zakupionych środków trwałych,sporządzanie na bieżąco druków OT,prowadzenie dokumentacji składników majątkowych,przyjmowanie zleceń likwidacji sprzętuGodzina zakończenia pracy: 15:05Praca na okres próbny: 18.12.2017r.-17.03.2018r.Miejsce wykonywania pracy: siedziba PSSE we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 20Wymiar czasu pracy: pełny etatWymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz kandydata do pracy, kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe szkolenia, kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy), oświadczenie o treści :wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 ze zmianami).Wszystkie oświadczenia i kopie dokumentów winny być opatrzone własnoręcznym podpisemTermin składania dokumentów: do 08 grudnia 2017r. do godziny 1500.O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do PSSE we Wrocławiu,Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie.Złożone dokumenty kandydatów, których oferty zostały odrzucone w procesie naboru można odbierać osobiście w przeciągu 2 tygodni od zakończenia rekrutacji, po tym terminie zostaną zniszczone.sala C, E
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2017-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.30- 20.00
AMTI Jurkowski Mariusz - 2017-01-13 - Dobieszewo (pomorskie)
Wykształcenie wyższe lub średnie (w trakcie studiów).
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie ofert, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie sprawozdań, prace biurowe. Wymagana znajomość ustawy o ochronie środowiska w rolnictwie.
F.H.U. HELL-MARK, Helena Agata Borek - 2017-11-21 - Nawojowa (małopolskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żywiec (śląskie)
Wprowadzanie faktur do systemu FK, kontrola rozrachunkowa.
CIŻMA Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
-
Restauracja Pizzeria POD BRZOZAMI Adam Schutz - 2017-01-09 - Lipusz (pomorskie)
-
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny - 2017-09-05 - Kościerzyna (pomorskie)
UBÓJ ZWIERZĄT, OBSŁUGA MASZYN RZEŹNICZYCH, OBSŁUGA NOŻY
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tworóg (śląskie)
Sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pomiary detali w czasie produkcji i po wykonaniu. Sporządzanie protokołów po kontroli.
METALERG Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-06-07 - Oława (dolnośląskie)
Transport materiałów budowlanych na budowy (praca w godz.: 7.00-15.00).
"Sirbud-Minari" S.A. - 2017-05-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2016-10-21 - Świlcza (podkarpackie)
kontrola stanów magazynowychtworzenie dokumentacji magazynowej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-06-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprawdzanie rejestrów VAT z dokumentami księgowymi.Sprawdzanie książki PiR z dokumentem księgowym.Sprawdzanie dzienników KH.
"PROFIT-TAX" Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
jw.
ARANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
• realizacja wdrożonych programów działań związanych z edukacją przyrodniczą w obiektach Parku, na jego terenie oraz na polecenie służbowe poza jego granicami; • udział w organizacji, aktualizacji i udostępnieniu ekspozycji przyrodniczych, administrowanych przez SPN• udział w obsłudze informacyjnej oraz edukacyjnej w zakresie ekspozycji przyrodniczych;• udział w opracowaniu programów edukacyjnych Parku oraz scenariuszy zajęć edukacyjnych;• udział w opracowaniu materiałów edukacyjnych publikowanych przez Park;• udział w opracowaniu terenowej infrastruktury edukacyjnej;• współtworzenie platform internetowych;• pobór opłat wprowadzonych zarządzeniem dyrektora SPN;• sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży oraz zwiedzających;
Słowiński Park Narodowy - 2016-09-30 - Smołdzino (pomorskie)
- Nadzorowanie stanów magazynowych - Wystawianie i koordynowanie obiegu dokumentacji zakupowo - sprzedażowej- Wystawianie i koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Czarna Białostocka (podlaskie)
-praca biurowa-rejestracja pism przychodzących-segregacja korespondencji-pisanie pism w sprawach-nauka przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego i Ustawy o Komornikach Sądowych i Egzekucji-archiwizacja akt egzekucyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy pracowników fizycznych, organizacja współpracy z kontrachentami, dbałość o ciagłość procesów sortowania i procesów przetwarzania odpadów, kontrola stanu technicznego linii sortowniczej.
ALBA MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2017-05-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)