REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Przyłęk oferta pracy PAL-GAZ PALACZ SP. Z O.O. SP.K.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Referent do spraw księgowości.
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Przyłęk (wielkopolskie)
Pracodawca: PAL-GAZ PALACZ SP. Z O.O. SP.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyłęk 25A, 64-300 Przyłęk, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Referent do spraw księgowości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przyłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kurs - kadry, płace, ZUS płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera (Word,Excel,Outlook)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: PAL-GAZ PALACZ SP. Z O.O. SP.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Przyłęk 25A, 64-300 Przyłęk, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przyłęk
Ulica pracodawcy: Przyłęk
Numer budynku pracodawcy: 25A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.11.2016
Data dodania oferty pracy: 02.11.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa korespondencji biura, obsługa klientów, wprowadzanie danych do programu komputerowego WF- Kaper
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siedlce (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie magazynu, nadzór nad przepływem towaru, sporządzanie faktur,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIEKARACH ŚlĄSKICH - 2018-10-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentacji podatkowej i składkowej
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Chorzów (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Tczew (pomorskie)
- prefabrykacja zbrojenia i jego powiązanie zgodnie z projektem i sztuką budowlaną- sprefabrykowanie zbrojenia o fi nie mniejszym niż 8 mm i nie większym niż 24 mm do wykonania stropu monolitycznego
DPNORD SP.Z.O.O. - 2018-04-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa gości hotelowych, rolziczanie gości
BJ Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Sulisław (opolskie)
obsługa komoputera
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Chorzów (śląskie)
przyjmowanie gotówki, wystawianie faktur, obsługa korespondencji, rozmowy z klientami, praca w dziale obsługi klienta
Martin & Mateo S.C. E.Wrbka, M.Wrbka - 2016-02-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta w zakresie zawierania i wypowiadania umów ubezpieczeń majątkowych i osobowych. Praca na 2 zmiany: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00. Praca na pełny etat lub 1/2 etatu.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Elżbieta Dyhdalewicz - 2016-02-08 - Zabrze (śląskie)
jw.
Dom Dziecka Nr 15 im. Ks. G.P. Baudouina - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie książki prtzychodów - rozchodów, rejestr VAT, prowadzenie sekretariatu; WYMAGANIA: wykształcenie średnie kierunek obojetny, mile widziane doświadczenie, znajomość KP i R, rejestr VAT, Pakiet OFFICE; KONTAKT osobisty po umówieniu telefonicznym
KALAMALA ENKE PARTNER Maciej Kalamala Sadów - 2017-11-24 - Sadów (śląskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Zabrze (śląskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty na stanowisko referent ds. statystyki i rozliczeń są dostępne na stronie www.szpitalpila.pl w zakładce: zatrudnienie/konkursy - zatrudnimy. Termin nadsyłania dokumentów do 22.06.2018.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowePraca Krotoszyn
OGRODY GIDASZEWSKA PRACOWNIA ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU KAROLINA GIDASZEWSKA - 2017-11-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pomoc przy prowadzeniu sekretariatu, tworzenie zestawień i wykazu uczniów, tworzenie pism, wysyłanie, przyjmowanie i rozprowadzanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji uczniów za pomocą programu komputerowego, wystawianie zaświadczeń i legitymacji szkolnych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji do egzaminów maturalnych i zawodowych; bieżąca obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Będzin (śląskie)
Konserwacja, naprawa, kontrola instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Ustalanie przyczyny wad uszkodzeń podzespołów i mechanizmów pojazdu. Naprawa podzespołów, geometria zawieszenia,wymiana uszkodzonych części na nowe, wymiana płynów eksploatacyjnych oraz wymiana i naprawa opon.
PRODRIVE S.C. Paweł Labuda, Małgorzata Gorecka - 2018-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi, wprowadzanie danych do programu kadrowego, monitorowanie statusu umów terminowych, szkoleń bhp oraz badań lekarskich, tworzenie ofert pracy iwspółpraca z Urzędami Pracy w zakresie zatrudniania pracowników, sporządzanie zestawień i raportów, sprawozdawczości GUS dotyczącej zatrudnienia, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz współpraca z ZUS w tym zakresie.
UNIA Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, poszukiwanie rynków zbytu, poszukiwanie materiałów do produkcji na terenie Polski i Niemiec, kontakt z klientami międzynarodowymi (dobra znajomośc języka arabskiego w mowie jako warunek konieczny)
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
malownaie, szpachlowanie, tynkowanie, kafelkowanie,
ICS GROUP ANDRZEJ PASSON SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-06 - Opole (opolskie)
wykonywanie stolarki budowlanej, schodów,układanie parkieryów oraz podbitek dachowych
P.P.U.H. Export-Imoprt "CEDR" inż. D.Hnatczak Debrzno - 2016-07-04 - Debrzno (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych; bardzo dobra znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi oraz umiejętność interpretacji tych przepisów, praktyczna znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność; zakres obowiązków: udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Onkologii- Instytut im. M.Skłodowskiej- Curie Oddział - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
- kompletacja wysyłek- pakowanie, skreczowanie - prace fizyczne na magazynie
WORK SYSTEM - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń; sporządzanie dokumentacji podatkowej oraz ZUS; sporządzanie deklaracji PFRON, sprawozdańGUS, SIO; prowadzenie dokumentacji dot. wyposażenia pracowników w odzież ochronną; przygotowywanie przelewów bankowych; sporzadzanie zestawień księgowych oraz związanych z przygotowaniem budżetu; obsługa kserokopiarki
Zespół Szkół Nr1- Gimnazjum i Liceum im. Ks. Piotra Skargi - 2016-04-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
Prace pomocnicze administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Stare Babice (mazowieckie)