REFERENT DS. PŁAC Szamotuły oferta pracy Zespół Szkół Nr1- Gimnazjum i Liceum im. Ks. Piotra Skargi
Stanowisko: REFERENT DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 210 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń; sporządzanie dokumentacji podatkowej oraz ZUS; sporządzanie deklaracji PFRON, sprawozdańGUS, SIO; prowadzenie dokumentacji dot. wyposażenia pracowników w odzież ochronną; przygotowywanie przelewów bankowych; sporzadzanie zestawień księgowych oraz związanych z przygotowaniem budżetu; obsługa kserokopiarki
Data publikacji: 2016-04-06
Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Nr1- Gimnazjum i Liceum im. Ks. Piotra Skargi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 9, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń; sporządzanie dokumentacji podatkowej oraz ZUS; sporządzanie deklaracji PFRON, sprawozdańGUS, SIO; prowadzenie dokumentacji dot. wyposażenia pracowników w odzież ochronną; przygotowywanie przelewów bankowych; sporzadzanie zestawień księgowych oraz związanych z przygotowaniem budżetu; obsługa kserokopiarki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 210 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 210 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów dot. naliczania wynagrodzeń, obsługa programów płacowych, programu PFRON, platformy PUE ZUS
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe wymagane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wykształcenie min. średnie
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Nr1- Gimnazjum i Liceum im. Ks. Piotra Skargi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 9, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowany kontakt z pracodawcą: telefoniczny, e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Szamotuły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szamotuły
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 06.04.2016
Oferta pracy ważna do: 05.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu Dział Obsługi Bezpośredniej
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych i szatni
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Brzeźno (lubelskie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Mysłowice (śląskie)
dostarczanie towaru do klienta,windykacja należnościGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Polski Tytoń Dystrybucja S.A. - 2018-06-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Budowa od podstaw, lanie betonu, wiązanie zbrojeń - bydynek mieszkalny. Miejsce pracy Wrocław, ul. Opolska pózniej wg zleceńKontakt z pracodawcą - tel.: 692 818 409. Cu, Sala D
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Pabianice (łódzkie)
- Prowadzenie postepowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, udział w negocjacjach, badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z prowadzonego postępowania.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - czerwiec 2018 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe pierwszego stopnia. Co najmniej 1 rok zatrudnienia w jednostkach zobowiązanych do stosowania ustawy prawo zamówień publicznych. Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, MS Office. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
referent ds. kancelaryjnych / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pabianice (łódzkie)
Poszukujemy osoby do pracy w archiwum, której głównymi zadaniami będą:- przyjmowanie i wydawanie dokumentacji do/z podręcznego magazynu dokumentów,- przygotowywanie oraz przekazywanie dokumentacji dotyczącej obsługiwanych ekspozycji kredytowych do archiwum zewnętrznego.
CENTRUM OPERACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1 os. do Wydziału Organizacji i Obsługi:- rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, - obsługa centrali telefonicznej,- rozliczanie czasu pracy pracowników UMiG,- przygotowywanie korespondencji Wydziału,- archiwizowanie dokuemntów Wydziału1 os. do Wydziału Inwestycji, Architektury i NIeruchomości- wydawanie wypisów i wyrysów z MPZP,- wydawanie zaświadczeń z MPZP,- przygotowywanie korespondencji Wydziału,- archiwizowanie dokumentów Wydziału.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
referent ds. ksiegowości
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Pawłowice (śląskie)
-Zapoznanie się z dokumentacją Programów Operacyjnych EFS-Pomoc w przygotowywaniu projektów do Instytucji Wdrażającej oraz w przygotowywaniu dokumentacji potrzebnej do realizacji projektów-Pomoc w realizacji projektów-Nauka obsługi systemu Syriusz-Nauka przygotowywania materiałów promocyjnych do projektów-Nauka obsługi urządzeń biurowych, będących na wyposażeniu Urzędu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Gdynia (pomorskie)
Zapoznanie zzasadami archiwizownia dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Sianów (zachodniopomorskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-22 - Płock (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów, weryfikacja faktur, rozliczanie należności i zobowiązań. Opiniowanie dokumentów księgowych. Sporządzanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie ze stanowiskiem.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) sluchmed.pl
ACS SŁUCHMED SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Lublin (lubelskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe: ekonomia, bankowość, prawo, administracja, prawo jazdy kat. B mile widziane; miejsce pracy: Gliwice-Łabedy
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Pyskowice (śląskie)
rozlicznie gospodarki mieskaniowej, sporządzanie raportów, analiza zadłużenia poszczególnych cłonków, przygotowanie materialów do windykacji, przyjmowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Olszyna (dolnośląskie)
spawanie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYNE "FRIB-EX" NALEPA FRANCISZEK - 2017-06-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Sklep z pieczywem "Piekarnia Ziarno" na ulicy Grodzkiej w Nowym Sączu(obok Apteki Beskidzkiej) poszukuje do pracy sprzedawców pieczywa z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Dwa stanowiska - jedno na pełen etat drugie pół etatu. Godziny pracy od 6:00 do 14:00. Od poniedziałku do soboty.Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,mile widziane badania SANEPID, mile widziane doświadczenie w handlu. Zainteresowane osoby mogą zgłosić się do firmy w czwartek o godzinie 10:00 z CV
Piekarnia "Ziarno" Jan Winiarski, Spółka Jawna - ZPCh - 2016-04-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
Miejsce pracy: 25 batalion Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
SPORZĄDZANIE PISM W KANCELARII, PRACA W SYSTEMIE "KOMORNIK", REJESTRACJA POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH, SPORZADZANIE ZAPYTAŃ DO URZĘDÓW TYPU US, ZUS, ELEKTRONICZNE KSIĘGI WIECZYSTE, OBSŁUGA TELEFONICZNA INTERESANTÓWWYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ BIEGŁEGO POSŁUGIWANIA SIĘ PROGRAMAMI KOMPUTEROWYMI, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, WSKAZANA PRAKTYKA UZYSKANA W PRACY BIUROWEJGODZINY PRACY OD 08.00 DO 16.00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM SZCZECIN-PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE WITOLD BRZEŹNIAK - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie i lakierowanie elementów meblowych. Miejsce pracy Reda.
MS MEBLE Marek Szymański - 2018-04-11 - Reda (pomorskie)
produkcja mebli tapicerowanych
CRAFT-T Meble Radosław Tomaszewski - 2018-04-19 - Witkowo (wielkopolskie)
sprawy administracyjne, kompletowanie dokumentacji projektowej, uzgadnianie dokumentacji, prowadzenie korespondencji
Zakład Inżynierii Wodno-Ściekowej AQUA-PROJECT Edward Smentek - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Zapoznanie ze strukturą Uczelni. Obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, prowadzenie rejestru spotkań. Obsługa urządzeń biurowych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stau oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie korespondencji firmy,- pomoc przy obsłudze klienta,- wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Zgierz (łódzkie)
Wykonywanie zdjęć do dowodu i inne. Wykształcenie min. zawodowe (mile widziane zgodne z wykonywanym zawodem lub doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku). Podstawowa obsługa fotoshop, umiejętność obsługi programów graficznych, obsługa komputera, sprzedaż. Chęci do pracy w zakładzie fotograficznym.
FOTO MARIOLA Magdalena Klawikowska - 2016-12-28 - Wejherowo (pomorskie)
wykrawanie etykiet z arkuszy.
ZAKŁAD PRODUKCJI RYNKOWO-EKSPORTOWEJ "TOP-POL" ARTUR TOPOLSKI - 2016-07-21 - Zbrosławice (śląskie)