REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Pawłowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: referent ds. ksiegowości
Data publikacji: 2018-04-30
Lokalizacja: Pawłowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: referent ds. ksiegowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pawłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Profil działalności pracodawcy: Biuro Rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 30.04.2018
Oferta pracy ważna do: 11.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na stanowisku księgowości budżetowej
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Dzierzgowo (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH I JAWNYCH OTRZYMYWANYCH,WYSYŁANYCH ORAZ WYTWARZANYCH NA POTRZEBY JEDNOSTKI, KOMPLEMENTOWANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW,WYSYŁANIE, ODBIERANIE I EWIDENCJONOWANIE ELEKTRONICZNYCH WERSJI DOKUMENTÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN ŚREDNIE, OGÓŁEM 3 LATA STAŻU PRACY NIEKONIECZNIE W ZAWODZIEPRACA OD 7-15:30 OD PONIEDZIAŁKU DO CZWARTKUPIĄTEK OD 7-13
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2901 - 2018-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwaniei obsługa zleceń, kontakt z klientami, tworzenie media planów, tworzenie scenariuszy spotów radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego. - Wynagrodzenie: od 2.100 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Możliwość podwyższania kwalifikacji również udział w szkoleniach zagranicznych.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie: średnie, licencjat, wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Zaangażowanie w pracę, komunikatywność, samodzielność, kreatywność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: reklama (at) radio.katowice.pl , ew. osobisty w siedzibie firmy.
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
Wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie tabel w programie MS Excel, numerowanie dokumentów, układanie dokumentów, przepisywanie tekstów, stopniowe zapoznawanie się z przepisami uproszczonej księgowości i prawa podatkowego. Praca w ramach umowy zlecenie w Bielsku-Białej (biuro otwarte jest w godzinach od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00, w związku z tym zlecenie może być świadczone w dowolnym czasie, ale mieszczącym się w godzinach otwarcia biura). Proponowane wynagrodzenie 13 zł brutto za godzinę.
BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE "PLUS-MINUS" JAN GŁAZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik obsługi technicznej(wydział powlekania i metalizacji)
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-09-12 - Mielec (podkarpackie)
Sprzedaż biletów, udzielanie informacji o kursach, sprawowanie nadzoru nad kasą biletową, nadzór nad kierowcami
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Planowanie, rozładunek i załadunek przesyłek w terminalu, sortowanie oraz przewóz na odpowiednie pola składowe Bieżąca kontrola stanu ilościowego i jakościowego przesyłek Kontrola poprawności i kompletności dokumentacji przewozowej Przyjmowanie, kompletowanie oraz wydawanie towarów Wypełnianie dokumentów magazynowych Terminowa obsługa przesyłek zgodnie z obowiązującymi standardami pracy Bieżące raportowanie odchyleń jakościowych i rozbieżności ilościowych
PEKAES S.A. - 2017-02-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Fryzjerstwo damsko-męskie.
Zakład Fryzjerski "SCARLET" - 2018-07-06 - Rumia (pomorskie)
praca na stanowisku listonosza w Białymstoku i okolicach
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Białystok (podlaskie)
- rozliczanie pracy opiekunek - pomoc- organizacja i kontrola prazy opiekunek - pomoc- pomoc w organizowaniu akcji charytatywnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- umiejętność planowania produkcji- umiejętność wyrobu produktów cukierniczych i ciastkarskich i późniejszy ich wypiek- dbałość o czystość- praca w zespole
P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Dygas - 2016-10-19 - Zawiercie (śląskie)
-prowadzenie dział. marketingowej i promocyjnej oraz współpraca ze środkami społ. przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczególności nawiązywanie współpracy w tym zakresie z zakładami pracy, szkołami, klubami, hotelam,i itp. Wychodzenie z inicjatywą zakupów biletów grupowych, obsługa słuchaczy na koncertach organizowanych w siedzibie Orkiestry i w wynajętych obiektach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza nią, odpowiedzialność za terminowe rozprowadzanie afiszy i innych materiałów promocyjnych zgodnie z potrzebami instytucji, a także dostraczanie ich do ustalonych punktów, prowadzenie badań i analizy rynku, organizowanie ankiet, sondaży
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kadr w szkole, sprawy administracyjno-gospodarcze
Szkoła Podstawowa nr 15 - 2018-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa księgowa faktur zakupu i sprzedaży; analiza kont rozrachunkowych; prowadzenie rejestrów sprzedaży; prowadzenie ewidencji dot. obrotu wewnąwspólnotowych; prowadzenie ewidencji wyrobów akcyzowych;
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-26 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Dbałość o ciągłość produkcji; uczestnictwo w naprawach uszkodzonych maszyn, urządzeń i sprzętu; udział w pracach remontowych;uczestnictwo w przeglądach maszyn i urządzeń produkcyjnych; montaże i rozruchy technologiczne; przeprowadzanie czynności prewencyjnych, przeglądów serwisów i regeneracji narzędzi; wykonywanie zleconych prac przez przełożonego
BIOERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-10 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa wózków akumulatorowych
DHL EXEL SUPPLY CHAIN TRADE (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Augustów (podlaskie)
transport krajowy i na teren Niemiec
"GEBRUEDER PEITZ POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Żory (śląskie)
- prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,- ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów, prowadzenie spisów, rejestrów, teczek,- prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,- opracowywanie projektów oraz sporządzanie czystopisów pism,- przyjmowanie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,- przyjmowanie zawiadomień o przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego obiektów wielkopowierzchniowych,- przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy obiektu budowlanego,- przynajmniej dostateczna znajomość Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość obowiązujących przepisów i procedur w administracji,- umiejętność obsługi komputera - środowisko Windows,- zdolność analitycznego myślenia,- odpowiedzialność, samodzielność.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2015-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE POTRAW, SPRZEDAŻ ART. SPOŻYWCZYCH
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE 'LUBINPEX' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Polkowice (dolnośląskie)
Nauka archiwizowania dokumentów podatkowych i księgowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Mielno (zachodniopomorskie)
1.Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów. 2.Obsługa kancelaryjna Centrum (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksiąg kancelaryjnych, 3.Prowadzenie obowiązujących rejestrów oraz ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących (umowy, zamówienia, zarządzenia itp.);4.Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczególności: sprzedaży biletów wstępu oraz przyjmowanie wpłat od uczestników płatnych form pracy, sporządzanie dowodów wpłat orazdokonywanie wpłat pobranej gotówki na rachunek bankowy. 5.Promowanie i informowanie o bieżących przedsięwzięciach kulturalnych oraz działającychkołach i sekcjach zainteresowań. 6.Redagowanie tekstów oraz bieżąca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalachspołecznościowych. 7.Przygotowywanie projektów umów, sprawozdań iplanów pracy.
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2017-01-04 - Serock (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych, rozrachunki kontrahenta
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo techniczne nt. obsługi kotła. Wprowadzanie danych do systemu.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-12-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Dział Czynności Analitycznych i Sprawdzającychprzyjmowanie wniosków, weryfikacja poprawności złożonyh dokumentów, obsługa systemu POLTAX i BIBLIOTEKA AKT,obsługa korespondencji urzędowej
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Lubań (dolnośląskie)
Roznoszenie posiłków. Obsługa klientów.KONTAKT Z PRACODAWCĄ:- osobiście: "Stara Piekarnia" ul. 3 Maja 29, 37-500 Jarosław- telefonicznie: 607 590 093
DĄBROWSKI ZBIGNIEW - PHU BLACK COFFEE - 2016-07-13 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa kasowa i bankowa, kontrola terminowej realizacji faktur wystawianych prze dostawców, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów , obsługa kasy, prowadzenie księgowosci syntentycznej i analitycznej, sporządzanie miesięcznych raportów
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2017-03-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
MUROWANIE, TYNKOWANIE, UKŁADANIE PŁYTEK
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Łódź (łódzkie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów. Sporządzanie deklaracji VAT PIT. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)