REFERENT DS. SEKRETARIATU Serock oferta pracy Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
Stanowisko: REFERENT DS. SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: 2聽000 - 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1.Czuwanie nad przestrzeganiem obowi膮zuj膮cych regulamin贸w. 2.Obs艂uga kancelaryjna Centrum (obs艂uga po艂膮cze艅 telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksi膮g kancelaryjnych, 3.Prowadzenie obowi膮zuj膮cych rejestr贸w oraz ewidencji dokument贸w przychodz膮cych i wychodz膮cych (umowy, zam贸wienia, zarz膮dzenia itp.);4.Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczeg贸lno艣ci: sprzeda偶y bilet贸w wst臋pu oraz przyjmowanie wp艂at od uczestnik贸w p艂atnych form pracy, sporz膮dzanie dowod贸w wp艂at orazdokonywanie wp艂at pobranej got贸wki na rachunek bankowy. 5.Promowanie i informowanie o bie偶膮cych przedsi臋wzi臋ciach kulturalnych oraz dzia艂aj膮cychko艂ach i sekcjach zainteresowa艅. 6.Redagowanie tekst贸w oraz bie偶膮ca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalachspo艂eczno艣ciowych. 7.Przygotowywanie projekt贸w um贸w, sprawozda艅 iplan贸w pracy.
Data publikacji: 2017-01-04
Lokalizacja: Serock (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Pu艂tuska 35, 05-140 Serock, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
1.Czuwanie nad przestrzeganiem obowi膮zuj膮cych regulamin贸w. 2.Obs艂uga kancelaryjna Centrum (obs艂uga po艂膮cze艅 telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksi膮g kancelaryjnych, 3.Prowadzenie obowi膮zuj膮cych rejestr贸w oraz ewidencji dokument贸w przychodz膮cych i wychodz膮cych (umowy, zam贸wienia, zarz膮dzenia itp.);4.Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczeg贸lno艣ci: sprzeda偶y bilet贸w wst臋pu oraz przyjmowanie wp艂at od uczestnik贸w p艂atnych form pracy, sporz膮dzanie dowod贸w wp艂at orazdokonywanie wp艂at pobranej got贸wki na rachunek bankowy. 5.Promowanie i informowanie o bie偶膮cych przedsi臋wzi臋ciach kulturalnych oraz dzia艂aj膮cychko艂ach i sekcjach zainteresowa艅. 6.Redagowanie tekst贸w oraz bie偶膮ca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalachspo艂eczno艣ciowych. 7.Przygotowywanie projekt贸w um贸w, sprawozda艅 iplan贸w pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: ruch ci膮g艂y
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽000 - 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SEKRETARIATU
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Serock
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: legionowski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Serock
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: sekretarka
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 2聽000 - 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 09.01.2017
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: niekaralno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Znajomo艣膰 przepis贸w dotycz膮cych organizowania i prowadzenia dzia艂alno艣ci kulturalnej; tan zdrowia pozwalaj膮cy na wykonywanie pracy na w/w stanowiskuDodatkowe wymagania: 1. wysoka kultura osobista, komunikatywno艣膰, operatywno艣膰, asertywno艣膰, 2. znajomo艣膰minimum jednego j臋zyka obcego w stopniu komunikatywnym 3. inne umiej臋tno艣ci i kwalifikacje z zakresu obs艂ugiadministracyjno kancelaryjnej, 4. umiej臋tno艣膰 negocjacyjne oraz znajomo艣膰 艣rodowiska teatralno muzycznego.
Nazwa pracodawcy: Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Legionowie
Adres pracodawcy:
Gen.W艂adys艂awa Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: legionowski
Gmina pracodawcy: Legionowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Legionowo
Ulica pracodawcy: Gen.W艂adys艂awa Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Dzia艂alno艣膰 obiekt贸w kulturalnych
Nazwisko osoby zg艂aszaj膮cej: Adam Pawlak
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Legionowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2017
Data dodania oferty pracy: 02.01.2017
Oferta pracy wa偶na do: 02.02.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 02.01.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 02.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja pracy w poradniach i na oddzia艂ach Szpitalnych, przygotowywaniw materia艂贸w informacyjnych i druk贸w wewn臋trznych, praca z dokumentacj膮 medyczn膮, obs艂uga skarg pacjent贸w, przygotowywanie korespondencji oraz dokument贸w wewn臋trznych
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pa艅skiego UM w Poznaniu - 2017-02-23 - Pozna艅 (wielkopolskie)
prace biurowe oraz obs艂uga magazynu
POLBRUK S.A. - 2016-02-09 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji dla zlece艅 produkcyjnych, planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zlece艅 produkcyjnych, przekazywanie klientom pe艂nych informacji zwrotnych dotycz膮cych zapyta艅 ofertowych i zlece艅 produkcyjnych, wyja艣nianie w膮tpliwo艣ci konstrukcyjno - produkcyjnych.
HALFEN PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji w zwi膮zku z adaministracja nadz贸r nad prawid艂owym i terminowym wykonywanim zada艅 administracyjnych
Proszkownia Mleka w Piotrkowie Kujawskim - 2016-03-21 - Piotrk贸w Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Praca z dzie膰mi w wieku 3-6 lat. Mo偶liwo艣膰 pracy na ca艂y lub 1/2 etatu.
Przedszkole Niepubliczne KRAINA FANTAZJI Miros Magdalena - 2017-09-14 - Siedlce (mazowieckie)
- zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminami,- obs艂uga biura,- obs艂uga centrali telefonicznej,- pomoc ksi臋gowej oraz kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla os贸b bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowi膮zk贸w:rozliczanie rycza艂tu, podatkowej ksi臋gi przychod贸w i rochod贸w, wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna i korespondencyjna obs艂uga klienta, obs艂uga poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej, odbieranie po艂膮cze艅 telefonicznych oraz przekierowywanie rozm贸w, organizacja oraz obs艂uga spotka艅 wewn臋trznych i zewn臋trznych, zamawianie materia艂贸w i us艂ug do SPNT, wspieranie prac administracyjnych biur projekt贸w UE realizowanych w SPNT, realizacja dzia艂a艅 promocyjnych, tworzenie wizerunku firmy SPNT jako instytucji wspieraj膮cej przedsi臋biorczo艣膰 w regionie
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Pomoc w sporz膮dzaniu zbiorowych sprawozda艅, , sporz膮dzanie polece艅 przelew贸w w zakresie obrotu bezgot贸wkowego
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Ma艂a Wie艣 (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
obs艂uga dokument贸w przychodz膮cych i wychodz膮cych zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Medyny (warmi艅sko-mazurskie)
zawarty w programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Pelplin (pomorskie)
Prowadzenie spraw osobowych, kadrowych w szkole nauczycieli i pracownik贸w administracji, wydawanie za艣wiadcze艅, pomoc w prowadzeniu sekretariatu
Szko艂a Podstawowa im. ks. Pra艂ata J贸zefa Bigusa - 2018-10-02 - Banino (pomorskie)
1. Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwi膮zywania problem贸w dotycz膮cych sprz臋tu komputerowego.2. Wykonywanie prac serwisowych w podleg艂ych jednostkach.3. Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
BANK SP脫艁DZIELCZY RZEMIOS艁A W KRAKOWIE - 2017-04-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wprowadzanie danych do komputera, wyliczanie r贸偶nic kursowych, rozliczanie delegacji, segregowanie dokument贸w, uzgadnianie rozrachunk贸w.
Doradztwo Podatkowe Graczyk SC - 2018-01-10 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
Konkurs - szczeg贸艂owe informacje: http://bip.pyskowice.pl/Wykszta艂cenie wy偶sze, kier. administracja, prawo; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga klienta, ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 rodzinnych i 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego, zasi艂ku dla opiekuna; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ Pyskowice - 2017-02-22 - Pyskowice (艣l膮skie)
Sta偶 dla os. do 30 roku 偶ycia.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1)prowadzenie spraw i przygotowywanie projekt贸w orzecze艅 administracyjnych dotycz膮cych 艣wiadcze艅 rodzinnych, 艣wiadcze艅 wychowawczych, 艣wiadczenia jednorazowego, zasi艂k贸w dla opiekuna, 艣wiadcze艅 z funduszu alimentacyjnego, dodatk贸w mieszkaniowych i energetycznych, pomocy materialnej dla uczni贸w o charakterze socjalnym, karty du偶ej rodziny, 2)prowadzenie bie偶膮cej analizy ekonomicznej przyznanych kwot 艣wiadcze艅,3) stosowanie dost臋pnych system贸w teleinformatycznych przy realizacji zada艅,4)przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu realizowanych zada艅,5)przygotowywanie danych do zapotrzebowa艅 i plan贸w bud偶etowych.
GMINNY O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ W BIA艁OBRZEGACH - 2018-04-25 - Bia艂obrzegi (podkarpackie)
Obs艂uga sekretariatu szko艂y dziennej.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Gda艅sk (pomorskie)
obs艂uga meilowa klient贸w
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wielu艅 (艂贸dzkie)
przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie analizy rynku us艂ug porz膮dkowo-czysto艣ciowych, przygotowywanie ofert handlowych, marketing w handlu i us艂ugach
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Naliczanie wynagrodze艅, rozliczanie delegacji, wystawianie za艣wiadcze艅, prowadzenie rozlicze艅.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Sopocie - 2017-10-13 - Sopot (pomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarz膮dzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprz臋tu i oprogramowania.2) Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3) Utrzymanie bazy sprz臋towo-programowej.4) Organizacja szkole艅 informatycznych dla pracownik贸w Uczelni.5) Obs艂uga zg艂osze艅 serwisowych urz膮dze艅 teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6) Instalowanie i konfigurowanie system贸w operacyjnych oraz program贸w u偶ytkowych na stanowiskach komputerowych.7) Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8) Wsp贸艂praca z operatorami sieci 艂膮czno艣ci.9) Wsp贸艂praca z firmami hostinguj膮cymi oraz innymi zwi膮zanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10) Archiwizacja serwerowych system贸w operacyjnych na no艣nikach zapasowych.11) Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami u偶ytkownik贸w na serwerach administracyjnych Uczelni.
Pa艅stwowa Wy偶sza Szko艂a Zawodowa w P艂ocku - 2017-09-20 - P艂ock (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych
LUXCOM MATEUSZ RUCZY艃SKI - 2017-03-06 - Kuligi (warmi艅sko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zielona G贸ra (lubuskie)
鈥KTYWNE POSZUKIWANIE KLIENT脫W鈥AWI膭ZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE ISTNIEJ膭CYCH RELACJI HANDLOWYCH Z PARTNERAMI ZAGRANICZNYMI鈥EALIZACJA ZADA艃 SPRZEDA呕OWYCH I DYSTRYBUCYJNYCH鈥RZYGOTOWYWANIE OFERT, PRZYJMOWANIE ZAM脫WIE艃 I KONTROLA NAD ICH REALIZACJ膭鈥NALIZA POTRZEB KLIENT脫W, KONTROLA P艁ATNO艢CI, SPORZ膭DZANIE OKRESOWYCH STATYSTYK I RAPORT脫W鈥NALIZA RYNKU ORAZ DZIA艁A艃 KONKURENCJI鈥CZESTNICTWO W TARGACH ORAZ WYSTAWACH MI臉DZYNARODOWYCH鈥CZESTNICTWO W SPOTKANIACH Z KLIENTAMI
Zak艂ad Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-05-11 - G艂og贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
- przyjmowanie i podzia艂 korespondencji- prowadzenie rejestru korespondencji- przygotowywanie pism do wysy艂ania- prowadzenie ewidencji polece艅 wyjazd贸w s艂u偶bowych- obs艂uga sprzetu biurowegoSta偶 b臋dzie odbywa艂 si臋 w dzielnicy: Fordon
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odbieranie telefon贸w, wysy艂anie e-maili, obs艂uga sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - 艢mi艂owo (wielkopolskie)
Wsparcie w poszczeg贸lnych kom贸rkach administracyjnych firmy, dbanie o prawid艂owy obieg dokumentacji oraz informacji w wydzia艂ach firmy. Oferta skierowana do os贸b bezrobotnych, kt贸re nie uko艅czy艂y 30 roku 偶ycia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikuj膮cych si臋 do udzia艂u w projekcie POWER. Miejsce sta偶u: Fitness Club 24 Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)