REFERENT W CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE Bolesławiec oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Stanowisko: REFERENT W CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem oraz rozporządzeń do w/w ustaw. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych; wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń; przygotowywanie decyzji administracyjnych /przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych, postanowień/; prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami; sporządzanie i rozliczanie list wypłat przedmiotowych świadczeń; naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego; współpraca z księgowością w/m. Załatwianie innych spraw związanych z przyznawaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych; kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego; kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań; sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników; prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożenie na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego; prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania; kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu; kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 § 1 Kodeksu karnego; przyjmowanie i wysyłanie odwołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego; pod nieobecność kierownika Centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze Dłużników; Współpraca z księgowością, innymi ośrodkami pomocy społecznej, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: zatrudnienie od 01.07.2019 r.; umowa na okres próbny (3 m-czny) z możliwością przedłużenia po tym okresie; wynagrodzenie brutto ok. 2500,00 brutto miesięcznie; praca w pełnym wymiarze czasy pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku : poniedziałek w godz. 7.30 17.00, wtorek czwartek w godz. 7.30 15.30, piątek w godz. 7.30 14.00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1 /parter/; stanowisko związane z pracą przy komputerze; na stanowisku wymagana jest konsultacja bezpośrednia i telefoniczna z interesantami. W miesiącu kwietniu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem oraz rozporządzeń do w/w ustaw. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych; wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń; przygotowywanie decyzji administracyjnych /przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych, postanowień/; prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami; sporządzanie i rozliczanie list wypłat przedmiotowych świadczeń; naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego; współpraca z księgowością w/m. Załatwianie innych spraw związanych z przyznawaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych; kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego; kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań; sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników; prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożenie na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego; prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania; kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu; kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 § 1 Kodeksu karnego; przyjmowanie i wysyłanie odwołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego; pod nieobecność kierownika Centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze Dłużników; Współpraca z księgowością, innymi ośrodkami pomocy społecznej, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: zatrudnienie od 01.07.2019 r.; umowa na okres próbny (3 m-czny) z możliwością przedłużenia po tym okresie; wynagrodzenie brutto ok. 2500,00 brutto miesięcznie; praca w pełnym wymiarze czasy pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku : poniedziałek w godz. 7.30 17.00, wtorek czwartek w godz. 7.30 15.30, piątek w godz. 7.30 14.00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1 /parter/; stanowisko związane z pracą przy komputerze; na stanowisku wymagana jest konsultacja bezpośrednia i telefoniczna z interesantami. W miesiącu kwietniu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W CENTRUM ŚWIADCZEŃ RODZINIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: wykształcenie wyższe; znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz rozporządzeń do w/w ustawy; znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz rozporządzeń do w/w ustawy; znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem; znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przygotowania postanowień i decyzji; znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Wymagania dodatkowe, /nieobligatoryjne/ pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: umiejętność obsługi wielomodułowego programu Świadczenia rodzinne, umiejętność interpretowania przepisów prawnych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, życiorys CV, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o niekaralności, kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz własnoręczny podpis.Z podstawowymi dokumentami dotyczącymi pracy MOPS kandydaci powinni zapoznać się poprzez stronę internetową mops.boleslawiec.ibip.pl.Oferty należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu ul. Cicha 7, pok. 13 I piętro, w terminie do 07.06.2019 r. (liczy się data wpływu do MOPS) z dopiskiem: Nabór na stanowisko referenta Centrum Świadczeń Rodzinie.Kandydaci spełniający powyższe wymagania obligatoryjne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 07.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7e124f9b14309269b9e00b76d621debc
Podobne oferty pracy
pomoc w obsłudze kadrowej pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, opracowywanie zestawień zbiorczych, sprawozdań i wniosków
Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie - 2016-07-14 - Skoczów (śląskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływajacej i wychodzącej, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania,, obsługa programów komputerowych, sporządzanie spisów i protokołów brkowania, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Będzin (śląskie)
obsluga klienta z zakresie sprzedaży wyrobów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych, planowanie i realizowanie działań marketingowych, udział w targach i prezentacjach
POLLENA-SAVONA sp. z o.o. Katowickie Zakłady Chemii Gospodarczej - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie procesu zakupu materiałów- terminowe załatwianie korespondencji- wykonywanie zamówień zg. z procesami- prowadzenie spraw zw. z reklamacjami- negocjacje z dostawcami
Wojskowe Zakłady Elektroniczne - 2017-08-29 - Zielonka (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe (gospodarka nieruchomościami, prawo zarządzanie), obsługa programów MS Office, komunikatywność, sumienność, kreatywność, zdyscyplinowanie.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Racibórz (śląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Praca w systemie 3-zmianowym .Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie całokształt spraw związanych z obsługą administracyjną magazynu.
PAGO sp. z o.o. - 2015-11-03 - Bieniewo-Parcela (mazowieckie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-10-01 - Rzgów (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
lakierowanie podeszew z tworzyw sztucznych (poliuretan, termokauczuk), obsługa maszyn do wykańczania podeszew (szlifierka, przecierka),
MSU S.A. - 2018-03-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowo-gospodarcze
KMORDER SP.Z O.O. - 2018-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zapoznanie ze strukturą Uczelni. Obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, prowadzenie rejestru spotkań. Obsługa urządzeń biurowych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ - 2018-03-30 - Lublin (lubelskie)
kierowca zaopatrzeniowiec
ESSU Export- Import Skup Sprzedaż Hurtowa Usługi Jan Szefer - 2017-08-17 - Opole (opolskie)
Referent księgowy
"Biuro MTB" Tomasz Bogutyn Usługi Rachunkowo-Księgowe - 2017-06-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Prowadzenie gospodarki lokalami mieszkalnymi;Bieżąca obsługa członków i innych zainteresowanych osób w sprawach członkowskich; Kompletowanie i przechowywanie akt członkowskich z zachowaniem wymogów dot. przechowywania dokumentów. System czasu pracy : równoważnyGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca w zastępstwie : do około 1,5 rokuKontakt kandydatów z pracodawcą: biuro (at) smnowydwor.com.pl, 71 356-48-08sala E
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór" - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
czynności administracyjne związane z wykonywaniem tymczasowego aresztowania oraz kar i środków przymusu skutkujących pozbawieniem wolności raz dokumentowanie tych czynności.
Zakład Karny w Barczewie - 2018-03-09 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Klimatyzacja samochodowa. Zawieranie umów z kontrahentami, sprzedaż produktów spółki. Zgłoszenia kandydatów telefoniczne 42 676 23 27 w. 45 lub osobiste do pracodawcy ul. Częstochowska 38/52 - kadry I piętro.
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń; sporządzanie dokumentacji podatkowej oraz ZUS; sporządzanie deklaracji PFRON, sprawozdańGUS, SIO; prowadzenie dokumentacji dot. wyposażenia pracowników w odzież ochronną; przygotowywanie przelewów bankowych; sporzadzanie zestawień księgowych oraz związanych z przygotowaniem budżetu; obsługa kserokopiarki
Zespół Szkół Nr1- Gimnazjum i Liceum im. Ks. Piotra Skargi - 2016-04-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
a.Sporządzanie zbiorczych planów zakupów artykułów biurowych i sportowychb.Prowadzenie gospodarki finansowej c.Utrzymywanie współpracy z Pionem Głównego Księgowego w zakresie terminowego rozliczania fakturd.Prowadzenie ewidencji Kart Tożsamości e.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-08-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1. Obsługa beneficjenta. 2. Rejestracja dokumentów.3. Wprowadzanie danych do systemu.4. Obsługa kancelarii.5. Segregowanie i układaniedokumentów.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Wykonywanie zadań zleconych przez kierownika.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Łęczyca (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
praca w sekcji materiałowej - logistyka KPW,opracowywanie dokumentów i pism dotyczących działalności bieżącej słuzby środków bojowych, sporzadzanie zapotrzebowań do Bazy Logistycznej, prowadzenie ewidencji i rozliczeń zapasów materiałowych w obowiazujacych systemach informatycznych,
Komenda Portu Wojennego - 2017-03-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp. J - 2015-12-28 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
świadczenie usług polegających na obsłudze gości na Sali restauracyjnej.
HOTEL GOŁĘBIEWSKI TADEUSZ GOŁĘBIEWSKI - 2017-12-19 - Karpacz (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
prowadzenie pracy socjalnej na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych, sporzadzanie w terenie wywiadów środowiskowych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Słaboszów (małopolskie)
Prowadzenie kadr, sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakości wyrbów gotowych z gumy; pakowanie wyrobów gotowych; identyfikacja braków wyrobów.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Łódź (łódzkie)