REFERENT DS. MARKETINGU I REKLAMY K/M Warszawa oferta pracy OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. MARKETINGU I REKLAMY K/M
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 100 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Migdałowa 4, 02-796 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. MARKETINGU I REKLAMY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Techniki sprzedaży
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, znajomość technik sprzedaży, 2 lata doświadczenia zawodowego, obowiązki: Bardzo dobra, aktualizowana znajomość produktów, sprzedawanych przez Spółkę. Poddawanie się okresowej weryfikacji znajomości produktów. Znajomość programów grupy Microsoft Office (Word, Excel) oraz programów/aplikacji do obsługi sprzedaży prowadzonej przez Spółkę. PR firmy w prasie i w Internecie. Obsługa strony internetowej firmy. Obsługa mediów społecznościowych. Przygotowywanie newslettera. Udział w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych. Udział w przygotowywaniu i obsługa konferencji i targów. 9. Pozyskiwanie reklamodawców, sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Spółkę. Planowanie i weryfikacja reklam zamieszczanych w wydawnictwach Sekocenbud. Zastępowanie innych pracowników (dział, sekretariat) w czasie ich nieobecności. Współpraca i wymiana informacji ze wszystkimi pracownikami Działu. Bieżące/okresowe informowanie Kierownika Działu o działaniach, wynikach, i propozycjach zmian, dotyczących prowadzonej działalności. Organizacja szkoleń, praca jednozmianowa w godz. 8-16. Zgłoszenia; promocja (at) sekocenbud.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Migdałowa 4, 02-796 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Migdałowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2017
Data dodania oferty pracy: 30.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca z młodzieżą, prowadzenie zajęć wychowawczych i wyrównawczych, kontakty z rodzicami i pedagogami.
kontakt przez OHP - 2017-09-22 - Kęty (małopolskie)
Referent ds. planowania i realizacji produkcji / nabór staż do 30 r. ż. w tym osoby niepełnosprawne
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
- przygot. korespondnecji do wysyłki,- przyjmowanie korespondencji, otwarcie i wstępna dekretacja,- wprowadz. danych z dokumentów do systemów komp.,- przygot. projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji,- zakładanie akt,- arch. dokumentów,- obsł. urządzeń biur.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie deklaracji i rozliczeń, pisanie pism, nadawanie pozycji, sporządzanie listy płac i deklaracji ZUS, rozliczanie delegacji.
Kancelaria Księgowo Podatkowa ZAUFANIE Gabryszewska - Konopka Barbara - 2017-11-03 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji zajęć komorniczych, ewidencjonowanie kart depozytowych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kwidzyn (pomorskie)
Pakowanie towarów, przyjmowanie dostaw
FALCON MEDICAL POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
przejmowanie,wysyłanie korespondencji,prowadzenie dokumentacji spraw kancelaryjno-biurowych,zakładanie dokumentacji i ewidencji akt osobowych pracownikow,obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Babice (małopolskie)
planowanie i rozliczanie zakupów, prowadzenie postepowan o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenie kart drogowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sadowa (mazowieckie)
Kontrola procesów produkcyjnych wyrobów gotowych, jak i towarów handlowych, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)
-czyszczenie klatek w schronisku-usuwanie nieczystości-wyprowadzanie zwierząt ze schroniska na spacery-prowadzenie dokumentacji przyjętych zwierząt do schroniska-przeprowadzanie okresowej dezynfekcji-przygotowywanie gotowanej karmy dla zwierząt-wymiana słomy w budach, boksach i pomieszczeniach ze zwierzętami-dbanie o czystość na wybiegu dla zwierząt-przeprowadzanie okresowych remontów tj. malowanie itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Suchedniów (świętokrzyskie)
1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającą na:a) Sporządzaniu, przyjmowaniu, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;b) Dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków jednostki według obowiązującej klasyfikacji budżetowej i planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:- terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 2. Wystawianie faktur VAT.3. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu VAT.4. Sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 i terminowe przekazanie do właściwego Urzędu Skarbowego lub innej instytucji.5. Pomoc w rozliczaniu delegacji służbowych.6. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.7. Rozliczanie kart drogowych pojazdów Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. 8. Prowadzenie rozliczeń centralnego ogrzewania.9. Sporządzania wezwań do zapłaty w razie powstania zaległości na koncie.10. Naliczanie odsetek od zaległości.11. Bieżące sporządzanie list dłużników dla radcy prawnego celem wyegzekwowania długu powstałego wobec Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach.12. Bieżąca analiza wykonania planu finansowego wydatków i dochodów jednostki.13. Wykonywanie innych czynności służbowych nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie, a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez Dyrektora Szkoły oraz Głównego Księgowego.14. Bieżące zapoznawanie się ze zmianą przepisów dotyczących wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.15. Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych.16. Współpraca z innymi pracownikami Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w trakcie wykonywania swoich zadań. 17. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły z udzielaniem informacji wynikających z zakresu czynności.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Dekretacja, sprawozdania do gus, deklaracja VAT
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j. - 2016-10-21 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kowanówko (wielkopolskie)
sprzedaż wg priorytetów sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, zamawianie i przyjmowanie towaru, dbałość o ekspozycje asortymentu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Puck (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Jaworzno (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Zabrze (śląskie)
Wykształcenie kierunkowe; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; ks. sanepidowska; zakres obowiązków: fryzjerstwo damsko-męskie; etatu z możliwością pracy na cały etat; miejsce pracy: Gliwice, os. Kopernika;
FRYZJERSTWO-MANICURE LUCYNA MIKOŁAJCZYK - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
frezowanie, szlifowanie, czopowanie drewna przy produkcji drzwi, obsługa maszyn do produkcji okien i drzwi
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "VIKKING KTS" Spółka z o. o. - 2017-08-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-09-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
kompletowanie porzadkowanie dokumentacji przyznanej do przekazywania do archiwum zakładowego- przkazywanie lub wysyłanie dokumentówdo podnajemców, nabywców usług medycznych i innych kontrahentówdostarczanie pism, komounikatów NFZ raportów błędów do kliniki
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad prawidłową obsługą i eksploatacją samochodów i urządzeń służących do wywozu odpadów komunlanych
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wieluń (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od 01.10.2018r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse, księgowość) lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-28 - Katowice (śląskie)
Udział w tworzeniu ofert handlowych, prowadzenie rejestrów (umów, ofert itp.). Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji, archiwizacja dokumentów. Koordynowanie terminów spotkań, ich organizacja itd. Współpraca z klientem w ramach kompetencji. Współpraca z centralą i innymi komórkami firmy. Praca w godzinach 7-15.
Energomontaż Zachód Wrocław - 2017-02-01 - Płock (mazowieckie)
Wystawianie faktur, ewidencja i rozliczanie zakupów, sporządzanie rejestrów VAT, archiwizacja dokumentów księgowych, obsługa klienta.
Firma Handlowo-Usługowa ARMEKS Andrzej Widzyński Sp. J. - 2017-08-09 - Płock (mazowieckie)
pisanie decyzji administracyjnych, analiza dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
spawanie wybraną metodą
Erbud Industry Centrum Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Obsługa gilotyny (nadzór nad procesem cięcia oraz kontrola jakości wykonywanej pracy), utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy, praca na hali produkcyjnej w Rumi. Rodzaj umowy - umowa zlecenie.
CLIMA GOLD Sp. z o. o. - 2017-11-30 - Rumia (pomorskie)