REFERENT DS. ADMINISTRACJI Płock oferta pracy Energomontaż Zachód Wrocław
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Udział w tworzeniu ofert handlowych, prowadzenie rejestrów (umów, ofert itp.). Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji, archiwizacja dokumentów. Koordynowanie terminów spotkań, ich organizacja itd. Współpraca z klientem w ramach kompetencji. Współpraca z centralą i innymi komórkami firmy. Praca w godzinach 7-15.
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Energomontaż Zachód Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w tworzeniu ofert handlowych, prowadzenie rejestrów (umów, ofert itp.). Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji, archiwizacja dokumentów. Koordynowanie terminów spotkań, ich organizacja itd. Współpraca z klientem w ramach kompetencji. Współpraca z centralą i innymi komórkami firmy. Praca w godzinach 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysokie umiejętności interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie w pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość platform zakupowych (np. typu Connect).Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Energomontaż Zachód Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Chłodna 51, 00-867 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chłodna
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy:
Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.02.2017
Data dodania oferty pracy: 30.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
referent/stażysta - / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pabianice (łódzkie)
Wykonywanie projektów zaproszeń oraz mailowy kontakt z klientem.
DECORISUS Małgorzata Bartoszewicz - 2016-11-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prace drogowe, prace przy układaniu kostki brukowej
ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH SMORCZYŃSKI MAREK-OLSZA - 2018-02-09 - Olsza (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie dokumentów, obsługa księgowa klientów. Praca na umowę zlecenie w godz. 08.00-16.00. Osoba musi posiadać status studenta.
SOLID PARTNER Tomasz Łaszczych - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie robót budowlanych, dokumentacji, wykazy budów, rozliczenie i kosztorys
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gamar" Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wydawanie wniosków i formularzy związanych z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu,Udzielanie informacji o przedsiębiorcach figurujących w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,Wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; obsługa komputera; czynne prawo jazdy kat. B; dyspozycyjność; zakres obowiązków: praca biurowa + delegacje na teren kraju (czasami z noclegiem), obsługa szkoleń, przyg. przerwy kawowej, wyst. faktur); miejsce pracy: Gliwice + delegacje;
NOWATOR EUGENIUSZ WOŹNIAK, ALEKSANDRA WOŹNIAK-JANECZEK, ZBIGNIEW WOŹNIAK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-13 - Gliwice (śląskie)
Operatywnosć, łatwość nawiązywania kontaktów, obowiązkowość, terminowość.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wejherowo (pomorskie)
realizacja zamówień wewnętrznych firmy zgodnie z obowiązującymi procedurami zakładu, kontrola i uzupełnianie zapasów magazynowych, optymalizacja kosztów zakupu, współpraca z dostawcami polskimi i zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lewickie (podlaskie)
obsługa komputera, faksu oraz innych urządzeń biurowych, zapoznanie z obiegiem dokumentów, przekazanie dokumentów do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Pińczów (świętokrzyskie)
Wymagania: wykształcenie - mile widziane wyższe, mile widziane doświadczenie, znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: sporządzanie ogłoszeń o udzielenie zamówień, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporządzanie dokumentacji przetargowej
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-10-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
elewacje, murowanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644 Wrocław- PRZYJMOWANIE, REJESTROWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ PRZEKAZYWANIE MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH,- OBSŁUGA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBIEGU DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH ORAZ NADZOROWANIE OBIEGU DOKUMENTÓW ,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W DZIAŁALNOŚCI KANCELARII TAJNEJ ORAZ KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI ZGODNIE Z JEDNOLITYM WYKAZEM AKT,- SPRAWOWANIE NADZORU NAD NISZCZENIEM MAKULATURY NIEJAWNEJ ORAZ PROWADZENIE NIEETATOWEJ BIBLIOTEKI NIEJAWNEJ.miejsce pracy: Wrocław, ul. Garniczna kontakt kandydatów z pracodawcą: jw2644 (at) wp.mil.plsala E
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawowanie opieki i prowadzenie zajęć dydaktyczno - wychowawczych z dziećmi w wieku od 3 do 5 lat ( w oparciu o treści podstawy programowej i programu wychowania przedszkolnego od poniedziałku do piątkuKontakt z pracodawcą: przedszkole.kobierzyce (at) wp.pl, tel. 71 3111 241Sala C
Przedszkole Samorządowe w Kobierzycach - 2017-11-09 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentacji, sporządzanie zamówień w systemie, Realizacja zapotrzebowań (zakup), sporządzanie raportów i analiz
ADAL Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Adamówek (mazowieckie)
murarz
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zygry (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MSZANOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta banku, opracowywanie wniosków kredytowych, przygotowywanie umów kredytowych/ROR, przygotowywanie korepsondencji wychodzącej dla klientów banku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Zakopane (małopolskie)
Prace fizyczne w gospodarstwie rolnym
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Dalabuszki (wielkopolskie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- wprowadzanie do rejestru oraz kwalifikowanie wydatków budżetowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy wg klasyfikacji budżetowej na podstawie składanych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań- analizowanie i uzgadnianie złożonych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań z wykonaniem wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej za dany dzień i miesiąc- analizowanie i uzgadnianie wykonania wydatków budżetowych w układzie budżetu tradycyjnego i zadaniowego z kosztami, a także monitorowanie wykonania Planu finansowego- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych oraz sprawozdań statystycznych z wykonania wydatków, dochodów i sum depozytowych- sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych, rezerw celowych i dochodów - sporządzanie decyzji finansowych Dyrektora Generalnego oraz wniosków o przeniesienie planowanych wydatków Wojewody- sporządzanie Projektu budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wydatków budżetowych w układzie budżetu zadaniowego- zatwierdzanie dochodów księgowych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi znajdującymi się na rachunkach bankowych Urzędu zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i gospodarki środkami pozabudżetowymiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie ofert szkoleniowych, materiałów, zaświadczeń, oparcowywanie dokumentacji szkoleniowej: harmonogramów, dzienników, list obecności.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wejherowo (pomorskie)
księgowanie faktur i inne prace biurowe
"SMAK" Dystrybucja - Grzegorz Dorosz - 2018-05-14 - Cieszków (dolnośląskie)
Organizacja i nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem lub dokumentacją wykonawczą.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE MAL-BUD G.G. MALINOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-23 - Krosno (podkarpackie)
OPIS STANOWISKA:AKTYWNE POSZUKIWANIE KLIENTÓWNAWIĄZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH RELACJI HANDLOWYCH Z PARTNERAMI ZAGRANICZNYMIREALIZACJA ZADAŃ SPRZEDAŻOWYCH I DYSTRYBUCYJNYCHPRZYGOTOWYWANIE OFERT, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I KONTROLA NAD ICH REALIZACJĄANALIZA POTRZEB KLIENTÓW, KONTROLA PŁATNOŚCI, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH STATYSTYK I RAPORTÓWANALIZA RYNKU ORAZ DZIAŁAŃ KONKURENCJIUCZESTNICTWO W TARGACH ORAZ WYSTAWACH MIĘDZYNARODOWYCHUCZESTNICTWO W SPOTKANIACH Z KLIENTAMI
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
bieżąca obsługa spraw, sporządzanie pism procesowych, obsługa korenspondencji przychodzącej, kontakt z klientami i instytucjami
Kancelaria Radców Prawnych DRB Bartosz Kozak Spółka komandytowa - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Głogów (dolnośląskie)