REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH P艂ock oferta pracy Orlen Eko SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Obs艂uga Zarz膮du i Rady Nadzorczej Sp贸艂ki. Wydawanie pe艂nomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Data publikacji: 2018-05-18
Lokalizacja: P艂ock (mazowieckie)
Pracodawca: Orlen Eko SP. Z O.O.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Chemik贸w 7, 09-411 P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Obs艂uga Zarz膮du i Rady Nadzorczej Sp贸艂ki. Wydawanie pe艂nomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: - do uzgodnienia
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: P艂ock
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. P艂ock
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: P艂ock
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 18.05.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja, Prawo i pokrewne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Mile widziane do艣wiadczenie w zawodzie. Znajomo艣膰 Kodeksu Sp贸艂ek Handlowych oraz Prawa pracy.
Nazwa pracodawcy: Orlen Eko SP. Z O.O.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku
Adres pracodawcy:
Chemik贸w 7, 09-411 P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. P艂ock
Gmina pracodawcy: P艂ock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: P艂ock
Ulica pracodawcy: Chemik贸w
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Przetwarzanie paliw
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2018
Data dodania oferty pracy: 18.05.2018
Oferta pracy wa偶na do: 19.06.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 18.05.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 18.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu czynno艣ci
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Gniezno (wielkopolskie)
Obs艂uga program贸w komputerowych, wykorzystywanych w banku i klient贸w w plac贸wce banku.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Mokobody (mazowieckie)
1. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosk贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Analiza wniosk贸w o jednorazow膮 refundacj臋 i przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowanie i organizowanie rob贸t publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny rob贸t publicznych:- Udzielanie i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania rob贸t publicznych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacje rob贸t publicznych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych,- Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach rob贸t publicznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania rob贸t publicznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji rob贸t publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci rob贸t publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem prac spo艂ecznie u偶ytecznych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przyjmowanie rocznych plan贸w potrzeb w zakresie wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych od uprawnionych podmiot贸w,- Przedstawienie rocznych plan贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumie艅 dotycz膮cych wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowania zobowi膮za艅,- Przekazywanie do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅 informacji na temat czasu realizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych organizator贸w oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych porozumie艅,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 wyp艂aconych osobom bezrobotnym 艣wiadcze艅 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych porozumie艅,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporz膮dzanie list wyp艂at dot., zwrotu koszt贸w badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpocz臋ciem prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym faktur dotycz膮cych p艂atno艣ci za badania lekarskie os贸b bezrobotnych kierowanych do prac spo艂ecznie u偶ytecznych, przekazywanie faktury do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowanych zobowi膮za艅,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych Pracodawc贸w i Sp贸艂dzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego, - Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 zapis贸w art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie udzielania przez starost臋 pracodawcy lub przedsi臋biorcy przez okres 12 miesi臋cy cz臋艣膰 koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz sk艂adki na ubezpieczenia spo艂eczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku 偶ycia,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w lub przedsi臋biorc贸w,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, kt贸rym przyznano refundacj臋 oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych realizowanych um贸w do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - P艂ock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem sta偶u Wydz. 艢wiadcze艅 Emerytalno-Rentowych 2
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
PRACE POMOCNICZE ADMINISTRACYJNO-BIUROWE.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Stare Babice (mazowieckie)
1.Zapoznanie si臋 z podstawowymi przepisami z zakresu BHP, P.PO呕., organizacj膮 pracy w GOPS.2.Zapoznanie z ustawami i przepisami prawa oraz zasadami obowi膮zuj膮cymi pracownik贸w zatrudnionych w GOPS.3.Przygotowanie kserokopii, korespondencji do wysy艂ki (adresowanie), wpinanie dokumentacji do akty, pism do teczek, segregator贸w, wydawanie wniosk贸w, wydawanie odzie偶y u偶ywanej4.Pisanie na komputerze, obs艂uga program贸w
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Sul臋czyno (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Zabrze (艣l膮skie)
Profesjonalna obs艂uga klienta, rozliczanie przyjmowanej got贸wki.I zmiana 6:30-14:30II zmiana 13:00-21:00Praca w soboty i niedziele.
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o. - Piaseczno - 2016-12-30 - Mielec (podkarpackie)
pelna obs艂uga dzia艂u kadr i p艂ac
PPD POLTAREX Sp.z o.o. TARTAK GOD臉TOWO - 2018-06-01 - God臋towo (pomorskie)
wype艂nianie druk贸w wezwa艅 kierowanych do interesant贸w, kompletowanie dokument贸w przy wydawaniu za艣wiadcze艅, prace porz膮dkowe ( archiwum, spis dokument贸w, opisywanie teczek), obs艂uga kancelaryjna Urz臋du
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Organizacja sklepu internetowego, obs艂uga zam贸wie艅 internetowych i telefonicznych, prowadzenie rozm贸w z klientami 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - P艂ock (mazowieckie)
Zgodny z zakresem czynno艣ci sanitariuszki/sanitariusza w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
Szpital Wojew贸dzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-01-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
a) utrzymywanie w nale偶ytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz w艂a艣ciwa konserwacja i eksploatacjaurz膮dze艅 melioracji wodnych podstawowych, 艣r贸dl膮dowych w贸d powierzchniowych stanowi膮cych w艂asno艣膰 publiczn膮, istotnych dla regulacji stosunk贸w wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urz膮dze艅 ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzy艅skiego;b) prowadzenie ca艂okszta艂tu prac zwi膮zanych z konserwacj膮 urz膮dze艅 melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu s艂u偶bowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporz膮dzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w post臋powaniach administracyjnych,f) opiniowanie projekt贸w technicznych,g) opiniowanie i udzia艂 w zleconych podzia艂ach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji w贸d, urz膮dze艅 wodnych oraz zmeliorowanych grunt贸w
ZARZ膭D MELIORACJI I URZ膭DZE艃 WODNYCH WOJEW脫DZTWA POMORSKIEGO W GDA艃SKU - 2017-05-08 - Kwidzyn (pomorskie)
nauka pracy w dziale kadr, zapoznanie z obiegiem dokument贸w, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie oprogramowania i dokument贸w dla wydzia艂u produkcyjnego.
URSUS S.A. Oddzia艂 Opalenica - 2017-03-28 - Opalenica (wielkopolskie)
OBS艁UGA KLIENTA, WYMAGANIA WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE LUB WY呕SZE, OBS艁UG AURZ膭DZE艃 BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Do g艂贸wnych obowi膮zk贸w pracownika b臋dzie nale偶a艂a mailowa oraz telefoniczna obs艂uga klient贸w exportowych polegaj膮ca na kompleksowej realizacji zam贸wie艅 klient贸w. Wymagania: wykszta艂cenie co najmniej 艣rednie, mile widziane do艣wiadczenie w obs艂udze klienta, bardzo dobra znajomo艣膰 j. angielskiego (warunek konieczny), mile widziana znajom艣膰 j.rosyjskiego, bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu Office, mile widziana programu SAP, komunikatywno艣膰, dyspozycyjno艣膰, samodzielno艣膰. Firma oferuje: stabiln膮 i ciekaw膮 prac臋 w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przes艂anie CV oraz listu motywacyjnego na e-mail: rekrutacja (at) classen.com.pl w tytule e-maila prosimy wpisa膰 nazw臋 stanowiska. Nades艂anych dokument贸w Firma nie zwraca, skontaktuje si臋 tylko z wybranymi kandydatami. W ofercie nale偶y zamie艣ci膰 zapis: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustaw膮 z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883)".
CLASSEN-POL SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-02-20 - Zwonowice (艣l膮skie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)
kontrola gotowych produkt贸w i p贸艂produkt贸w na hali; wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami
"DURING POLSKA" Sp. z o. o. - 2018-08-20 - Zabrze (艣l膮skie)
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotycz膮cych 艣wiadczonych us艂ug i sprzedawanych towar贸w, sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci, przygotowanie i prowadzenie pe艂nej dokumentacji zwi膮zanej ze 艣wiadczonymi us艂ugami i sprzeda偶膮 towaru, odbi贸r i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2017-12-07 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)
opieka nad kluczowym klientem firmy
Zak艂ad Produkcji Materia艂贸w Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-09-04 - Chojnice (pomorskie)
Realizacja projekt贸w i program贸w projektami wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Europejskiego Funduszu Szkoleniowego, prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi biura zarz膮du, wsp贸艂praca z innymi pracownikami w zakresie realizacji bie偶膮cych przedsi臋wzi臋膰 TPD Do zada艅 pracownika nale偶e膰 b臋dzie realizacja projekt贸w i program贸w wsp贸艂finansowanych ze 藕r贸de艂 samorz膮dowych oraz ze 艣rodk贸w Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego, prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi biura zarz膮du, wsp贸艂praca z innymi pracownikami w zakresie realizacji bie偶膮cych przedsi臋wzi臋膰 TPD.Wynagrodzenie i termin rozpocz臋cia pracy do ustalenia.
Towarzystwo Przyjaci贸艂 Dzieci Zarz膮d Oddzia艂u Okr臋gowego w Elbl膮gu - 2016-12-23 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielona G贸ra (lubuskie)
Obs艂uga klienta. Przygotowywanie pism, koresponcji.
Us艂ugi Biurowe Beata Olewska Mor膮g - 2016-12-16 - Mor膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Praca na stanowisku urz臋dniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Odzia艂 Regionalny w Koszalinie - 2016-06-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Przyjmowanie dokument贸w ksi臋gowych ich weryfikacja i przygotowanie do zaksi臋gowania-Zapoznanie si臋 z oprogramowaniem komputerowym, ksi臋gowym oraz 'P艁ATNIKA' ZUS -Wprowaszanie dokument贸w (ksiegowanie) do programu-Zapoznanie sie z procedurami obowi膮zuj膮cymi w biurze oraz przygotowanie si臋 zapoznanie ze sprawami kadrowymi
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wodzis艂aw 艢l膮ski (艣l膮skie)
Przyjmowanie wp艂at i wyp艂at oraz KW i KP, sporz膮dzanie raport贸w kasowych, rozliczanie wyci膮g贸w bankowych, rozliczanie kierowc贸w, kontrola KP kierowc贸w, kontrola stan贸w depozyt贸w na oddzia艂ach
TGS Przemys艂aw Sto艅 - 2017-01-12 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
Ewidencja zdarze艅 gospodarczych w programach finansowo-ksi臋gowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)