REFERENT DS.MARKETINGU Chojnice oferta pracy Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Stanowisko: REFERENT DS.MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: opieka nad kluczowym klientem firmy
Data publikacji: 2018-09-04
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: opieka nad kluczowym klientem firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS.MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Adres strony pracodawcy: www.ginter.pl
Ulica pracodawcy: Lichnowska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: produkcja materiałow budowlanych, budownictwo
Nazwisko osoby zgłaszającej: Ewa Trzebiatowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 04.09.2018
Oferta pracy ważna do: 02.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac związanych z naprawą i konserwacją urządzeń elektrycznych
"ELEKTRO - INSTAL" S.C. - Roman Bujak, Czesław Kosmala - 2016-05-31 - Zieleniewo (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, reklama firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu zarządzania majątkiem będącym w trwałym zarządzie DPS w Huwnikach, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach - 2016-01-25 - Huwniki (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Grajewo (podlaskie)
-
"Meat-Pac" Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane na terenie Torunia, Brodnicy i Bydgoszczy
KOSAKOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przewóz towarów, prowadzenie dokumentacji przewozowej CMR
Maktim S.C - 2018-04-24 - Psary (dolnośląskie)
Bezpośredni kontakt z klientami zagranicznymi głównie z krajów bliskiego wschodu m-dzy innymi z Indii i Pakistanu. Sprządzanie raportów dla zarzadu firmy. Wykształcenie śrdnie handlowe. Dobra znajomość języka hinu lub urdu.
HINDU Sp. zo.o. - 2016-08-30 - Radzymin (mazowieckie)
Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji technicznej, przygotowywanie zleceń, sporządzanie sprawozdań, weryfikowanie faktur oraz sprawdzanie ich zgodności z planem. Wymagania: wykształcenie wyższe - techniczne, co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, biegła umiejętnośc obsługi komputera Word, Excel, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, dyspozycyjność.
Wejherowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-22 - Wejherowo (pomorskie)
Serwisant
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Przasnysz (mazowieckie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Tychy (śląskie)
produkcja i montaż mebli kuchennych
Jan Grabowski Zakład Stolarski - 2017-01-26 - Gołuchowice (małopolskie)
segregowanie i układanie tarcicy, praca przy obrabiarkach, wykonywanie drzwi i schodów
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie czystości w obiekcie. Praca na umowe o pracę w godz. 8-16 w Dźwirzynie.
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY "MAJED" TADEUSZ STRZECHMIŃSKI - 2017-02-17 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie wsadów zgodnie z kartami realizacji i kartami wsadu. Obsługa urządzeń w obszarze produkcji.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Rawicz (wielkopolskie)
kordynowanie pracy na linii kas; wystawianie faktur ;zasilanie kas samoobsługowych, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Szamotuły (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SERWISU AGD , ORGANIZACJA PRACY DLA TECHNIKÓW
JANTAR-AGD Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
-zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych-podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków-wysyłanie PIT-11 i informacji o odprowadzanych składkach emerytalno rentowych do ZUS-kopertowanie decyzji-wyszukiwanie kart rejestracyjnych z rejestracji-przygotowanie kart do archiwum-obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gdynia (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Rawicz (wielkopolskie)
wykonywanie montażu oraz demontażu osprzętu tabou szynowego, kontrola działania i regulacji urządzeń elektrycznych, konserwacje i remonty
SK-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy GOPS w Żukowie oraz innymi procedurami i regulaminami jednostki- zapoznanie się z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o świadczeniach wychowawczych oraz Kodeksem Postępowania Administracyjnego- zapoznanie się z systemem komputerowym do obsługi świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- wprowadzanie danych dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych do systemu komputerowego- wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- Prowadzenie ewidencji przyjmowanych wniosków, dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych- wysyłanie korespondencji- pomoc przy sporządzaniu list płac- inne czynniki wskazane przez Kierownika Ośrodka
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Żukowo (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- bieżąca obsługa systemu transakcyjnego, - prowadzenie dziełań związanych z indywidualną obsługą klienta, - prowadzenie administracji biura, - zewnętzrna promocja firmy. Praca jednozmianowa w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali G, E, C. Kontakt z pracodawcą - mailowy (CV): wroclaw1 (at) bartex.com.pl
BARTEX BARTOL Sp. z o.o. Sp. k - 2016-02-25 - Iwiny (dolnośląskie)
prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej;współpraca z oficerem prasowym w zbieraniu informacji, materiałów oraz wycinków prasowych z działalności Komendy Powiatowej;przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej;realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji Komendy Powiatowej;prowadzenie sekretariatu oraz kancelarii Komendanta Powiatowego;prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu znaczków pocztowych;prowadzenie korespondencji urzędowej;ewidencjonowanie pieczęci i stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania;organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej;organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego;Wymagania n i e z b ę d n e d o t y c z ą c e w y k s z t a ł c e n i a: wykształcenie średnie. Pozostałe wymagania niezbędne: znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1204 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 736 ze zmianami); znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej); umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej; umiejętność obsługi komputera (edytora tekstu Word i arkusza kalkulacyjnego Excel); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe; umiejętność sprawnej organizacji pracy; nieposzlakowana opinia społeczna.Wymagania dodatkowe: co najmniej 6 m-cy udokumentowanego doświadczenia zawodowego. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; umiejętności analityczne, odporność na stres, komunikatywność, punktualność, samodzielność i dyspozycyjność; znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej.Dokumenty należy dostarczyć w terminie do 23 stycznia 2018 r. w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą pod adres:Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Iławieul. Kard. St. Wyszyńskiego 1014 200 Iławaz dopiskiem "Nabór KSC"Informacje dodatkowe: Proponowane wynagrodzenie 2 100,00 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy). W przypadku nie posiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) proszę o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu pracy/doświadczenia. Informujemy również, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%. Kandydaci z orzeczoną niepełnosprawnością, którzy chcieliby skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu (art. 29a ust. 2) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej lub testów kwalifikacyjnych telefonicznie. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data stempla pocztowego/. Oferty odrzucone oraz po zakończeniu procedury naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby spełniające warunki naboru zostaną powiadomione telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (~89) 644 95 22 lub (~89) 644 95 16. Informujemy, iż nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Iława - 2018-01-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
rejestracja oraz likwidacja tytułów wykonawczych, przygotowanie akt do sądu, przygotowanie dokumentacji związanej z przestępstwem egzekucyjnym, redagowanie pism ze zwrotem tytułów wykonawczych, przygotowanie dokumentów do wysylki, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archoiwum
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie i analiza danych ilościowych towaru, wystawianie f-r w systemie księgowym JDE, fakturowanie rolników, współpraca z rolnikami, wydawanie i prowadzenie rejestru umów, rozliczanie środków do produkcji rolnej i inne czynnosci w dziale
BONDUELLE POLSKA SA - 2017-06-01 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa napełniarek (maszyny napełniającej grzałki do piekarników elektrycznych) i innych maszyn do prefabrykacji prętów-piec, zamknięcie mechaniczne. Praca głównie stojąca, polegająca na precyzyjnym umieszczaniu elementów na maszynie napełniającej oraz usuwaniu / wymianie wadliwych prętów z maszyny , usuwaniu awarii, pilnowaniu płynności produkcji pręta.
kontakt przez OHP - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji z zakresu BHP, opracowywanie dokumentacji z zakresu P.poż, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Widełka (podkarpackie)