REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Huwniki oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu zarządzania majątkiem będącym w trwałym zarządzie DPS w Huwnikach, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Data publikacji: 2016-01-25
Lokalizacja: Huwniki (podkarpackie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-743 Huwniki 127, powiat: przemyski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu zarządzania majątkiem będącym w trwałym zarządzie DPS w Huwnikach, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Huwniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przemyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Fredropol
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Data zakończenia pracy: 14.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Archiwista (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Znajomość prawa administracyjnego, samorządowego i archwialnego. Wymagania dodatkowe: uprawnienia, kursy, szkolenia związane ze stanowiskiem. Szczegółowe informacje o naborze na stronie internetowej: dpshuwniki.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
37-743 Huwniki 127, powiat: przemyski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy oraz umiejętności zawodowe, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach" w sekretariacie DPS w godz. 7:00 do 15:00 lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 10 lutego 2016r. na adres: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach, Huwniki 127, 37-743 Nowosiółki Dydyńskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przemyski
Gmina pracodawcy: Fredropol
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Huwniki
Numer budynku pracodawcy: 127
Profil działalności pracodawcy: opieka społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data dodania oferty pracy: 25.01.2016
Oferta pracy ważna do: 10.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
nauka prowadzenia rejestrów VAT, rejestrów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
referent;
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Białystok (podlaskie)
- nauczanie przedmiotu zgodnie z obowiązującymi wymaganiami w szkole podstawowej- prowadzenie dokumentacji szkolnej – dziennik- spotkania z rodzicami- udział w życiu szkoły
Stowarzyszenie Rozwoju Nowej Wsi Przywidzkiej - 2017-08-21 - Nowa Wieś Przywidzka (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Szczutowo (mazowieckie)
przyjmowanie i wysyłanie korspondencji. obsługa klientów pod nadzorem pracownika Urzędu (zakładanie kart aktywizacji zawodowej, zgłaszanie do i wykreslenie z ubezpieczeń zdrowotnych, przyjmowanie oświadczeń o dochodach, wydawanie zaswiadczeń), porządkowanie kartoteki ewidencyjnej bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Polski Ogród Sp.z o.o.Warszawa Oddział Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego - 2016-08-23 - Ryki (lubelskie)
referent/stażysta - / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pabianice (łódzkie)
Montaż okładzin elewacyjnych, termoizolacja, czytanie rysunków roboczych, impregnacja, wykonywanie otworów montażowych, montaż konstrukcji nośnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Lublin (lubelskie)
praca administracyjno-biurowa
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych w Owińskach - 2016-03-11 - Owińska (wielkopolskie)
- grabienie trawy- odchwaszczanie- zbieranie odpadów- przenoszenie rzeczy
PHU Masterclean - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wniosków o zatrudnienie, zwalnianie pracowników, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera (pakiet MS Office). Tel. 519 321 669 Agnieszka Waga. Adres e-mail: agnieszka.waga (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-05-09 - Sulęcin (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Krapkowice (opolskie)
Naprawa skorodowanej struktury betonowej budynków, mostów, tuneli- technologia OXYDTRON
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa wyznaczonego regionu i wskazanych klientów. Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktu z odbiorcami, zbieranie zamówień. Pozyskiwanie nowych odbiorców. Analizowanie zakupów wyrobów przez poszczególnych klientów. Analizowanie przyczyn spadku zakupów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-04-24 - Twardogóra (dolnośląskie)
Telefoniczne umawianie spotkań, pozyskiwanie klientów.
Centrum Bankowości Finansowej sp. zo.o - 2017-02-21 - Łomża (podlaskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Referent ds. finansowo-księgowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE BIURA, OBSŁUGA POCZTY INTERNETOWEJ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SPRAW PRACOWNICZYCH I DZIAŁEM KSIEGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Boguchwała (podkarpackie)
Wykonywanie obróbek i kształtowanie elementów z blach, wykonywanie pokryć dachowych oraz ich naprawa i konserwacja. Praca na terenie woj. podkarpckiego WYMAGANIA: wykształceniepodstawoweKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 624 16 40
BULIŃSKI BOGUSŁAW - ZAKŁAD BUDOWLANO-KONSERWATORSKI "ARKADY" - 2018-01-04 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania świadczeń rodzinnych / przyjmowanie wniosków, sporządzanie decyzji, sprawozdawczość papierowa i elektroniczna oraz inne zadania wynikające z ustawy o świadczeniach rodzinnych,- wykonywanie zadań zgodnie z ustawą z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci ( Dz.U. z 2016r. poz., 195).-wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika GOPS.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ BOBROWICE - 2016-03-10 - Bobrowice (lubuskie)
Pakowanie gotowych konstrukcji przy użyciu oklejarek ręcznych
BEPEMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Cieszanów (podkarpackie)
Montaż konstrukcji aluminiowych, prace ślusarskie.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2017-01-12 - Brzesko (małopolskie)
przyjmowanie wniosków o świadczenie wychowawcze, świadczeniarodzinne, kompletowanie dokumentacji, prowadzenie postępowań wsprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych, sporządzanie decyzjiadministracyjnych, prowadzenie spraw z zakresu koordynacji systemówzabezpieczenia społecznego, wydawanie zaświadczeń dlaświadczeniobiorców.Praca w godz. 7-15
Ośrodek Pomocy Społecznej Dąbrowa - 2018-04-06 - Dąbrowa (opolskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności w pracy pracowników RON oraz żołnierzy zawodowych;- wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w Systemie Ewidencji Wojskowej;- monitorowanie ważności badań lekarskich;- prowadzenie i aktualizacja teczek akt personalnych żołnierzy zawodowych zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi w tym zakresie;- przygotowywanie dokumentów kadrowych niezbędnych do skierowania żołnierza do RWKL;- wystawianie poleceń wyjazdu służbowego; - obliczanie kosztów przejazdu służbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i taryfikatorami;- prowadzenie i aktualizacja ewidencji oraz przygotowywanie meldunków i sprawozdań w informatycznych systemach wspomagających ewidencję działalności kadrowej żołnierzy;- sporządzanie Rocznego planu urlopów wypoczynkowych żołnierzy zawodowych oraz prowadzenie ewidencji jego wykorzystania;- prowadzenie kart wyróżnień żołnierzy zawodowych
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-10-17 - Białystok (podlaskie)
Prace magazynowe z wykorzystaniem wózka widłowego, załadunek i rozładunek towarów, przygotowywanie towarów do wydania zgodnie ze zleceniam.Sala D
PROGRES SP. Z O.O. SP. K. - 2016-06-10 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji m. in. akta osobowe. Pomoc w naliczaniu wynagrodzeń. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień, urlopów.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Płock (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie zadań z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników, ewidencjonowanie danych osobowych i okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu w systemach komputerowych, wydawanie decyzji podlegania oraz ustania ubezpieczeniu społecznemu rolników, prowadzenia korespondencji z płatnikami składek, księgowanie wpłat z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w sprawie ulg w spłacie należności
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)