REFERENT DS ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Bobrowice oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ BOBROWICE

Stanowisko: REFERENT DS ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania świadczeń rodzinnych / przyjmowanie wniosków, sporządzanie decyzji, sprawozdawczość papierowa i elektroniczna oraz inne zadania wynikające z ustawy o świadczeniach rodzinnych,- wykonywanie zadań zgodnie z ustawą z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci ( Dz.U. z 2016r. poz., 195).-wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika GOPS.

Data publikacji: 2016-03-10

Lokalizacja: Bobrowice (lubuskie)

Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ BOBROWICE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
66-627 Bobrowice, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania świadczeń rodzinnych / przyjmowanie wniosków, sporządzanie decyzji, sprawozdawczość papierowa i elektroniczna oraz inne zadania wynikające z ustawy o świadczeniach rodzinnych,- wykonywanie zadań zgodnie z ustawą z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci ( Dz.U. z 2016r. poz., 195).-wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika GOPS.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT DS ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bobrowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bobrowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016

Data zakończenia pracy: 31.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a/ wykształcenie co najmniej średnie,b/ biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,c/ cechy osobowe: umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia, łatwość formułowania wniosków, rzetelność, dyspozycyjność,d/ znajomość Ustawy o świadczeniach rodzinnych. z dnia 28 listopada 2003roku (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 1456 z późn. zm.) , Ustawy z dnia 11lutego 2016r o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz.U.z 2016r poz. 195) i Kodeksu postępowania administracyjnego.

Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ BOBROWICE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
66-627 Bobrowice, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a/ list motywacyjnyb/ życiorys /CV /c/ kserokopia świadectw pracyd/ kserokopia dokumentów poświadczających wykształceniee/ dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościachf/ oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychg/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślnewiecej informacji www.bip.wrota.lubuskie.pl/opsbobrowice/wakaty4/ Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie należy składać osobiście w GOPS Bobrowice / pokój Nr 5/ lub przesłać pocztą na adres : GOPS Bobrowice 131, 66-627 Bobrowice z dopiskiem :Dotyczy naboru na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych w terminie do dnia 23.03.2016r. do godziny 14.00, Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Informacje dodatkowe:Planowane rozpoczęcie zatrudnienia od dnia 01.04.2016r5/ Postępowanie kwalifikacyjne dla kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie przeprowadzone w dniu 24.03.2016r. w GOPS Bobrowice 131 , pokój Nr 6, o godz.10.00.6/ Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bobrowicach oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Bobrowice.7/ Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej/, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002r, Nr 101,poz.926 z póz. zmianami/, oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych /Dz.U.Nr 223, poz. 1458 /Wszelkich informacji na temat konkursu udziela Pani Jolanta Szuplak , Kierownik GOPS, tel. 068/3913290 / w godz. pracy ośrodka/10/ Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo odwołania postępowania kwalifikacyjnego bez podania przyczyny.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: krośnieński

Gmina pracodawcy: Bobrowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bobrowice

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 10.03.2016

Oferta pracy ważna do: 23.03.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

obsługa sekretariatu, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

REFERENT - od 2 100 PLN

praca na stanowisku referenta
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Głogów (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW LOGISTYKI I KOORDYNACJI GOSPODARCZEJ - od 2 000 PLN

przeprowadzanie postępowań zamówień publicznych, prowadzenieewidencji składników majątku, praca w godz. 8-16
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2016-01-08 - Opole (opolskie)

REFERENT BIUROWY - od 2 150 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe techniczne - programista komputerowy, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego i j.ukraińskiego w stopniu podstawowym, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi klienta. Charakterystyka pracy: tworzenie programów komputerowych pod działalność firmy, kontakt z klientem. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PPH GROT ANNA TKOCZ - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)

REFERENT DS, HANDLU - MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

fakturowanie , prowadzenie dokumentacji, prace magazynowe - przyjmowanie wyadwanie towaru, organizacja pracy ludzi,
Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA Magazyn nr 22 w Morągu - 2016-06-17 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO KADOWYCH - od 2 400 PLN

- Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników. Nadzór nad ewidencjonowaniem i rozliczaniem czasu pracy pracowników. Nadzór nad szkoleniami BHP, badaniami lekarskimi. Ewidencja urlopów pracowniczych. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Pomoc w innych działach- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca : 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie na danym stanowisku. Mile widziana znajmość programu Sage Kadry i Płace I PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel.: 500-237-876)w godzinach: (8:00-16:00) lub e-mail: grzondziel (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-06 - Katowice (śląskie)

REFERENT EKONOMICZNY - od 1 850 PLN

Kontakt osobisty lub CV przesłać na maila: biuro (at) sumeramotor.pl. Praca na 1 zmianę w godz. 7-15.Prowadzenie dokumentacji księgowej.
Sumera Motor sp. jawna - 2016-05-04 - Andrychów (małopolskie)

PRAKTYKANT/-KA W WYDZIALE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI - nieodpłatny

Poznanie struktury organizacyjnej oddziału ZUS, zapoznanie się z zadaniami iprocesami realizowanymi w Wydziale Obsługi Klientów i Korespondencji, pomoc przy podziale korespondencji.
I ODDZIAŁ ZUS W POZNANIU - 2015-12-15 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 650 - 3 180 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 5 miesięcy pracy zawodowej w tym minimum 3 miesiące w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)

OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCH W CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO - 2 400 - 2 598 PLN

. Ogólny zakres obowiązków:pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,przyjmowanie i rejestrowanie w specjalnie utworzonym do tego celu systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań ratowniczych,kwalifikowanie zgłoszeń w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju zagrożenia oraz przekazywanie ich do podmiotów ratowniczych,współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca polegająca na obsłudze zgłoszeń kierowanych na numery alarmowe wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążenie wzroku i słuchu oraz układu mięśniowo-szkieletowego. Realizacja zadań wykonywanych na ww. stanowisku wymaga komunikatywności, odporności na stres, zrównoważenia emocjonalnego, odpowiedzialności, zdyscyplinowania oraz koncentracji uwagi. Wymagane są umiejętności: podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku ZUW, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe. Winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na każdej kondygnacji. Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy.Miejsce składania dokumentów:Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania KryzysowegoZachodniopomorski Urząd Wojewódzkiul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecinz dopiskiem OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCHlub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, pok. nr 126, tel.: 91/ 430 3353.Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Pozostałe informacje:Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie. Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Przed upływem ww. terminu oferty te mogą zostać na wniosek adresata odesłane lub odebrane osobiście w pok. 281.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3711, 91/430 3299.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2017-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DO SPRAW PRODUKCJI - od 2 800 PLN

Praca na stanowisku logistyk do spraw produkcji - zakres obowiązków do przyuczenia. Wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na maila, w dalszej kolejności pracodawca będzie umawiał się na spotkanie osobiste z kandydatami w siedzibie firmy w uzgodnionym terminie.
CRISTAP Iwona Musiał - 2016-05-11 - Wejherowo (pomorskie)

SORTOWACZ ODZIEŻY - do 2 100 PLN

Nawieszanie, sortowanie, obsluga klienta. Umowa o pracę na czas okeślony poprzedzona, 3 miesięcznym okresem próbnym. Równoważny system czasu pracy: 9:00-17:00, 10:00-18:00, 11:00-19:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Oferta dostępna w sali B
MARGO MAŁGORZATA ZIELIŃSKA - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWCA CYSTERNY ADR - 3 000 - 6 000 PLN

Kierowca cysterny, rozwożenie towarów do klientów detalicznyuch i hurtowych
ATIP LUDWINIAK TADEUSZ, WÓJCIK IRENEUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-05 - Halinów (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (PRACA DLA MŁODYCH) - od 2 000 PLN

-organizowanie pracy biura-obsługa klientów-sporządzanie pism-obsługa programów kancelarii- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Sopot (pomorskie)

REFERENT DS. TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Obsługa klienta biura podrózy
Biuro Podróży "SUN TOUR" - 2017-07-19 - Jaworzno (śląskie)

REFERENT - SEKCJA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ENERGETYCZNEJ - od 2 168 PLN

Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-06-19 - Nowa Dęba (podkarpackie)

REFERENT DS. KADROWO-PŁACOWYCH - 3 800 - 4 000 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (TECZKI OSOBOWE), SPORZĄDZENIE DOKUMENTÓW, ZWIĄZANYCH Z PRZEBIEGIEM ZATRUDNIENIA (UMÓW, ANEKSÓW, WYPOWIEDZEŃ, ŚWIADECTW PRACY, ITP.) DOKONYWANIE ROZLICZEŃ KADROWYCH (WYNAGRODZENIA, URLOPY, ZWOLNIENIA LEKARSKIE, ITP.) , OBSŁUGA PŁACOWA PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE LISTY PŁAC, PRZYGOTOWANIE DANYCH DO PRZELEWÓW, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, UDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM W ZAKRESIE SPRAW KADROWYCH ORAZ WYNAGRODZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO CELÓW EMERYTALNO -RENTOWYCH, PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZENIE ZGŁOSZEŃ DO ZUS, DEKLARACJI ZUS, PIT ORAZ SPRAWOZDAŃ DO GUS, RAPORTOWANIE, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ I STATYOBSŁUGA ZAJĘĆ KOMORNICZYCH PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW Z ABSENCJIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, OBSŁUGA PROGRAMÓW PŁACOWO-KADROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU PŁATNIK, POSŁUGIWANIE SIĘ PROGRAMAMI PAKIETU MS OFFICE: WORD, EXCEL, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MYŚLENIE ANALITYCZNE, WSPÓŁPRACA W GRUPIE, DOŚWIADCZENIE W PRACY W DZIALE KADR I PŁAC, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYMPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00WYNAGRODZENIE: PŁACA ZASADNICZA 3800,00 ZŁ-4000,00ZŁ + PREMIA RUGULAMINOWA 10%CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: e.roda-sobieraj (at) bbflimited.com
CUKIERNIA MISTRZA JANA SP. Z O.O. - 2018-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS.EKSPORTU - od 2 900 PLN

•AKTYWNE POSZUKIWANIE KLIENTÓW•NAWIĄZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH RELACJI HANDLOWYCH Z PARTNERAMI ZAGRANICZNYMI•REALIZACJA ZADAŃ SPRZEDAŻOWYCH I DYSTRYBUCYJNYCH•PRZYGOTOWYWANIE OFERT, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I KONTROLA NAD ICH REALIZACJĄ•ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW, KONTROLA PŁATNOŚCI, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH STATYSTYK I RAPORTÓW•ANALIZA RYNKU ORAZ DZIAŁAŃ KONKURENCJI•UCZESTNICTWO W TARGACH ORAZ WYSTAWACH MIĘDZYNARODOWYCH•UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH Z KLIENTAMI
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym. 2. Prowadzenie kont pomocniczych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych - rozliczenie kasy.3. Przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego.4. Prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego firmy Vulcan Sp.z o.o.- wykorzystywanego przez centrum usług Wspólnych Oswiaty w Łodzi.5.Kompletowanie, deklaracja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości6. Przestrzeganie zgodności sporządzenia i obiegu dokumentów z obowiązującą Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania 8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych 9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami 10. Analizowanie kont rozrachunkowych, tj. nalezności i zobowiań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatamia na poszczególne konta bankowe 11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i sysntetycznych12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczych księgami13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego16.Przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektrycznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości 19. Wystawianie faktur wewnętrznych i not księgowych20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obslugiwanych21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwetaryzacji22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności 24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych26. Wspomaganie Głównego księgowego Centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości27. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych28. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę 29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawności.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)

REFERENT TECHNICZNY - od 3 200 PLN

Znajomość prawa budowlanego, znajomość programu 3D, 2D(auto cad), nadzór nad pracownikami budowlanymi, prowadzenie książek obiektów wielkoobszarowych
Reflex Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2018-09-25 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Obsługa klienta indywidualnego i grupowego. Obsługa systemów rezerwacyjnych, perzygotowanie i sprzedaż ofert, imprez turystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DO SPRAW PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - do 2 500 PLN

sporządzanie list płac pracowników, naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne, prowadzenie dokumentacji w zakresie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych. wyliczanie kapitału początkowego RP-7, sporządzenie deklaracji ZUS, Urzędu karbowego, PFRON oraz sprawozdań do GUS. wykonywanie czynności z zakresu obsługi kasowo- bankowej, dekretowanie i ewidencja dokumentów księgowych, wykonywanie innych , niewymienionych wyżej zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W STRASZYNIE - 2016-10-21 - Straszyn (pomorskie)

REFERENT - do 2 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu, obsługa administracyjna biura, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad obiegiem dokumentów, współpraca z innymi oddziałami Spółki Bitunova oraz spółkami koncernu Strabag.
BITUNOVA Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Bierawa (opolskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

Komputerowe tworzenie dokumentów, drukowanie, kompletowanie, dystrybucja dokumentów staż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płock (mazowieckie)

KIEROWNIK DS. INŻYNIERII APLIKACJI - od 28 090,17 PLN

- bezpośrednia odpowiedzialność za zarządzanie codziennymi aktywnościami członków zespołu, w tym zatwierdzanie grafiku, harmonogramów wakacji i nadzór nad zadaniami-odpowiedzialny za ciągłą poprawę wskaźników jakości związanych z dostępnością i wydajnością aplikacji- odpowiedzialność za przywództwo techniczne i nadzór aplikacjami- przeprowadzanie ocen wyników zespołu- mentorowanie zespołu techników- utrzymanie wysokiego poziomu stabilności i dostępności we wszystkich obsługiwanych systemach- eksperckie prowadzenie zespołów podczas nieplanowanych przestojów- zlecanie, dokumentowanie i egzekwowanie najlepszych praktyk, w tym podczas awarii- pomoc w ustanawianiu i zapewnianiu standardów i procesów konfiguracyjnych- pełnienie funkcji kontaktu technicznego dla klientów wewnętrznych i zewn.miejsce pracy: Wrocław, ul. Komandorskasala H
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 000 PLN

utrzymywanie czystości w pokojach i łazienkach internatu.
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Podstawowe czynności kadrowe, rozliczanie ZUS, wyliczanie list płac, prowadzenie akt osobowych.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego MARIO dr Mariusz Cieśla - 2016-09-09 - Tychy (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 997,4 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, kontakt pok. nr. 9 tut. PUP
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)