REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Szczecin oferta pracy CHŁODNIA SZCZECIŃSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA PROGRAMU MAGAZYNOWEGO, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW PZ I WZ, BIEŻACA ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, NADZÓR NAD KOMPLETNOŚCIĄ I ZGODNOŚCIĄ DOKUMENTACJIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW BIUROWYCH, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: CHŁODNIA SZCZECIŃSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BYTOMSKA 7, 70-603 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA PROGRAMU MAGAZYNOWEGO, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW PZ I WZ, BIEŻACA ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, NADZÓR NAD KOMPLETNOŚCIĄ I ZGODNOŚCIĄ DOKUMENTACJIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I PROGRAMÓW BIUROWYCH, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy:
CHŁODNIA SZCZECIŃSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
BYTOMSKA 7, 70-603 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA ADRES E-MAIL:chlodnia (at) post.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: BYTOMSKA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.10.2017
Data dodania oferty pracy: 30.10.2017
Oferta pracy ważna do: 10.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca umysłowa
Urząd Gminy Szulborze Wielkie - 2015-12-18 - Szulborze Wielkie (mazowieckie)
obsługa maszyn CNC
STOLWIT GROUP Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-12-04 - Galewice (łódzkie)
pomoc przy prowadzeniu archiwalnego zbioru,aktów własności.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa księgowa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Żukowo (pomorskie)
prace przygotowawcze i porządkowe , układanie towaru, segregowanie, sprawdzanie czy towar nie jest uszkodzony, skanowanie
kontakt przez OHP - 2016-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
Rozliczanie czasu pracy, sporządzanie wykazu godzin, prowadzenia planu urlopów i ewidencji czasu pracy Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne. Praca na zastępstwo od kwietnia 2016.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-07 - Zgierz (łódzkie)
obsługa klientów indywidualnych i grupowychwystawianie rachunkówprzyjmowanie rezerwacji telefonicznych i osobistychsporządzanie dokumentacji roboczych i dobowychkomunikacja ze wszystkimi działami w hoteludbanie o wizerunek salizachowywanie standardów
Hotel Niedźwiadek spółka z.o.o - 2016-03-14 - Wąglikowice (pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji wymaganej do odprawy celnej
SILVAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Jaśki (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie zleceń, współpraca z przewoźnikami i klientami, wprowadzanie danych do systemu, sprawdzanie poprawności dokumentów transportowych, wystawianie dokumentów przewozowych, współpraca z magazynem oraz wydawanie dyspozycji załadunkowych/rozładunkowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej osób osodzonych w zakładzie karnym we Włoodawie
Zakład Karny we Włodawie - 2016-08-12 - Włodawa (lubelskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Prowadzenie rozmów z klientami w celu prezentacji oferty firmy,- Prowadzenie obsługi klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży (paragony, faktury).Staż w godzinach 8.00-16.00RPO
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przemiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert.Praca jednozmianowa na terenie woj. śląskiego.
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
Staż POWER, lda osób do 30 r.ż. z niskimi kwalifikacjami. Pomoc w sprawach administracyjno - biurowych,wykonywanie czynności kancelaryjnych, redagowanie pism i notatek służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych i ewidencji, miesięczne naliczenie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń, opracowanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych, sporządzanie sparwozdań oraz rocznych deklaracji podatkowych, organizowanie szkoleń. Wymagania: wykształcenie wyższe - administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, doświadczenie 5 lat, wiedza z zakresu KP, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym, znajomość programu Płatnik, umiejętność prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej.
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisieckiego "DZIADKA" - 2017-06-07 - Rumia (pomorskie)
opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi
POLSKI CZERWONY KRZYŻ ODDZIAŁ REJONOWY W PUŁAWACH - 2017-11-07 - Puławy (lubelskie)
1) prowadzenie łącznych rozliczeń podatku VAT Urzędu Miasta oraz jednostek podległych,2) prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu,3) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług z Urzędem Skarbowym oraz terminowesporządzanie łącznej deklaracji VAT 7,4) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno rachunkowym,5) ustalanie prewspóczynnika na każdy rok podatkowy dla Urzędu Miasta,6) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług,7) kontrola jednostek w zakresie prawidłowości sporządzania rejestrów oraz deklaracjipodatku VAT,8) przygotowywanie projektów procedur wewnętrznych w zakresie centralizacji VAT.
Urząd Miasta Chełm - 2016-06-06 - Chełm (lubelskie)
do uzgodnienia
FUH LAPIS BURDA PIOTR - 2017-01-13 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
archiwizacja akt,porządkowanie ,przechowywanie prowadzenie ewidencji akt,zakładanie kart chorobowych uzupełnianie danych pacjenta
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Chrzanów (małopolskie)
sporządzanie umów o pracę i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie kart zgłoszeń potrzeb szkoleniowych i harmonogramu szkoleń, ewidencja i nadzór nad ważnością uprawnień, sporządzanie zestawień płacowych i innych bieżących dokumentów pracowniczych, przygotowywanie ofert do PUP, realizowanie zadań wynikających z ZSZ i ZKŚS, inne zlecone prace
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedawanie płytek, paneli i drzwi.
Lancman Zbigniew Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne. Centrum Handlowe "KATKA" - 2016-02-02 - Pajęczno (łódzkie)
Prowadzenie pojazdu uprzywilejowanego, transport chorych, obowiązki noszowego; umowa na okres próbny- 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 19.00; równoważne normy czasu pracy
Stacja Pogotowia Ratunkowego - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)
zapoznanie się z obsługą dokumentacji księgowej, programami księgowymi, pomoc przy realizacji zadań związanych z zwrotem podatku, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Mała Wieś (mazowieckie)
Realizacja projektów związnych z legalizacją pobytu, pracy cudzociemów w Polsce. Wsparcie zespołu w procedurach administracyjnych dotyczących legalizacji poytu cudzoziemców na terenie RP. Przygotowywanie różnego rodzaju pism, wniosków do urzędów pracy, wojewódzkich. Wsparcie merytoryczne orgazniacji z zakresu procedur legalizacyjnych. Proponowany okres zatrudnienia: 01.07.2018 - 01.07.2021.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Białystok (podlaskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie zamówień, przyjmowanie dostaw, wystawianie dokumentów sprzedaży w programie komputerowym, przygotowywanie ofert dla klienta indywidualnego, przygotowywanie folderów reklamowych i ulotek w programie graficznym. Praca w godz. 7-15; Elbląg, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Lębork (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, sekretariat (system SIO); pomoc księgowej
Gminny Zespół Oświatowy w Dusznikach - 2017-10-09 - Duszniki (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Podzamek (dolnośląskie)