REFERENT KSIĘGOWOŚCI Żukowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa klientów
Data publikacji: 2017-10-24
Lokalizacja: Żukowo (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żukowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.12.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: Mściwoja II
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.11.2017
Oferta pracy ważna do: 08.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych dla partnerów z Rosji i Ukrainy; kontakt z pracodawcą osobisty.
Farmtech Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Słupsk (pomorskie)
wystawianie faktur, wypisywanie dokumentów firmowych (m.in. WZ, listy obecności), porządkowanie dokumentów, kontakt z klientem, odpowiadanie na zapytania, składanie zamówień
FPH HALMET-BIS - 2018-03-14 - Wróblowice (dolnośląskie)
Brak danych
PPH UBÓJ I PRZETWÓRSTWO INDYKA JOANNA GIŻEWSKA - CHRZĄSZCZ - 2017-08-25 - Słupia Kapitulna (wielkopolskie)
zapoznanie się z pracą zapobiegawczego nadzoru sanitarnego, wprowadzanie danych do komputera, uczestnictwo przy uzgadnianiu dokumentacji projektowejOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Puck (pomorskie)
wg. stanowiska.Wymagane wykształcenie wyższe prawniczne, mile widziane doświadczenie.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-01-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
FIRMA DROGOWO - INŻYNIERYJNA "STOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Legnica (dolnośląskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM I ZASADAMI FUNKCJONOWANIA ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRACY ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁU W OPOLU, SZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I P.POŻ., ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ORGANIZACJĄ I ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA W SAMODZIELNYM REFERACIE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, PRZEPISAMI Z ZAKRESU UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO, PRZYJMOWANIE, REJESTRACJA I PODZIAŁ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DO WYSYŁKI BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO ARCHIWIZACJI, ZASADY PRZECHOWYWANIA AKT, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W CELACH WPROWADZENIA DANYCH DO SYSTEMU KSI W ZAKRESIE UBEZPIECZONYCH OBJĘTYCH DZIAŁANIEM INSPEKTORATU
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace biurowe w Wydziale Geodezji
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Sztum (pomorskie)
referent ds. ksiegowosci i rozliczeń
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pianowo (wielkopolskie)
Przeprowadzanie analiz finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta pracy dla osób bezrobotnych do 30 roku życia. Rozliczenia pieniężne.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Jarocin (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta, przygotowywanie zali konsumpcyjnej, serwowanie potraw i napojów, inkasowanie należności od klientów, wystawianie dokumentów sprzedaży, sprzątanie ze stołów
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
konsultowanie z zarządem spraw bieżących w języku koreańskimzarządzanie pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Cieszyn (śląskie)
obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego firmy, obsługa centrali telefonicznej, wprowadzanie faktur do systemu księgowego FS, obsługa poczty i przesyłek kurierskich, drobne prace sekretarskie
LAFARGE POLSKA S.A. - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zambrów (podlaskie)
Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego; wprowadzanie wniosków do programu; zakładanie teczek osobowych świadczeniobiorców funduszu alimentacyjnego; prowadzenie korespondencji (redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczącej zaległości, rejestrowanie wniosków, wyjaśnianie indywidualnych spraw dotyczących klientów); sporządzanie list wypłat; opracowywanie projektów decyzji (decyzje przyznające, zmieniające, odmowne, uchylające, o zwrocie, zawiadomienie o wszczęciu postepowania, postanowienia i inne), przygotowywanie danych do sprawozdań, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-02-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wynagrodzenie: 2400 zł nettoZakres: projektowanie mebli, pomiar u klienta + składanieDo dyspozycji samochód służbowy.
Meble SOFEL s.c. - 2018-04-25 - Krapkowice (opolskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Jawor (dolnośląskie)
Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki, dbanie o prawidłowu i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism do kontrahentów, obsługa klientów firmy, wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału, obsługa urządzeń biurowych, skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji, praca w systemie SAP.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Branża chemiczna/ Dział handlowy.Wymagane wykształcenie min. średnie, min. 1 rok stażu pracy, prawo jazdy (czynne), zdolności handlowe, umiejętność pracy w zespole, inicjatywa, komunikatywność, samodzielność, gotowość do wyjazdów służbowych.
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2018-01-31 - Łódź (łódzkie)
praca w magazynie przyjmowanie i wydawanie towaru
A R S Antoni Artur Skrzypa - 2017-04-20 - Werbkowice (lubelskie)
układanie towarów według zamówień na paletach, dbanie o porządek w magazynie. Praca od 4.00 do 12.00
P.P.H.U. PREZZO - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowanie terminowego prowadzenia przeglądu konserwacji i napraw systemów oraz prowadzenie ewidencji, nadzór nad prawidłową realizacją umów na konserwację serwisu oraz naprawy systemu zabezpieczeń.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-04-27 - Świętoszów (dolnośląskie)
WYMAGANIA FORMALNE:Wymagania niezbędne z art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458) oraz minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. nr 50, poz. 398 ze zmianami):1. obywatelstwo polskie,2. minimum wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),5. nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWEPożądane umiejętności i cechy kandydata:.1. Sumienność2. Uczciwość3. Punktualność4. Komunikatywność5. Pracowitość6. Rzetelność i dbałość o jakość wykonywanej pracy ZAKRES OBOWIĄZKÓW1. znajomość obowiązujących przepisów, instrukcji dotyczących powierzonego zakresu pracy,2. sumienne, dokładne i terminowe wykonanie zadań wynikających z powierzonego zakresu pracy,3. organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie zadań,4. informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie i wynikach prac bieżących, napotkanych trudnościach oraz podjętych działaniach mających na celu ich pokonanie dla terminowego i poprawnego wykonania zadań i obowiązków,5. przygotowanie i przedkładanie materiałów i dokumentów organom kontroli zewnętrznej oraz osobom uprawnionym do czynności kontroli wewnętrznej tylko i wyłącznie za zgodą dyrektora szkoły lub jego zastępców,6. stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych,7. przestrzeganie postanowień regulaminu pracy,8. właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia przed możliwością zniszczenia lub kradzieży,9. zawiadomienie dyrektora szkoły lub wicedyrektora o wszelkiego rodzaju naruszeniach mienia lub nadużyciach na szkodę szkoły,10. bezwzględne przestrzeganie przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej,11. przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.,12. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie prowadzenia ewidencji, korespondencji, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów związanych z płacami.13. załatwianie spraw ubezpieczeniowych, rentowych, emerytalnych,14. wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,15. zgłaszanie i wyrejestrowanie do ZUS pracowników i członków rodzin,16. prowadzenie sprawozdawczości GUS dotyczącej zatrudnienia i wynagrodzeń,17. przygotowywanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,18. bieżące, przejrzyste i czytelne prowadzenie dokumentacji płacowej,19. terminowe sporządzanie list płac na podstawie otrzymanej dokumentacji tj.: umów o pracę; wniosków premiowych; pism dot. nagród, jubileuszy, wypłat odpraw, 20. dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników oraz według złożonych indywidualnie deklaracji o potrąceniach,21. prowadzenie spraw dot. ubezpieczenia grupowego pracowników PZU i Allianz,22. przygotowywanie przelewów płacowych,23. prowadzenie spraw ZUS : zasiłki, zaświadczenia Rp -7, wniosków emerytalnych i inne,24. terminowe i prawidłowe naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, odprowadzanie do Urzędu Skarbowego oraz sporządzanie deklaracji rocznych,25. prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,26. bieżące uzgadnianie z Główną Księgową naliczonego i przekazanego podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS,27. przygotowywanie zestawień pomocniczych służących do sporządzania planów finansowych w zakresie wynagrodzeń oraz analiz ekonomicznych,28. wystawianie faktur,29. sporządzanie miesięcznych zestawień rejestrów zakupu i sprzedaży VAT oraz miesięcznie pliku JPK VAT,30. zastępowanie Głównej Księgowej pod jej nieobecność, 31.wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły WARUNKI PRACY I PŁACY:1. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.2. Warunki płacy: Wynagrodzenie w/g regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1w Raciborzu.3. Miejsce pracy: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Kasprowicza 11, 47-400 Racibórz4. Zatrudnienie na stanowisku: Referent5. Zatrudnienie: pierwsza umowa na okres próbny - od 1 lipca 2018 r. do 31.12.2018 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-27 - Racibórz (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Stare Babice (mazowieckie)
jw
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca w przodku pod ziemią
PROCARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-20 - Bytom (śląskie)