REFERENT DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH Słupsk oferta pracy Farmtech Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych dla partnerów z Rosji i Ukrainy; kontakt z pracodawcą osobisty.
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Farmtech Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 100, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych dla partnerów z Rosji i Ukrainy; kontakt z pracodawcą osobisty.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w handlu; znajomość języków obcych : Język Rosyjski c2, Język Ukraiński C1, Język Angielski C1; znajomość rysunku technicznego części zamiennych do maszyn.
Nazwa pracodawcy: Farmtech Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 100, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.04.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
remonty cząstkowe dróg, remonty nawierzchni drogowych i chodników, remonty przepustów drogowych, koszenie poboczy dróg
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Piaski (lubelskie)
wykonywanie prac biurowych w dziale gospodarki mieszkaniowej
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
przepisywanie danych na komputerze, praca w systemie telepracy, praca w domu
Connect A Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wprowadzanie danych, analiza danych, sporządzanie raportów ewidencji czasu pracy, druki ścisłego zarachowania wykszt. średnie , prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office 2.000 zł 1 zmian
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Jeżowe (podkarpackie)
Ochrona obiektów handlowych w Warszawie
SOLID SECURITY Sp. zo.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Puck (pomorskie)
sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Andrychów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Żuromin (mazowieckie)
pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Stylizacja paznokci, wykonywanie makijażu okolicznościowego. WYMAGANIA: kurs kosmetyczny, umiejętność stylizacji paznokci, mile widziane doświadczenie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 881 767 043
"PRESTIGE" Salon Fryzjerski Iwona Magdalena Bojda - 2018-02-22 - Pruchnik (podkarpackie)
Właściwe kierowanie całokształtem działań związanych z ochroną środowiska naturalnego w użytkowanych przez jednostkę wojskową w komputerze. Gospodarka odpadami, ochrona powietrza, ochrona przed hałasem i polem elektromagnetycznym.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4220 - 6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-16 - Lębork (pomorskie)
pomoc w przyjmowaniu wniosków i ustalaniu prawa do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, pomoc przy opracowywaniu wniosków pod względem merytorycznym, pomoc w prowadzeniu dokumentacji zasiłków rodzinnych, świadczenia wychowawczego i przysługujących dodatków oraz świadczeń opiekuńczych, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji wypłat przyznanych świadczeń, pomoc przy prowadzeniu sprawozdawczości w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rawicz (wielkopolskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sekretariatu, przygotowanie pismprawnych i innych dokumentów do sądu i innych instytucji
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z zasadami sporządzanie umów z kontrahentami i inne
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wsparcie w realizacji procesów, projektów kadrowych w firmie oraz ich bieżące monitorowanie. Nadzór nad dokumentacją dotyczącą czasu pracy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Pomoc w opracowywaniu dokumentów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2018-07-20 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie wniosków, informowanie interesariuszy o niezbędnych dokumantach.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Praszka (opolskie)
1. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami.2. Archiwizacja dokumentacji studenckiej.3. Prowadzenie dokumentacji toku studiów.4. Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych.5. Przygotowanie i wysyłka korespondencji.6. Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych.7. Sporządzanie decyzji administracyjnych.8. Wystawianie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w sekcji zakupów
KOCIEWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
wykształcenie bez znaczeniamoże być osoba do przyuczenia
ARKADIUSZ FIGIEL "MAFPOL" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-11-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
SPAWACZ/ POMOCNIK SPAWACZA
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MONT-DACH" JÓZEF GIL - 2017-10-30 - Wola Żyrakowska (podkarpackie)
praca w Kamieniu Śląskim
INSTYTUT NAUKOWO-BADAWCZY KSIĘDZA SEBASTIANA KNEIPPA ZESPÓŁ REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY - 2016-10-10 - Kamień Śląski (opolskie)
w/g stanowiska
Biuro Rachunkowe VECTOR Jarosław Kowalski - 2016-10-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Księgowanie, wysyłanie danych, wysyłanie przelewów, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Suwałki (podlaskie)
wprowadzanie i analizowanie danych do systemu informatycznego, obsługa skrzynki mailowej i telefonu, prace administracyjno-biurowe zlecane przez przełożonego.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)2 letni staż pracy w księgowościb)znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2), ustawy o podatkach i opłatach lokalnych ( Rozdział 3 i 6), rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych, ustawy Ordynacja podatkowa ( Dział III, IV, VII), ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Realizacja zadań związanych z wymiarem podatku od środków transportowych osób fizycznych.2)Realizacja zadań związanych z prowadzeniem księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych.3)Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4)Rozliczanie inkasentów z kwitariuszy przychodowych K-103 w zakresie poboru podatków.5)Przygotowywanie wniosków do ukarania w stosunku do podatników uchylających się od płatności.6)Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastawu skarbowego.7)Podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania skutecznych środków egzekucji wobec podatników.8)Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
CORRECT- K. Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-12-05 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
wykształcenie min. średnie, preferowanie wyższe (technikum ekonomiczne, studia licencjackie/magisterskie, kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne), umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, mile widziana znajomość obsługi SAP BUSINESS ONE, dobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności EXCEL) skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy. Zakres obowiązków weryfikacja protokołów serwisantów, sprawdzanie ich pod kątem wykonywaniej usługi, rozliczanie materiałowe oraz usługowe, sporządzanie dokumentów WZ, RW, PW, MM, fakturowanie klientów kluczowych na podstawie rozliczonych dokumentów, współpraca z działem technicznym i działem administracji
IteCom Sp.z o.o. - 2016-05-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami, przygotowywanie planów sprzedażowych oraz ofert i kalkulacji cenowych. Rozwój segmentu sprzedaży wody źródlanej i kosmetyków.
"Uzdrowisko Horyniec" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-02-12 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)