KSIĘGOWA/RECEPCJONISTKA Kamień Śląski oferta pracy INSTYTUT NAUKOWO-BADAWCZY KSIĘDZA SEBASTIANA KNEIPPA ZESPÓŁ REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY

Stanowisko: KSIĘGOWA/RECEPCJONISTKA
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: praca w Kamieniu Śląskim
Data publikacji: 2016-10-10
Lokalizacja: Kamień Śląski (opolskie)
Pracodawca: INSTYTUT NAUKOWO-BADAWCZY KSIĘDZA SEBASTIANA KNEIPPA ZESPÓŁ REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PARKOWA 1, 47-325 Kamień Śląski, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w Kamieniu Śląskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/RECEPCJONISTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gogolin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość j. niemieckiego
Nazwa pracodawcy:
INSTYTUT NAUKOWO-BADAWCZY KSIĘDZA SEBASTIANA KNEIPPA ZESPÓŁ REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
PARKOWA 1, 47-325 Kamień Śląski, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Gogolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamień Śląski
Ulica pracodawcy: PARKOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.10.2016
Oferta pracy ważna do: 09.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymywanie budynkó w czystości, oraz dbanie o ,mstan techniczny
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Jarosław (podkarpackie)
-
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
czynności księgowe związane z obsługa programu finansowo-księgowego Comarch ERP Optima
P.P.H.U. CARBUD S.A. - 2018-03-16 - Bieruń (śląskie)
Prowadzenie kontraktów realizowanych przez Spółkę, analiza dokumentów, pozyskanie niezbędnych pozwoleń, czynne uczestnictwo w poszczególnych fazach przygotowania i realizacji projektu, planowanie i realizacja strategii działań w ramach danego projektu (tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych, zarządzenie budżetem i harmonogramem inwestycji, okresowe raportowanie, częste podróże, w tym na Ukrainę
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Piaseczno (mazowieckie)
praca w biurze rachunkowym, wprowadzanie dokumentów do systemu, naliczanie płac, ZUS, podatki
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Białystok (podlaskie)
wykształcenie wyższe (ekonomiczne)min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku w księgowości (preferowana branża produkcyjna)znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymznajomość prawa podatkowego oraz zagadnień rachunkowychdobra znajomość pakietu MS Office o programów księgowychodpowiedzialność, dokładność, sumiennośćdodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy oraz raportowanie w środowisku międzynarodowym oraz znajomość programu AX/DYNAMICS1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3500 zł brutto
"UNITED PETFOOD POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Obróbka skaju i skóry
PALLAS Spółka Cywilna - 2016-02-24 - Gostyń (wielkopolskie)
Naważanie surowców sypkich i płynnych, konfekcjonowanie wyrobów gotowych w opakowania jednostkowe o różnych pojemnościach.
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
prace księgowe, prowadzenie dokumentacji księgowej firmy
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Szydłowo (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
samodzielny księgowy,dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie, obsługa kadrowo kasowa w tym naliczenie wynagrodzeń, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji VAT, PIT, CIT,oraz sprawozdań GUS
Z.P.U.H. "Le Cart" Zygmunt Leś - 2018-08-13 - Mielec (podkarpackie)
WYKONYWANIE CZYNNOŚCI PIELĘGNACYJNYCH W STOSUNKU DO MIESZKAŃCÓW, TOALETA CIAŁA, JAMY USTNEJ, GOLENIE ITP., WYMIANA BIELIZNY POŚCIELOWEJ I OSOBISTEJ, PODAWANIE POSIŁKÓW I KARMIENIE, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W POKOJACH I PRZYLEGŁYCH ŁAZIENKACH MIESZKAŃCÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE BĄDŹ POLICEALNE W ZAKRESIE OPIEKUNA OSÓB STARSZYCH BĄDŹ OPIEKUNA MEDYCZNEGO, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO PRACYGODZINY PRACY: 7:00-19:00, 19:00-7:00
Dom Pomocy Społecznej im. dr Edmunda Wojtyły - 2018-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa stoiska mięsno-wędliniarskiego, - obsługa klienta, - przygotowanie towarów do sprzedaży, - obsługa kas fiskalnych. Praca dwuzmianowa w godz. - pn-pt: 6:00-20:00, soboty: 7:00-15:00, niedziele: 8:00-15:00. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 303 60 32, e-mail: biuro (at) spolem.olawa.pl (CV).
Społem Oława Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)
praca w systemie zmianowym, z bronią, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności
ARESZT ŚLEDCZY W LUBSKU - 2017-05-31 - Lubsko (lubuskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie rejestrów VAT. Praca w godz 9:00-17:00. Kontakt telefoniczny: 33 870 38 44 lub e-mailowy: sekretariat (at) kancelariadyczkowski.pl
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2016-10-05 - Andrychów (małopolskie)
Księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży.
"EGA" Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
obsługa księgowa, praca na 1/2 etatu od jesieni pełny etat, miesiąc na okres próbny, następnie na czas określony
Biuro Rachunkowe Frankowscy s. j. Dorota Frankowska, Paweł Frankowski - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie cukierków czekoladowych
kontakt przez OHP - 2016-01-05 - Gliwice (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w księgowości. Wymagania: wykształcenie min. średnie zawodowe, mile widziane wyższe. Doświadczenie nie jest wymagane, możliwość przyuczenia. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji i umiejętności kandydata.
Biuro Rachunkowe "BILANS" Anna Czapp- Treder - 2016-08-29 - Wejherowo (pomorskie)
Zapoznanie się z obsługa sprzętu biurowego,zapoznanie się i praktyczne wystawianie faktur i innych dowodów księgowych,zapoznanie się i praktyczna obsługa programów księgujących Rachmistrz, Rewizor
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Leszno (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
JACEK URBAŃCZYK FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR - 2017-01-23 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
księgowanie faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowychterminowe wprowadzanie transakcji do systemu księgowego ewidencja czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztówprowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiPksięgowanie listy płac ?dbanie o poprawną archiwizacje dokumentówprowadzenie ewidencji księgowych z użyciem Comarch XLweryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowymudział w przygotowaniu raportów i sprawozdań finansowych pod nadzorem przełożonegokontrola, analiza i uzgadnianie kont z kontrahentamikontakt z kontrahentami w celu uzgodnienia salda wyjaśnienia rozbieżności
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Tajęcina (podkarpackie)
wykonywanie profili drewnianych oraz konstrukcji okiennych
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
praca w biurze rachunkowym, prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, rozliczeń ZUS, spraw kadrowych oraz rozliczenie podatków.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za konsulting w zakresie problematyki systemów energetycznych. Będzie wykonywać analizy techniczne pracy systemów elektroenergetycznych, analizy techniczno-ekonomiczne rozwoju systemu elektroenergetycznego, audyty obiektów elektroenergetycznych. Będzie również odpowiedzialna za koordynowanie zagadnień formalno-prawnych w procesie uzyskiwania pozwolenia na budowę obiektów elektroenergetycznych.- Wymagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu elektroenergetyki. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Umiejętność pracy z komputerem - Pankiet Office i programy użytkowe. Komunikatywność. Solidność. Dyspozycyjność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-760-86-87, 660-717-735) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy lub e-mail: wase-katowice (at) emca.pl
"EMCA VOLT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)
sprzatanie pomieszczeń wewnątrz budynku, okien, podłóg, sanitariatów
Roka A.I. Kantorski S.K. - 2016-12-16 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)