REFERENT DS. PRAWNYCH Mińsk Mazowiecki oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.

Stanowisko: REFERENT DS. PRAWNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wg. stanowiska.Wymagane wykształcenie wyższe prawniczne, mile widziane doświadczenie.
Data publikacji: 2017-01-12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wg. stanowiska.Wymagane wykształcenie wyższe prawniczne, mile widziane doświadczenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosimy wysyłać na adres e-mail:e.borysiuk (at) pbdim.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 12.01.2017
Oferta pracy ważna do: 11.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wykroty (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji biurowej, organizacja i segegacja dokumentacji, archiwizacja i baza danych, sporządzanie raportów. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 3 miesiące
"BAKOMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie w obowiązujacym w resorcie obrony narodowej systemie informatycznym ewidencji i dokumentacji przyjeć i rozchodów zakupywanych środków zaopatrzenia żywnościowego;Wprowadzeanie do systemu informatycznego umów zakupu żywności;Terminonowe rozliczanie w systemie informatycznym umów zakupu żywności;Księgowanie w systemie informatycznym PZ oraz faktur zakupu żywności zgodnie z zawartymi umowami;Bieżące rozliczanie faktur na podstawie systemowego rejestru faktur zaksięgowanych w danym dniu;Segregacja faktur wg terminów płatności i przekazywanie ich do Pionu Głównego Księgowego (PGK);Składanie do PGK zapotrzebowań na środki finansowe do opłacenia faktur zakupu żywności;Wprowadzanie, weryfikacja, bilansowanie i akceptacja potrzeb rzeczowych w systemie informatycznym w zakresie zakupu żywności. Miejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 651 055; Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyrządzanie dań, dbanie o czystość na stanowisku pracy, sporządzanie zamówień
PREMIUM FOOD RESTAURANTS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie, z zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 2410-2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - 5 miesięcy pracy zawodowej w tym minimum 3 miesiące pracy w pionie finansowym. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-03-19 - Katowice (śląskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzątanie obiektu sportowego, Łódź-Górna, serwis dzienny, serwis nocny.
Konsalnet Security Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Łódź (łódzkie)
załadunek i transport drewna
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH WIESŁAW GOMUŁKA - 2016-01-29 - Zaborów (dolnośląskie)
referent biurowy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Utrzymanie czystości w podległym obiekcie.
ROKA ZPCH SP. Z O.O. Oddział w Lublinie - 2017-05-29 - Ryki (lubelskie)
OCHRONA
kontakt przez OHP - 2016-05-30 - Gdynia (pomorskie)
Praca biurowa przy komputerze, wymagająca znaj. j. miemieckiego w stopniu sredniozaawansowanym
MATEX Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Starczanowo (wielkopolskie)
- wykonywanie zadań wynikających z realizacji mechanizmów krajowych, Wspólnej Polityki Rolnej oraz w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 na podstawie obowiązujących procedur realizowanych przez Sekcję Wsparcia- przygotowanie dokumentów do archiwizacji
AGENCJA RYNKU ROLNEGO - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej,metkowanie i układanie towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Zambrów (podlaskie)
Staż:- segregacja, ewidnecjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji,- sprawdzanie zgodności otrzymywanych faktur z zawartymi umowami,- przygotowywanie pism,
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Torzym (lubuskie)
Obsługa spraw księgowo- płacowych.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. J. Korczaka - 2018-04-23 - Sulejówek (mazowieckie)
oferta stażu: przyjmowanie i rozdział korespondencji, sporządzanie pism w programie WORD
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Łobżenica (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( DZIAŁ I i II); Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)praca w kontakcie z klienteme)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lutym 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów,2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy,3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta,4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą,5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział,6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych,7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania,8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-03-23 - Racibórz (śląskie)
wg.stanowiska
ALMA MARKET S.A. - 2016-07-11 - Węgrzce (małopolskie)
OBSŁUGA SKANERA, KOMPLETACJA ZAMÓWIEŃ, WYŁADUNKI ORAZ ZAŁADUNKI SAMOCHODÓW, PRACE OKOŁO MAGAZYNOWE, WYDANIA/PRZYJĘCIA TOWARU, PRZYJMOWANIE REKLAMACJI/ZWROTÓW, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH
kontakt przez OHP - 2016-07-11 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie minimum średnie ogólne lub techniczne, obsługa komputera oraz kasy fiskalnej, udzielanie informacji handlowych, znajomość branży wyrobów hutniczych, wystawianie faktur, obsługa programu sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: justyna (at) centrostal.net.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU WYROBAMI HUTNICZYMI "CENTROSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Krosno (podkarpackie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji, obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej, dbanie o prawidłowy przepływ korespondencji oraz dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, zamawianie art. biurowych, pomoc w przygotowywaniu spotkań, dbanie o gości, pomoc w zakresie obsługi administracyjnej biura.
Rado Zdzisław Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Rado" - 2016-04-13 - Wola Chorzelowska (podkarpackie)
organizacja i upowszechnianie produktów bankowych związanych z lokatami terminowymi i wkładami oszczędnościowymi , otwieranie rachunków bankowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej .Obsługa kasowa, naliczanie i pobieranie prowizji i opłat należnych BS z tytułu wykonywanych czynności bankowych.Kompletowanie, wprowadzanie i realizacja dokumentów dotyczących rozliczeń międzykontowych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
załadunek, rozładunek w tartaku
DREWEX S.C. - 2017-04-11 - Łebcz (pomorskie)
j.w
CENTRUM KARNISZY MARCIN ZYDER - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek. Redagowanie pism do mieszkańców. Sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- rejestrowanie tytułów wykonawczych- rejestrowanie zajęć w ewidencji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- kompletowanie akt w związku ze zbiegiem egzekucji- regulowanie pism urzędowych w prowadzonych postępowaniach na wniosek klienta urzędu- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Białystok (podlaskie)
pielęgnacja roslin, praca przy roślinach
P.P.H.U. ZIELONYM DO GÓRY - DOROTA KOWALSKA - 2018-03-05 - Żuki (wielkopolskie)