REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( DZIAŁ I i II); Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)praca w kontakcie z klienteme)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lutym 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów,2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy,3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta,4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą,5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział,6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych,7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania,8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Data publikacji: 2018-03-23
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( DZIAŁ I i II); Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)praca w kontakcie z klienteme)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lutym 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów,2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy,3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta,4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą,5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział,6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych,7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania,8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2)kwestionariusz osobowy,3)kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4)kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, 5)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6)oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,7)oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,8)oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t..j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)9)oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno biurowej w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 04.04.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.03.2018
Data dodania oferty pracy: 23.03.2018
Oferta pracy ważna do: 04.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współudział w prowadzeniu badań mikrobiologicznych, przygotowanie pożywek do badań, interpretacje uzyskanych wyników, przygotowanie dokumentacji elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż ubezpieczeń, prace biurowe
Firma Handlowo-Usługowa "VISA" Jackowska Wieslawa - 2016-08-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów z obowiązującymi w firmie procedurami. Planowanie, koordynowanie, nadzór, rozliczanie transakcji i sprzedaży. Nadzór nad archiwizacją dokumentacji.
Wiśniewski Wojciech FABRYKA MEBLI "STOLKAR" - 2016-04-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zlecanie przeprowadzania przeglądów i serwisów sprzętu i urządzeń medycznych, prowadzenie ewidencji, zgłaszanie awarii, rozliczanie kosztów serwisów, analiza ofert zakupowych. Praca w Bystrej, w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2015-11-06 - Bystra (śląskie)
zagęszczanie podłoży gruntowych i podbudów gruntowych przy pracach fundamentowych, układanie utwardzenia terenu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Bełchatów (łódzkie)
Prace biurowe. Wydział Świadczeń Emerytalno Rentowych . Staż w Bochni Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem do 4 miesięcy od rejestracji).
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Bochnia (małopolskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym,formalnym i rachunkowym,dekretowanie dokumentów ksiegowych,prowadzenie ewidencji vat zakupów i sprzedazy,wprowadzanie dokumentów ksiegowych do systemu księgowego,praca w obrębie 30 km od siedziby firmy
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
kompletowanie porzadkowanie dokumentacji przyznanej do przekazywania do archiwum zakładowego- przkazywanie lub wysyłanie dokumentówdo podnajemców, nabywców usług medycznych i innych kontrahentówdostarczanie pism, komounikatów NFZ raportów błędów do kliniki
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Czyszczenie, prostowanie, cięcie oraz gięcie prętów zbrojeniowych, układanie oraz montowanie zbrojenia.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji na wybór dostawców i wykonawców usług i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przewóz towarów na terenie całej Polski
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe - RADTRANS Piankowski Tomasz - 2017-10-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Prowadzenie animacji dla dzieci przebywających w pensjonacie Willa, w oparciu o program ferii,
Biuro Jordan Pensjonat Willa Jordanówka-Jordan Group - 2016-01-15 - Kluszkowce (małopolskie)
Rozwożenie cateringów na terenie Warszawy i okolic, rozpakowywanie i ładowanie towaru, dbanie o stanowisko pracy.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-12 - Zagórze (mazowieckie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, realizacja zadań z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych zgodnych z przydzieloną komórką organizacyjną
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pszczyna (śląskie)
dbanie o czystość na terenie firmy CAPS SA
CAPS S.A. - 2016-01-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy), naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do odpowiednich urzędów, wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym (program Płatnik, CDN Optima, PFRON), monitorowanie terminów badań lekarskich i sanepidowskich, uprawnień pracowników, szkoleń BHP, wsparcie działu księgowości w podstawowym zakresie, udział w projektach HR (w tym rekrutacja).
Dagny sp. z o.o. - 2016-07-14 - Nysa (opolskie)
Nauczanie j.niemieckiego młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym. Praca na 10/18 etatu.
Zespół Placówek Oświatowych w Strzelinie - 2018-07-10 - Strzelin (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac szlifierskich części płaskich i okrągłych, dobór i stosowanie optymalnych parametrów szlifowania, kontrola jakościowa wykonanych części
WYTWÓRNIA MASZYN TECHNOLOGICZNYCH - 2017-12-20 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w
Muratori Bis Sp. z o. o. - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie danych do systemów komputerowych,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- obsługa interesantów (np. pomoc przy wydawaniu zaświadczeń),- przygotowywanie dokumentacji do odbioru nadpłat w kasie zastępczej Urzędu,- kontakt z interesantem zewnętrznym,- pomoc pracownikom działu w sprawach administracyjno-biurowych,- archiwizowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,- inne zlecone prace przez przełożonego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Zgierz (łódzkie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych, realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz-Wschód
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przewóz rzeczy.
ADI - TAXI - TRANSPORT ADRIAN KUSTUSZ - 2016-05-27 - Rumia (pomorskie)
przewóz rzeczy na terenie kraju (załadunek, rozładunek)
"GALEXI" Szpotowicz Krzysztof - 2018-08-23 - Żory (śląskie)
Samodzielne wykonywanie prac budowlanych w zakresie płytkarstwa, murarstwa, montowania ociepleń budynków oraz wykończenia wnętrz.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)