REFERENT DS. MIESZKANIOWYCH Jelenia Góra oferta pracy Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Stanowisko: REFERENT DS. MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2016-04-07
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office/ Word,Excel/
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wiedza teoratyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami, komuniaktywność, dyspozycyjność, rzetelność i dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: BANKOWA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: ZARZADZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 08.04.2016
Oferta pracy ważna do: 25.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u chińskich dostawców, wspomaganie pracy handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z chińskimi produktami
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
księgowość
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Suwałki (podlaskie)
- praca na terenie kraju
Transport Ciężarowy Przewóz Towarów Andrzej Weinerowski - 2016-01-14 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Siemiatycze (podlaskie)
Podstawowe czynności księgowe wspomagające prace wykwalifikowanego księgowego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego MARIO dr Mariusz Cieśla - 2016-03-09 - Tychy (śląskie)
Praca biurowa związana z obsługą programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Zamość (lubelskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gdynia (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Sulechów (lubuskie)
j/w
LS AIRPORT SERVICES SA - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, analiza bazy danych
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przygotowywanie zebrań i konferencji Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Władysławowo (pomorskie)
Prasowanie na gotowo, obsługa żelazka przemysłowego.
PPHU "Dantex" - 2017-09-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
opracowanie rocznych i wieloletnich programów w zakresie inwestycji melioracyjnych, prowadzenie ewidencji poniesionych wydatków na poszczególnych zadaniach inwestycyjnych, monitorowanie i bieżące aktualizowanie potrzebnych środków finansowych na realizowane zadania, przygotowanie projektu budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, gromadzenie informacji związanych z wnioskami o zabezpieczenie rezerwy celowej na finansowanie zadań inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań finansowych przekazywanych do instytucji zewnętrznych, przygotowywanie niezbędnych rozliczeń otrzymywanych środków finansowych, przygotowywanie decyzji o wysokości opłaty inwestycyjnej w związku z wykonywaniem zadań inwestycyjnych w zakresie melioracji wodnych szczegółowych i prowadzenie postępowania w tym zakresie.Więcej informacji na stronie: www.zmiuw.gda.pl
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków
BAR- BISTRO ANDRZEJ ANTKOWIAK - 2016-10-20 - Szamotuły (wielkopolskie)
1.Obsługa Biura Zarządu Spółki2. Wspieranie Kierownika Biura Zarządu w informowaniu uczestników o terminach planowanych spotkań oraz przekazywaniu im planu porządku obrad3. Dokonywanie niezbędnych rezerwacji (przejazdy, przeloty, noclegi itp)4. Obsługa centrali telefonicznej5. Bieżące prace biurowe tj. skanowanie, kopiowanie i porządkowanie dokumentow6. Wprowadzanie dokumentów do systemu APOLLO (dot. w szczególności faktur i dokumentów związanych z rozliczeniem delegacji) oraz wprowadzanie dat wpływu do Centrali7. Obsługa spotkań zorganizowanych w Centrali Spółki (kawa, herbata, poczestunek)8. Dbanie o estetykę sal konferencyjnych przed spotkaniem9. Sporządzanie projektów pism wg udzielonych wskazówek, wysyłanie dokumentów faksem, skanowanie, kopiowanie, porządkowanie dokumentów10. Rozliczanie faktur kosztowych związanych z wysyłaniem korespondencji z Centrali w Rumi11. Obsługa recepcji/kancelarii w Centrali Spółki w Rumi12. Nadzór nad wejściami/wyjściami do/z biurowca zarówno gości Spółki BAŁTYKGAZ jak i gości firm podnajmujących od BAŁTYKGAZ powierzchnie biurowe, w tym prowadzenie księgi wejść/wyjść, zaopatrywanie gości w stosowne identyfikatory oraz informowanie zainteresowanych o przybyciu gości13. Zastępowanie Referenta ds. administracyjnych podczas nieobecności14. Dbanie o porządek i estetykę Recepcji/Kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Rumia (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z tym związanych
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Jarosława Iwaszkiewicza - 2018-01-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, ze statutem Gminy, regulaminem pracy i organizacyjnym Urzędu, zapoznanie się z przepisami obowiązującymi na stanowisku pracy;- obsługa urządzeń biurowych;-archiwizacja dokumentacji wytworzonej w Referacie Budownictwa, Środowiska, Gruntów, Rozwoju i Promocji;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji dróg gminnych, dbanie o prawidłową organizację ruchu na drogach gminnych;- pomoc przy prowadzeniu rejestrów planów miejscowych oraz wniosków i ich sporządzanie;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji gruntów należących do Gminy, prowadzenie ewidencji mienia komunalnego;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji rejestru wydanych decyzji w sprawie lokalizacji inwestycji;- zbieranie informacji o rynku obrotu nieruchomościami;- pomoc przy prowadzeniu ewidencji zamówień publicznych i protestów;- pomoc przy prowadzeniu prac komisji przetargowych;- pomoc nad koordynacją remontów bieżących w obiektach należących do Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczaniec (lubuskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych, fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych, potwierdzenia, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie działów marketingowych. Dyżury 12 godzinne możliwa praca w nocy
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Pakoszówka (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowanie i realizacja róznych form zajęć terapeutycznych.
Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II Glinik Dolny - 2016-04-13 - Glinik Dolny (podkarpackie)
Obsługa telefonu i faxu, wydawanie zaświadczeń, roznoszenie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Sierpc (mazowieckie)
branża spożywcza, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prace porządkowe w budynku, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
referent do spraw obsługi zasobu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Słubice (lubuskie)
- zapoznanie sie z przepisami instrukcji kancelaryjne, obiegiem dokumentów w Wydziale Nieruchomości i Geodezji- zapoznanie z zadaniami realizowanymi w Oddziale Regulacji Własności Dróg Publicznych i Odszkodowań,- przygotowanie projektów zawiadomień o wszczęciu postępowań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Białystok (podlaskie)
Zgodnie z progamem stażu. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym drugim profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
-segregowanie dokumentów, wprowadzanie faktur, przygotowanie dokumentów do księgowania-obsługa systemów komputerowych-bieżąca pomoc pracy w dziale kadr i księgowości-wprowadzanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Świebodzin (lubuskie)