REFERENT DS. SPRZEDAŻY KRAJOWEJ(NR 2684) Trzeciewiec oferta pracy ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY KRAJOWEJ(NR 2684)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż krajowa (wystawianie faktur, organizacja logistyki, przyjmowanie zamówień, rozmowy z kontrahentami, praca stacjonarna)
Data publikacji: 2017-04-10
Lokalizacja: Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:86-022 Trzeciewiec 40, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż krajowa (wystawianie faktur, organizacja logistyki, przyjmowanie zamówień, rozmowy z kontrahentami, praca stacjonarna)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY KRAJOWEJ(NR 2684)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzeciewiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wykształcenie ekonomiczne, handlowe, mile widziana znajomość języka angielskiego i Symfonii
Nazwa pracodawcy: ROMANIK SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
86-022 Trzeciewiec 40, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. w godz. 7.00-15.00: 605 93 96 96e-mail: grazyna.jankowska (at) romaniktools.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Dobrcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzeciewiec
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.04.2017
Oferta pracy ważna do: 09.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie z zakresu transportu, spedycji lub logistyki; znajomość języka niemieckiego lub angielskiego; biegła znajomość środowiska windows; dobra organizacja pracy; sumienność; dokładność; łatwość w przyswajaniu powierzonych obowiązków; Zakres obowiązków: pomoc w przeprowadzaniu analiz związanych z procesem transportu, obsługa programu tachoanalizer; pomoc w sprawach biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
LEBOPOLL LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Sośnicowice (śląskie)
Wysyłanie i przyjmowanie korenspondencji, redagowanie i rejestrowanie pism, tworzenie duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych, wydawanie zaświadczeń o nauce.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łańcut (podkarpackie)
- prowadzenie spraw biurowo-kancelaryjnych;- przygotowywanie pism;- wstępna obsługa petentów;- obsługa urządzeń biurowych;- współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych;- realizacja zadań w zakresie pomocy materialnej;- prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Zblewo (pomorskie)
Wynagrodzenie: od 2500 zł nettoZadania: - przygotowywanie i kompletowanie wysyłki- przyjmowanie dostaw na magazyn- utrzymywanie porządku- kontrola terminów przydatności do spożyciaPraca na Magazynie Wysokiego Skladowania.Pracodawca zapewnia stałą pracę w dużej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe profity.Osobom zainteresowanym pracą ale nie posiadajacym uprawnień na wózki widłowe pracodawca może zapewnić szkolenie.
PPHU "SPECJAŁ"Spółka z o.o. - 2019-07-17 - Krapkowice (opolskie)
praca biurowa przy komputerze, przewóz towarów
GAZSPAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Opoczno (łódzkie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, płac, ZUS.
FISKAL Janusz Bullmann - 2017-12-18 - Gdynia (pomorskie)
Praca administracyjno-biurowa w dziale technicznym, w zakresie gospodarki środkami trwałymi, a w szczególności ich ewidencja i inwentaryzacja.
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Katowice (śląskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres obowiązków:organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych;organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostaw
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Kobylnica (pomorskie)
przyjmowanie zleceń telefonicznych, obsługa programurozliczeniowego,przygotowanie dokumentacji związaniej z realizacjązleceń,weryfikacja realizacji zleceń przez kierowców placówka firmyWęgry k/Opola. Praca jednozmianowa w godz 6-14
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2019-05-07 - Węgry (opolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe b) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zastępców Prezydenta funkcjonującego w ramach Biura Obsługi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobiście bądź telefonicznie osobom kontaktującym się z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotkań organizowanych przez Zastępców Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Biura Obsługi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokumentów finansowo-księgowych na potrzeby Biura.6) Obsługa interesantów, w tym przyjmowanych przez Zastępców Prezydenta w dniu przyjęć stron.7) Dbałość o zaopatrzenie Biura w materiały i druki niezbędne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazdów służbowych Zastępców Prezydenta.Druki zawierające oświadczenia o których mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I test z wiedzy ogólnej z zakresu aktów prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmowę kwalifikacyjną ze sprawdzeniem znajomości języka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi Sekretariatu Prezydenta i Zastępców Prezydenta w Biurze Obsługi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych kontrahentów, przygotowywanie ofert na rynek wschodni
KONTPOL TOMASZ CHWIEDUK - 2016-11-22 - Niwy (kujawsko-pomorskie)
prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do programów, prowadzenie ewidencji księgi przychodów i rozchodów, sporządzanie rejestrów VAT
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej oraz współpraca ze środkami społecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczególności nawiązywanie współpracy z tym zakresie z zakładami pracy, szkołami, klubami, hotelami itp., obsługa słuchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza nią, prowadzenie badań i analizy rynku, organizowanie ankiet, sondaży sprzedaży w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy usług realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podjęcia.Godz. pracy 8.00-16.00/ Praca w dni koncertowe godziny pracy uzależnione od godzin koncertu, czas pracy przeciętnie 40 godz. w pięciodniowym tygodniu pracy. STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno-biurowe
MENADŻER ZDZISŁAW SADOWSKI - 2018-09-20 - Łazy (śląskie)
Zadania zgodne z programem stażu m.in. obsługa klienta w zakresie udzialanych świadczeń, obsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Łosice (mazowieckie)
- obsługa kancelaryjna Laboratorium Oceny Nasion i klinetów- wystawianie świadectw i informacji po ocenie laboratoryjnej- sporządzanie i wystawianie obciążeń finansowych za ocenę laboratoryjną i szkolenia prowadzone przez LON- wprowadzanie wyników laboratoryjnej i decyzji o zgodności wyników z wymaganiami jakościowymi do Zintegrowanego Systemu Informatycznego PIORiN- prowadzenie dokumentacji związanej z oceną materiału siewnegoPraca w godz 7:30-15:30Miejsce wykonywania pracy: Łóź, ul. Siewna 13a
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie obrotów magazynowych,wprowadzanie dokumentów magazynowych,organizacja dostraw /wysyłek,analizy kosztów transportu,obsługa programu magazynowego,współpraca z dostawcami materiałów i usług, opracowywanie rolziczeń i analiz
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Hurtownia z art. sanitarno-hydraulicznymi, wyposażenie łazienek.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Łódź (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń, zaiłkówwykształcenie średnie lub wyższeznajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, doświadczenie na podobnym stanowisku
"KT-INVEST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z planem kontroli. Kontrola dokumentów księgowych (sprzedaży i zakupu) pod względem merytorycznym. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie. Sporządzanie not korygujących. Przekazywanie dokumentacji księgowych w firmie. Przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum i pilnowanie chronologii ich ułożenia.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-26 - Bełchatów (łódzkie)
ślusarz, dorabianie kluczy domowych i samochodowych, dorabianie i kodowanie kluczy z immobilizatorem, drobne naprawy kluczy i pilotów, wymiana baterii w zegarkach
HARDY II MAREK BALAWEJDER - 2019-08-23 - Mielec (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Zabrze (śląskie)
-ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW;- DEKRETOWANIE FAKTUR ZAKUPOWYCH;- ROZLICZANIE SPRZEDAŻY- ANALIZA ROZRACHUNKÓW I SPORZĄDZANIE KOMPENSAT
"WATKEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie posiłków typu fast food, prace porządkowe na terenie restauracji.Praca wykonywana jest w różnych godzinach.
KH Group Kristóf Hankó (McDonald`s) - 2019-11-26 - Płońsk (mazowieckie)