REFERENT - PRACE INTERWENCYJNE FP (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT - PRACE INTERWENCYJNE FP (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: windykacja należności, współpraca z wydziałami UW, ewidencja czynszu, fakturowanie, sporządzanie aneksów czynszowych, księgowanie WB
Data publikacji: 2017-03-07
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
windykacja należności, współpraca z wydziałami UW, ewidencja czynszu, fakturowanie, sporządzanie aneksów czynszowych, księgowanie WB
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT - PRACE INTERWENCYJNE FP (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnym stanowisku - dział windykacji, obsługa komputera, znajomość przepisów dot. windykacji
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Adres strony pracodawcy: http://www.zgm.zagan.pl/
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2017
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 06.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoby do 30 r.ż należące do II profilu pomocy (art. 150 f ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy... Obsługa programów kadrowo-płacowych Fakt i Płatnik, sporządzanie umów o pracę, druków do ZUS, list płac.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Rybnik (śląskie)
Wprowadzanie faktur, negocjacje cenowe przy zakupie asortymentu, kontrola stanu magazynowego.
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Leżajsk (podkarpackie)
Organizacja i udział w procesach rekrutacji cudzoziemców, tłumaczenie dokumentów, koordynacja pracy cudzoziemców. Praca na jedną zmianę w godzianach 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Bestwina (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie lub wyższe; zakres obowiązków: prace administracyjno-biurowe, przyg. dokumentów do dekretacji, przyjmowanie i wysyłanie poczty, przyg. ofert wycieczkowych, pomoc przy org. imprez kulturalnych i akcji promocyjnych; jedna zmiana; miejsce stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Toszek (śląskie)
Segregowanie akt na zespoły i komórki organizacyjne, sporządzanie elektronicznych kopii dokumentacji przeznaczonej do zasobu archiwalnego, weryfikacja kompletności przesyłek z dokumentacją przeznaczoną do zarchiwizowania, kwalifikacja dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych, systematyzację akt według komórek organizacyjnych, ich klasyfikację w układzie rzeczowym, opracowanie środków ewidencyjnych,brakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania, rozmieszczanie zasobów w magazynach w celu zapewnienia właściwych warunków przechowywania, porządkowanie akt w archiwach klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania niezbędne (formalne): obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnipraw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowanaopinia, znajomość przepisów Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń i podatków, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości, umiejętność biegłej obsługi oprogramowania: Płatnik, MS Word, MS Excel oraz znajomość środowiska Windows, Wymagania dodatkowe: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,wysoki poziom kultury osobistej i zdolności interpersonalnych, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywaniaproblemów, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, dyspozycyjność, obowiązkowość i rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole. Zakres zadań na stanowisku: prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem, prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych, sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków, przygotowywanie grafików i ewidencja czasu pracy, sporządzanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS, inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, regulaminów i zarządzeń. Dokumenty należy składać (osobiście lub przesłać pocztą) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko referent ds. kadrowo-płacowych w terminie do 10 marca 2018 r. w Domu Dziecka w Rybniku, przy ul. Powstańców Śl. 44. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej DomuDziecka w Rybniku.
DOM DZIECKA W RYBNIKU - 2018-03-05 - Rybnik (śląskie)
- dostawa pizzy i cateringu do klienta,- dbanie o samochód firmowy,- wykonywanie prac porządkowych wokół lokalu, - praca w pizzerii/restauracji "Długa 2" (Wodzisławiu Śląski - Zawada) w weekendy: piątki, soboty i niedziele (godziny do uzgodnienia pomiędzy 12.00 a 23.00).
Jaciow Dawid Pizzeria & Restauracja Długa 2 - 2017-02-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
pomoc przy wpisywaniu dokumentów księgowych
Abak S.A - 2016-10-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty na stanowisko referent ds. statystyki i rozliczeń są dostępne na stronie www.szpitalpila.pl w zakładce: zatrudnienie/konkursy - zatrudnimy. Termin nadsyłania dokumentów do 22.06.2018.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Referent ds. przygotowania produkcji
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Miłosław (wielkopolskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji hotelowej w komputerowej bazie danych, fakturowanie, obsługa klienta prowadzenie i obsługa programów edukacyjno-turystycznych.
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, archiwizacja dokumentów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Płock (mazowieckie)
Obsługa gości hotelowych i bieżąca działalność administracyjna
Pałac Myśliwski Książąt Radziwiłłów - 2018-04-06 - Przygodzice (wielkopolskie)
zadania z zakresu OC i zarządzania kryzysowego orazeodezji
Urząd Gminy w Parysowie - 2017-07-27 - Parysów (mazowieckie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, wykładanie towaru
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" ŚWIECIE - 2016-04-01 - Dworzysko (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie kompletności dokumentów. Obsługa radców prawnych. Wysyłanie wezwań, przygotowywanie wniosków do sądu, prowadzenie repertorium spraw sądowych. Inne polecenia opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Płock (mazowieckie)
obsługa maszyn do produkcji produktów ze spienionych tworzyw sztucznych - pras, hydraulicznych, krajarek tasmowych ploterów, wprowadzanie danych do systemu
BENETT PEOPLE Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Natolin (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych, rozrachunki kontrahenta
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur zakupu.2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów magazynowych.3. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.4. Archiwizacja dokumentów księgowych.5. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach, rozliczenie zakupu towarów.6. Weryfikacja poprawności zapisów księgowych na kontach związkowych z obrotem magazynowym.7. Weryfikacja poprawności zapisów.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Tarnów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Świdnica (dolnośląskie)
dekretowanie i ewidencja wyciągów bankowych i innych dokumentów, obsługa programów bankowych, bieżąca windykacja należności, uzgadnianie, potwierdzanie sald z kontrahentami, zakładanie kartotek klientów, obsługa faktoringu, ubezpieczanie klientów
PURINOVA Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Tarnów (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Żary (lubuskie)
Przygotowanie powierzchni do malowania.
"GP PEOPLE" Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Ewidencjonowanie korespondencji, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, wprowadzanie danych do programów komputerowych, prowadzenie spraw pracowniczych, porządkowanie dokumentacji kadrowej, porządkowanie dokumentacji dziłu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
metkowanie materiałów budowlanych, pakowanie palet do wysyłki
NOVODOMO SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
Przygotowananie detali do dalszej obróbki,czyszczenie,wiercenie,malowanie natryskowe
PPH LECHPOL LECH MODZELEWSKI - 2018-03-29 - Psary (dolnośląskie)
Obsługa Klientów krajowych i zagranicznych, przyjmowanie, terminowe wprowadzenie do systemu i realizacja zamówień od klienta ( w tym również telefonicznych i elektroniczny), prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów, wystawianie faktur handlowych za zamówione wyroby gotowe oraz towary handlowe, bonusowe, podręczne, wystawianie stosownych dokumentów wysyłkowych dla klienta, kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym bieżące informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień, nadzór nad potwierdzaniem terminów realizacji zamówień do klienta, bieżące śledzenie przebiegu realizacji zleceń.
RADPOL S.A - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych obiektów produkcyjnych (kubaturowych i liniowych) Spółki. Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych mienia nieprodukcyjnego Spółki. Wprowadzanie obiektów do bazy GIS. - Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe (kierunek dowolny) mile widziany kierunek geodezja. Wymagane co najmniej 3 miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień geodezji, umiejętność wykonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, podstawowa znajomość programów geodezyjnych GIS i AutoCad. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-06 - Katowice (śląskie)