REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Rybnik oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Osoby do 30 r.ż należące do II profilu pomocy (art. 150 f ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy... Obsługa programów kadrowo-płacowych Fakt i Płatnik, sporządzanie umów o pracę, druków do ZUS, list płac.
Data publikacji: 2016-03-14
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoby do 30 r.ż należące do II profilu pomocy (art. 150 f ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy... Obsługa programów kadrowo-płacowych Fakt i Płatnik, sporządzanie umów o pracę, druków do ZUS, list płac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 14.00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub mailowy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu SYMFONIA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu PŁATNIK
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Konieczna umiejętność obsługi programu do uproszczonej księgowości. Wymagany minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku referenta administracyjno-biurowego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Michalskiego 12, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Michalskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 11.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji PPAP dla nowych wyrobów wdrażanych do produkcji, opisywanie i nadzorowanie zatwierdzania wzorców PPAP, przygotowywanie danych do przeprowadzania przeglądów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Praszka (opolskie)
-Obsługa niciarki,-Kontakt telefoniczny 58-536-17-57,-E-mail: kadry (at) bernardinum.com.pl
WYDAWNICTWO BERNARDINUM Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Pelplin (pomorskie)
usługi rachunkowo księgowe
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Chrzanów (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie akt osobowych,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- wypełnianie dokumentów do ZUS,- rozliczanie czasu pracy,- naliczanie płac,- prowadzenie biura - obsługa komputera,- nauka przepisów prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zgierz (łódzkie)
Przeprowadzanie analizy dochodowości wydziału produkcyjnego +analiza na bieżąco. Stworzenie baz: materiałów do produkcji oraz dostawców. Aktualizowanie na bieżąco. Kontakty z kontrahentami w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Częstochowa (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- segregacja dokumentów-chronologicznie,- księgowanie dokumentów w programie "RACHMISTRZ",- sporządzanie list płac,- sporządzanie dokumentacji ZUS,- praca w programie "Płatnik".
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, archiwizacja dokumentów, poznanie zasad pracy w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Głogów (dolnośląskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe; umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym MS Office; prowadzenie bezpośredniej obsługi podatników; przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-29 - Knurów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
- Naliczanie płac. Przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Wystawianie świadectw pracy. Obsługa kadrowa. Wystawianie faktur, ewidencjonowanie faktur i ich księgowanie. Sprawozdawczość GUS-owska. Deklaracje ZUS.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto na okresie próbnym + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w naliczaniu płac i prowadzeniu kadr. Mile widziane osoby które pracowały w biurach rachunkowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
Prace na budowach, do wynagrodzenia do 100 % premii
Zakład Usługowo-Handlowy "JAGOR I" - 2016-05-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
POMOC PRZY OBSŁUDZE MASZYN INTROLIGATORSKICH I DRUKUJĄCYCH
UDS SP.Z O.O. - 2016-02-18 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
Praca w dziale graficznym.
Ecobag-network Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Przyprostynia (wielkopolskie)
usługi fryzjerskie damsko-męskie
SADIDA DARIUSZ TALAGA - 2016-10-14 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w sklepie spożywczo-przemysłowym
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Różan (mazowieckie)
pmoc przy produkcji mebli na zamówienie
Studio Mebli "AVANGO" - 2017-05-11 - Cichawa (małopolskie)
Praca fizyczna średnio ciężka-niepełny wymiar czasu pracy, praca wymaga sprawności rąk , chodzenia , schylania się , 7 dni w tygodniu. Miejsce pracy: Wrocław ul. LegnickaKontatk z pracodawcą elektroniczny. Oferta znajduje się w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń.
Clar System S.A. - 2016-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa kontrahentów, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2016-11-14 - Wawrów (lubuskie)
• wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych • przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości• naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży• dbałość o estetykę otoczenia i wysoki standard obsługi gościKontakt z pracodawcą: P.SMUGA (at) HOTELEWAM.PL lub 12 618 40 18. [Praca w zastępstwie] : 03.2016-09.2016
GRUPA HOTELI WAM SP. Z O.O - 2016-03-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Wykonywanie prac biurowych.Praca od 11-13
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
udział w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego oraz w publikowaniu ogłoszeń dot. zamówień publicznych, opracowywanie projektów umów i porozumień, udział w prowadzeniu spraw pracowniczych, w tym rejestr urlopów wypoczynkowych, zwolnień chorobowych, upoważnień i pełnomocnictw, delegacji służbowych, pomoc w prowadzeniu akt osobowych, rejestrowanie, wydawanie i odbiór pism doręczonych przez pracownika jednostki, i osoby upoważnione do klientów Ośrodka, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie czynności księgowych, prowadzenie ksiąg rachunkowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA,KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA JEST WYMAGANA
HIPERMARKET E.LECLERC - 2017-12-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale sprzedaży i pozyskiwania klienta.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe Wiesława Ludwikowska - 2016-02-12 - Płock (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY,WPROWADZANIE KART KIEROWCÓW DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ WYWIEZIONYCH ODPADÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZE ZNAJOMOŚCIĄ ZAGADNIEŃ FINANSOWO- KSIĘGOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-12-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie korespondencji, obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych, ewidencja faktór i kosztów, wystawianie i obsługa zleceń napraw bieżących, inwentaryzacja dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Oleśnica (dolnośląskie)