REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNO-PRAWNYM Poznań oferta pracy Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ
Stanowisko: REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNO-PRAWNYM
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta zewnętrznego, wewnętrznego, prowadzenie spraw odszkodowawczych, obsługa pakietu onkologicznego
Data publikacji: 2017-08-29
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta zewnętrznego, wewnętrznego, prowadzenie spraw odszkodowawczych, obsługa pakietu onkologicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNO-PRAWNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w branży - wymagane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - zdrowie publiczne, promocja zdrowia, inne medyczne; doświadczenie w administracji lub na stanowisku pracownik medyczny; umiejętność analizowania aktów prawnych, znajomość specyfiki podmiotów leczniczych; dodatkowe oczekiwania: podzielność uwagi, umiejętność pracy w stresie
Nazwa pracodawcy:
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: zgłoszenia osobiste 7-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Szwajcarska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 29.08.2017
Oferta pracy ważna do: 29.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie: listy płac dla pracowników, analiz oraz sprawozdań dotyczących wynagrodzeń pracowników, pism oraz innych wymaganych dokumentów przez ZUS i inne instytucje, prowadzenie wierzytelności komorniczych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (mile widziane ekonomiczne), biegła obsługa MS Office, znajomość przepisów ZUS, doświadczenie zawodowe na stanowiskach płacowo-kadrowych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-03-20 - Wędrzyn (lubuskie)
Wysokość wynagrodzenia zależna od umiejętności i doświadczenia. Na poczatek umowa zlecenie, potem umowa o pracę.
ARKADIUSZ LEWICKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "BUDCHEM" - 2017-08-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
FOODI Izabela Frycz - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
SPORZĄDZANIE PISM DOTYCZĄCYCH SPRAW ODSZKODOWAŃ, SPORZADZANIE WEZWAŃ DO ZAPŁATY
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
przewóz towarów na obszarze Europy, praca zgodnie z harmonogramem wyjazdów, zjazdy do Polski na weekend (pierwsza umowa na okres próbny)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "TABAK"S.C. - 2016-02-09 - Zawidów (dolnośląskie)
naprawa autobusów, jednozmianowa, pełen etat, w godz. od 8-16.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, archiwizacja dokumentów, kopertowanie listów, prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Stargard (zachodniopomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: przeglądy, konserwacja i remonty maszyn.Wymagania:- wykształcanie zawodowe o profilu mechanicznym / średnie mechaniczne,- umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi,- znajomość rysunku technicznego,- umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu,- otwartość na ciągłe doskonalenie w zakresie obowiązujących standardów zakładowych,- doświadczenie na takim samym lub pokrewnym stanowisku- dokładność, rzetelność, dobra organizacja pracy,- dyspozycyjnośćUmowa o pracę na czas określony, docelowo nieokreślony.
FABRYKA OBRABIAREK "RAFAMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż i instalacje części plastikowych w sklepach, składanie i klejenie części plastikowych, ręczne prace manualne z drobnymi elementami.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Praca przy przeładunkacha portowych.
Certfor Sp z o. o. - 2016-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
opieka na kluczowym klientem firmy
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-23 - Chojnice (pomorskie)
- Ogłoszenie dostępne na stronie BIP: zspskatowice.bipszkola.pl- Dyrektor Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J. Rymera I Wojewody Śl. w Katowicach Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy : referent do spraw kadr (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1/2 etatu. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. prowadzenie spraw kadrowych kadry nauczycielskiej i pracowników administracji i obsługi,2. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników3. prowadzenie pełniej dokumentacji dotyczącej zatrudnionych pracowników4. sporządzanie umów o pracę w oparciu o Kartę Nauczyciela i Kodeks Pracy5. prowadzenie ewidencji druków L-46. prowadzenie kart urlopowych dla pracowników administracji i obsługi7. wydawanie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracowników administracji i obsługi8. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników9. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia pracowników10. dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinanie ich na bieżąco do teczek akt osobowych11. właściwe prowadzenie archiwum w zakresie spraw kadrowych12. sporządzanie sprawozdań dot. Systemu Informacji Oświatowej oraz bieżące wprowadzanie danych do systemu SIO.- Firma oferuje: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Wynagrodzenie: od 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 godziny dziennie w godzinach: 7:00-15:00.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
- administrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, - sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, - obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, itp, - nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, - organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, - zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów,- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, - działanie zgodnie z interesem firmyWYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,umiejętności: komunikatywność, dokładność, aktywność, sumienność, kreatywność, prawo jazdy kat. B mile widziane, doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.praca-pół etatu, al. Niepodległości w godz. 9-13na spotkanie z pracodawcą umawiać się telefonicznie
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SPORZĄDZANIE I WERYFIKOWANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW KRAJOWYCH (MINISTER ZDROWIA), MONITOROWANIE TERMINÓW NABORU SKŁADNIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, WSPÓŁPRACA Z CZŁONKAMI ZESPOŁU PROJEKTOWEGO, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY ZAANGAŻOWANYMI W PROCES REALIZACJI PROJEKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: PEDAGOGIKA, ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W OCHRONIE ZDROWIA, ZDROWIE PUBLICZNE), ZNAJOMOŚĆ SPECYFIKI RELACJI MIĘDZY BENIFICJENTAMI A INSTYTUCJAMI, ZNAJOMOŚĆ ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA, ZNAJOMOŚĆ DOKUMENTÓW PROGRAMOWYCH ORAZ WYTYCZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: DZ.U.NR197 POZ.1923 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 29.10.2003 W SPRAWIE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH, USTAWA Z DNIA 15.07.2011 O ZAWODACH PIELĘGNIARKI I POŁOŻNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZOWANIA WŁASNEGO CZASU PRACY, ODPORNOŚĆ NA STRES I UKIERUNKOWANIE NA REALIZACJĘ CELÓW, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W DZIALE ZWIĄZANYM Z REALIZACJĄ SZKOLEŃ
SZCZECIŃSKA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH - 2016-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Tychy (śląskie)
Pomoc w wykonywaniu n/w czynności: Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki. Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale. Opracowywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Sporządzanie pism do kontrahentów. Obsługa klientów firmy. Wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału. Obsługa urządzeń biurowych. Stażysta nie ponosi odpowiedzialności finansowej. Staż odbywać się będzie w dzielnicy Bydgoszcz Wschód.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obróbka metali
METAL INDUSTRY DARIA HASS - 2016-05-09 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów pup zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad prowadzonymi budowami, ofertowanie, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kielce (świętokrzyskie)
odbieranie kształtek opakowań ze styropianu, pakowanie, przepakowywanie, etykietowanie, drobne prace montażowe
Randstad Polska Sp. z.o.o - 2016-08-23 - Adamowice (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta, prace biurowe
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU - 2016-05-05 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa techniczna obiektów, prowadzenie całokształtu spraw związanych z eksploatacją nieruchomości i urządzeń GOK wraz z administrowanymi Remizo-Świetlicami, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa imprez
Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu - 2015-11-30 - Suszec (śląskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym,formalnym i rachunkowym,dekretowanie dokumentów ksiegowych,prowadzenie ewidencji vat zakupów i sprzedazy,wprowadzanie dokumentów ksiegowych do systemu księgowego,praca w obrębie 30 km od siedziby firmy
BIURO RACHUNKOWE ROSZAK & ROSZAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Referent ds. postępowań podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Dbałość o wygląd i estetykę, efektywna sprzedaż produktów, dbanie o wizerunek sklepu (branża odzieżowa). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 10:00 do18:00. Proponowane wynagrodzenie 2400 zł brutto miesięcznie. Rodzaj zatrudnienia - umowa o pracę na czas nieokreślony.
Firma Handlowa Am Małgorzata Masłowska - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków w pracy- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego- pzreprowadzanie szkoleń
KOMENDA POWIATOWA POLICJI - 2016-06-22 - Żagań (lubuskie)
Sporządzanie faktur, opisywanie i ewidencjonowanie faktur zakupowych, kontrola przyjęć w programie, opracowywanie plików inwentaryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Oleśnica (dolnośląskie)