REFERENT 1/5 ETATU Szczecin oferta pracy SZCZECIŃSKA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
Stanowisko: REFERENT 1/5 ETATU
Wynagrodzenie: od 370 PLN
Zakres obowiązków: SPORZĄDZANIE I WERYFIKOWANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW KRAJOWYCH (MINISTER ZDROWIA), MONITOROWANIE TERMINÓW NABORU SKŁADNIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, WSPÓŁPRACA Z CZŁONKAMI ZESPOŁU PROJEKTOWEGO, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY ZAANGAŻOWANYMI W PROCES REALIZACJI PROJEKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: PEDAGOGIKA, ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W OCHRONIE ZDROWIA, ZDROWIE PUBLICZNE), ZNAJOMOŚĆ SPECYFIKI RELACJI MIĘDZY BENIFICJENTAMI A INSTYTUCJAMI, ZNAJOMOŚĆ ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA, ZNAJOMOŚĆ DOKUMENTÓW PROGRAMOWYCH ORAZ WYTYCZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: DZ.U.NR197 POZ.1923 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 29.10.2003 W SPRAWIE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH, USTAWA Z DNIA 15.07.2011 O ZAWODACH PIELĘGNIARKI I POŁOŻNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZOWANIA WŁASNEGO CZASU PRACY, ODPORNOŚĆ NA STRES I UKIERUNKOWANIE NA REALIZACJĘ CELÓW, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W DZIALE ZWIĄZANYM Z REALIZACJĄ SZKOLEŃ
Data publikacji: 2016-10-25
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SZCZECIŃSKA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KUSOCIŃSKIEGO 16LU1, 70-237 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPORZĄDZANIE I WERYFIKOWANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW KRAJOWYCH (MINISTER ZDROWIA), MONITOROWANIE TERMINÓW NABORU SKŁADNIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, WSPÓŁPRACA Z CZŁONKAMI ZESPOŁU PROJEKTOWEGO, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY ZAANGAŻOWANYMI W PROCES REALIZACJI PROJEKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: PEDAGOGIKA, ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W OCHRONIE ZDROWIA, ZDROWIE PUBLICZNE), ZNAJOMOŚĆ SPECYFIKI RELACJI MIĘDZY BENIFICJENTAMI A INSTYTUCJAMI, ZNAJOMOŚĆ ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA, ZNAJOMOŚĆ DOKUMENTÓW PROGRAMOWYCH ORAZ WYTYCZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: DZ.U.NR197 POZ.1923 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 29.10.2003 W SPRAWIE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH, USTAWA Z DNIA 15.07.2011 O ZAWODACH PIELĘGNIARKI I POŁOŻNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZOWANIA WŁASNEGO CZASU PRACY, ODPORNOŚĆ NA STRES I UKIERUNKOWANIE NA REALIZACJĘ CELÓW, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W DZIALE ZWIĄZANYM Z REALIZACJĄ SZKOLEŃ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 370 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT 1/5 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 370 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik administracji*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SZCZECIŃSKA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 25.10.2016
Oferta pracy ważna do: 01.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie odpowiedzi dla medió w sprawach związanych z działaniami gdyńskiego samorządu, pisanie i redagowanie artykułów na gdynia.pl i Ratusz, monitorowanie komentarzy związanych z działanami władz miasta i całego samorządu gdyńskiego w mediach społecznościowych i reagowanie na nie, bieżąca obsługa zadań referatu, przygotowywanie konferencji prasowych-informacje prasowe i sprawy organizacyjne, udział w redagowaniu biuletynu Rady i Prezydenta Gdyni-Ratusz -tygodnik.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
.
PUB " BRUKPOL" S.C. - 2016-07-13 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Naprawa samochodów. Praca w godz. 8-16. Po umowie na okres próbny umowa o pracę na czas nieokreślony.
Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe Krzysztof Kowalczyk - 2016-10-03 - Charzyno (zachodniopomorskie)
Koloryzacja,modelowanie,zabiegi pielęgnacyjne,strzyżenie damskie , męskie i dziecięce.
Adam Hetman - 2017-08-21 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta eksportowego.Znajomość języka francuskiego, obsługa komputera.
"RAMETA" SPÓŁDZIELNIA MEBLARSKA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-05-08 - Racibórz (śląskie)
Prace biurowe w dziale logistyki, magazynie i sekretariacie.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Szprotawa (lubuskie)
Tworzenie dokumentów na potrzeby Działu, Dyrekcji oraz komórek organizacyjnych Szpitala.Pomoc w kontroli i archiwizacja dokumentacji medycznej.Pomoc pracownikom Działu w obsłudze kancelarii Szpitala.Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.Współpraca z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie zadań Działu Organizacji i Nadzoru.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Skrzetusko
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów dot. zasad prowadzenia ewidencki składników majątkowych, prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej składników majątku trwałego w programach komputerowych, sporządzanie dokumentów księgowych.Adres miejsca wykonywania pracy: JW1131 w Barczącej
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2017-02-03 - Barcząca (mazowieckie)
obsługiwanie urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, wysyłanie korespondencji, archiwizacja dokumentów, pomoc w obsłudze punktu informacyjnego
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Chrzanów (małopolskie)
współudział w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów, sporządzanie raportów. Analiza kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lębork (pomorskie)
1. Naliczanie składki na ubezpieczenie zdrowotne dla osób bez prawa do zasiłku dla bezrobotnych.2. Tworzenie zbiorów raportów imiennych RZA w systemie PŁATNIK.3. Tworzenie zbiorów raportów z prawem RCA w systemie PŁATNIK.4. Sporządzanie w systemie PŁATNIK deklaracji DRA.5. Sporządzanie raportów imiennych korygujących oraz deklaracji korygujących.Okres zatrudnienia od 05.07.2016 do 04.07.2017. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 8-14.
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Sygneczów (małopolskie)
PLANOWANIE I KOORDYNOWANIE CODZIENNEGO ZAPOTRZEBOWANIA NA SPRZĘT
MOLTER ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWO SPRZĘTOWYCH W RUDNEJ MAŁEJ SP. Z O.O. - 2017-08-09 - Rudna Mała (podkarpackie)
UTRZYMANIE W ŁADZIE I PORZĄDKU PRZYDZIELONYCH MIEJSC PRACY, PRACA W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ- MAŁE DZIECI, OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE POWIERZONYMI MATERIAŁAMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, ORGANIZACJA CZASU PRACY, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCHPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dekretacja, sprawozdania do gus, deklaracja VAT
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Przyprostynia (wielkopolskie)
rozliczanie i prowadzenie ewidencji dotyczących świadczonych usług i sprzedawanych towarów, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej ze świadczonymi usługami i sprzedażą towaru, odbiór i nadwanie korespondencji, prowadzenie rejestru korespondencji
Glob-Terminal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Zielona Góra (lubuskie)
-
FPU IMOPROJEKT JADWIGA KARŁOWSKA VAN - BERGEN - 2018-03-19 - Niechorze (zachodniopomorskie)
archiwizacja dokumentów ksiegowych, ewidencjonowanie faktur, rozliczanie bonów towarowych, ksiegowanie raportów kasowych, rozliczanie zapisów na kontach ksiegowych, kompletowanie dokumentów do ustalenia magaznów w sklepach, zapoznanie sie z ewidencją środków trwałych w firmie
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Organizacja kursów zawodowych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa maszyn produkujących i pakującycyh wyroby garmażeryjne (gwarancja szkoleń)
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Morawica (małopolskie)
bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych w tym instalacji: elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, gazowych p.poż. Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu, utrzymywanie w porządku i czystości terenów zakładu, wykonywanie wszystkich prac zgodnie z zasadami BHP.
Petralana SA - 2017-04-28 - Bytom (śląskie)
Obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu, zarządzanie obiektem informacji i dokumentów, organizacja seminariów, targów i udział w nich, opracowywanie i kompletacja ofert handlowych, opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam, organizacja spotkań i wyjazdów słuzbowych, samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych; obsługa studentów; prowadzenie dokumntacji studentów; prowadzenie spraw związanych z biblioteką i czytelnią
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Tarnów (małopolskie)
meldowanie/wymeldowywanie gości ; robienie rezerwacji ; obsługa gości ; odpisywanie na e-maile ; wystawianie dokumentów
kontakt przez OHP - 2016-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność. Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjetom, pracownikom Starostw, Urzędów Gminy, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji. Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach prowadzonych jako organ I instancji. Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-14 - Gdynia (pomorskie)
sprawdzanie poprawności wystawianych rachunków, weryfikacja czasu świadczenia usług na umowę zleceniegodz. 8.00-15.30
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)