REFERENT DS. MARKETINGU Racibórz oferta pracy "RAMETA" SPÓŁDZIELNIA MEBLARSKA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Stanowisko: REFERENT DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta eksportowego.Znajomość języka francuskiego, obsługa komputera.
Data publikacji: 2018-05-08
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: "RAMETA" SPÓŁDZIELNIA MEBLARSKA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królewska 50, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta eksportowego.Znajomość języka francuskiego, obsługa komputera.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Nazwa pracodawcy:
"RAMETA" SPÓŁDZIELNIA MEBLARSKA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Królewska 50, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV prosimy składać osobiście w siedzibie firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.rameta.com.pl
Ulica pracodawcy: Królewska
Numer budynku pracodawcy: 50
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 08.05.2018
Oferta pracy ważna do: 30.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA FORMALNO-ORGANIZACYJNA ORAZ MERYTORYCZNA SZKOLENIA SPECJALIZACYJNEGO W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWA INTERNISTYCZNEGO, W TYM: KONTAKT Z WYKŁADOWCAMI I KIEROWNIKAMI SPECJALIZACJI, NADZÓR NAD OPRACOWYWANIEM HARMONOGRAMÓW ZAJĘĆ, REALIZACJĄ ZAJĘĆ I JAKOŚCIĄ KSZTAŁCENIA, WYPISYWANIE UMÓW DLA WYKŁADOWCÓW, MONITORING ZAJĘĆ ( KONTROLA I WIZYTACJA) TEORETYCZNYCH I STAŻOWYCH, PRZYGOTOWANIE EGZAMINU WEWNĘTRZNEGO ITP
OŚRODEK KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH SP. Z O.O. - 2016-10-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów na sali, przygotowywanie kawy, herbaty, napojów itp.
Firma Handlowa "Solidus" sp. z o.o. - 2017-01-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gdynia (pomorskie)
znajomość ustawy KRUS, KPA
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2018-05-07 - Choszczno (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
księgowanie wyciągów bankowych, faktur, sporządzanie przelewów, sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Lubin (dolnośląskie)
naprawa samochodów
Elektromechanika Pojazdowa Zygmunt Skupiński - 2016-06-06 - Bytom (śląskie)
- OPRACOWYWANIE KONCEPCJI, STUDIÓW WYKONALNOŚCI, PROJEKTÓW BUDOWLANYCH I WYKONAWCZYCH LINII ELEKTROENERGETYCZNYCH- NADZOROWANIE POPRAWNOŚCI PROCESU POZYSKIWANIA WSZELKICH POZWOLEŃ I DECYZJI- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ- WSPÓŁPRACA Z INWESTORAMI I PODWYKONAWCAMI
BIURO PROJEKTÓW KOMUNIKACYJNYCH W POZNANIU SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Raportowanie wyników sprzedaży, wykonywanie prac biurowych; ewidencjonowanie faktów; obsługa systemu informatycznego SAP; prace zwiazane ze sprzedażą i zakupem stali.Praca w Łodzi ul. Brukowa 30.
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
współudział w organizowaniu seminariów szkoleniowych, sporządzanie techniczne koresponndencji, pomoc w promowaniu działalności izby
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
Praktykant w Wydziale Statystyki Turystyki i Sportu w Departamencie Badań Społecznych i Warunków Życia odpowiedzialny będzie za:- współpracęa przy opracowywaniu publikacji „Turystyka w 2015 r.” i notatki sygnalnej obejmującej informacje nt. turystyki w krajach UE- współpracęa przy opracowywaniu założeń logicznych do badania realizowanego za pomocą metody CAPI z zakresu sportu i rekreacji ruchowej
GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie do rejestru zakupów i sprzedaży, ewidencja środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Łańcut (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabrze (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Planowanie imprez sportowych na terenie gminy, potrzeb materialnych i kadrowych dla zabezpieczenia ich przebiegu. 2. Koordynowanie rozgrywek sportowych, rekreacyjnych i sportowo rekreacyjnych, międzyszkolnych oraz udziału drużyn ze szkół gminnych w powiecie i na wyższych etapach.3. Nadzór nad obiektami sportowymi, w tym w szkołach w zakresie:a) stanu budynków,b) stanu wyposażenia,c) potrzeb remontowych i modernizacyjnych.4. Zaopatrzenie obiektów sportowych w urządzenia i pomoce.5. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z wynajmem obiektów sportowych.6. Dokumentowanie imprez sportowych na terenie gminy i poza nią oraz przekazywanie do publikacji mediom. 7. Analizowanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz na sport w gminie oraz zajęcia sportowe w szkołach, imprezy, rozwój bazy, wyposażenie oraz pisanie wniosków na ich uzyskanie.8. Współpraca z uczniowskimi klubami sportowymi.9. Współpraca z klubami sportowymi działającymi w gminie.10. Współpraca ze Szkolnym Związkiem Sportowym.11. Realizowanie programu Powszechna Nauka Pływania dla uczniów szkół z Gminy, nadzór ikoordynowanie programu w szkołach.12. Współpraca z organizacjami pozarządowymi o charakterze sportowym poprzez:a) udział w opracowywaniu corocznie Programu Współpracy Gminy Kobylnica zorganizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b) prowadzenie ewidencji dokumentacji organizacyjnoregulaminowej organizacji pozarządowych wspierających działalność Gminy w zakresie sportu,c)organizacja konkursów na przyznanie dotacji dla organizacji, o których mowa wpunkcie b,d) udzielanie pomocy dla organizacji w przygotowaniu dokumentacji konkursowej,e) kontrola merytoryczna realizacji zadań i wydatków,f) informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku oraz oogłaszanych konkursach ofert na projekty realizacji tych zadań,g) przeprowadzanie konkursu ofert i udział w pracach Komisji,h) rozliczanie sprawozdań z realizacji zadań publicznych pod względem merytorycznym,i) prowadzenie elektronicznej bazy danych organizacji pozarządowych (mapa aktywności, statuty, regulaminy)j) organizowanie spotkań dotyczących współpracy organów Gminy, CUW z organizacjami ocena i wnioski wypływające ze współpracy,13. Opracowanie projektów zarządzeń Dyrektora CUW, Wójta Gminy i Uchwał Rady Gminy zzakresu wykonywanych zadań.14 Przygotowywanie informacji, analiz, sprawozdań dla Dyrektora z zakresu prowadzonych spraw.15 Monitorowanie zmian w przepisach obowiązujących na stanowisku pracy, analizowanie, składanie przełożonym informacji o zmianach do wdrożenia.Umowa od 01.05.2018 r. do 30.10.2018 r. z możliwością przedłużenia. Godziny pracy 7.30- 15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2018-03-14 - Kobylnica (pomorskie)
SPRZEDAŻ ART. SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Gubin (lubuskie)
referent ds. administracji
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Wydawanie i pryjmowanie dokumentów dot. praktyk zawodowych, przygotowywanie umów zleceń dla opiekunów praktyk, obsługa adm. spotkań metodycznych, opracowywanie danych statystycznych do sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Płock (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2016-11-17 - Garbalin (łódzkie)
Pakowanie towaru, naklejanie etykiet na worki foliowe, segregacja i kompletacja towaru, weryfikacja ilościowa, weryfikacja jakościowa
Zakład Usługowy "RECYKLON" Piotr Radosz Spółka Jawna - 2017-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż internetowa, praca w godz. 7-15/14-20
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-18 - Opole (opolskie)
Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji PPAP dla nowych wyrobów wdrażanych do produkcji, opisywanie i nadzorowanie zatwierdzania wzorców PPAP, przygotowywanie danych do przeprowadzania przeglądów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Praszka (opolskie)
obsługa klientów serwisowych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Umiejętność formułowania odpowiedzi ustnych i pisemnych na wnioski, pisma i podania :sporządzanie umów najmu na lokale mieszkaniowe, weryfikowanie wniosków o najem lokali mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-27 - Gdynia (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
usługi kosmetyczne
Sklep Chemiczno-Drogeryjny Studio Kosmetyki Pielęgnacyjnej Magdalena Podolska - 2017-06-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)