REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Łańcut oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie do rejestru zakupów i sprzedaży, ewidencja środków trwałych.
Data publikacji: 2017-11-13
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie do rejestru zakupów i sprzedaży, ewidencja środków trwałych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Podstawowe kwalifikacje i umiejętności w zakresie rachunkowości. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i skierowanie do pracy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 13.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie faktur zakupu;- bieżące uzgadnianie kont podatkowych, księgowanie dokumentów PK;- uzgadnianie kont rozrachunków;- wprowadzanie przelewów do bankowości internetowej;- księgowanie wyciągów bankowych;- nadzór nad obiegiem dokumentów;- wsparcie procesów zachodzących w trakcie audytu i kontroli;
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2017-07-27 - Krzywonoś (mazowieckie)
współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-09-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
- kompletowanie dokumentacji kadrowej- obsługa korespondencji firmowej- administracyjne wsparcie pracowników
HR GLOBAL GROUP SP.Z O. O - 2016-07-26 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
kadry i płace, prowadzenie akt personalnych, pracowników oraz spraw i dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę zgodnie z przepisami prawa pracy, sprawozdawczość, czuwanie nad badaniami pracowników, bieżąca kontrola zmian przepisów w zakresie prawa pracy sprzedaż: wystawianie dokumentów magazynowych oraz ich ewidencjonowanie, komputerowe wystawianie faktur wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, prowadzenie kasy oraz obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Mysłowice (śląskie)
produkcja mebli
Firma Handlowo-Usługowa "Beta" - 2016-06-21 - Limanowa (małopolskie)
do uzgodnienia
RESTAURACJA HOTEL LEŚNY DWÓR Majchrzyk Mirosław - 2016-10-03 - Skaryszew (mazowieckie)
Prace przy produkcji okien, drzwi, fasad aluminiowych.
Jakubowska Karolina GVG - 2016-09-05 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie korespondencji, organizację transportów samochodowych, fakturowanie, rozpatrywanie reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "CHEMIROL" SPÓŁKA Z O. O. - 2017-02-14 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż mebli, sporządzanie umów ratalnych. Zapraszamy na spotkanie Rekrutacyjne które odbędzie się w salonie meblowym w Lęborku ul. Gdańska 110 dnia 29.03.2018 godz.11.00
Fabryka Mebli BODZIO B.Szewczyk sp.j - 2018-03-13 - Lębork (pomorskie)
Wprowadzanie danych do programu księgowego, prowadzenie ewidencji ryczałtu, książki przychodów i rozchodów, rejestrów VAT sprzedaży i zakupów, sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych dla podatku dochodowego, sporządzanie deklaracji dla podatku VAT, ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych z zakresu wyposażenia wnętrz. Praca w godz. 9-17 w Kołobrzegu, praca w soboty.
PIANA Sp. z o.o. - 2018-02-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Kompletowanie i porządkowanie dok. przeznaczonej do przekazania do archiwum zakladowego,- Przekazywanie i wysłanie dokumentów do podjamenców, nabywców usług med. i innych kontrahentów,- Dostarczenie pism, komunikatów NFZ, raportów błedów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleaniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),- Kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokuemntów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
-organizowanie pracy biura-obsługa klientów-sporządzanie pism-obsługa programów kancelarii- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Sopot (pomorskie)
Księgowanie, kompletowanie dokumentacji, pomoc w sporządzaniu dokumentacji przetargowej, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i innych.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMAK - GRZEGORZ DOROSZ I BRONISŁAW DOROSZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Cieszków (dolnośląskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Rząska (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Świdnica (lubuskie)
Zajmujemy się podstawową mechaniką, naprawy serwisowe, rozrządy, silniki, układy hamulcowe, przeglądy osi, posiadamy swoją stację diagnostyczną oraz współpracujemy z wieloma flotami samochodowymi. Umowa na okres próbny, docelowo umowa na czas nieokreślony. Kontakt z pracodawcą: Tomasz Pakulski 509 969 491
WROCŁAW-SERWIS 4x4 Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż,- przygotowanie i wysyłanie bieżącej korespondencji,- wprowadzanie danych do programu POLTAX z deklaracji i zeznań podatkowych,- wprowadzanie dokumentów do programu BIBLIOTEKA AKT,- archiwizowanie dokumentów,- sporządzanie kserokopii dokumentów,- przygotowanie i kompletowanie dokumentów,- rozpisywanie korespondencji,- przyjmowanie interesantów,- obsługa programu EWIDENCJE,- udzielanie informacji interesantowm,- prowadzenie książki nadawczej.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Głowno (łódzkie)
- Sprzedaż w sklepie spożywczym Żabka,- Obsługa klienta,- Kontakt telefoniczny 799-014-042,- Praca na terenie Tczewa, zmianowa między 6 a 23,
REKRUTACJA I DORADZTWO PERSONALNE MARTYNA KWIATKOWSKA - 2018-03-23 - Tczew (pomorskie)
Zapoznanie z zasadami archiwizowania dokumentacji i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wypiek ciasta, pomoc przy dzieleniu ciasta, przygotowywanie ciasta do transportu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Niechlów (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Sosnowiec (śląskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz elektronicznym obiegiem dokumentów Proton. Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Edukacja ekologiczna, przygotowanie i przeprowadzenie akcji sprzątanie świata w ramach dni Ziemi. Zapoznanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów do budżetu obywatelskiego, ocena formalna złożonych projektów, weryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji. Przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem "Narodowy program rozwoju czytelnictwa" oraz monitorowanie jego przebiegu w gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programu "Narodowy program rozwoju czytelnictwa", obsługa programu - edytor aktów prawnych XML, monitorowanie wytycznych instrukcji z kuratorium oświaty w Szczecinie i MEN zamieszczonych na stronach internetowych, zapoznanie się z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu "Narodowy program rozwoju czytelnictwa" w gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów firmy, przygotowywanie ofert handlowych, nadzór nad przebiegiem realizacji zamówień, budowanie i utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-05-16 - Chorzów (śląskie)
Nauka wprowadzania dokumentów do bazy danych urzędu i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ważenie samochodów ciężarowych, wystawianie stosownych dokumentów WZ i PZ, przydział środków bhp dla pracowników. Koniecznie znajomośc podstaw obsługi komputera. Cv na e-mail adam.wisniewski (at) eurovia.pl
EUROVIA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-15 - Polanka (małopolskie)
prowadzenie spraw personalnych, tworzenie zestawień i raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubin (dolnośląskie)
Prace ogólno-porządkowe przy drogach gminnych i obiektach komunalnych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gnojnik (małopolskie)