STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gostyń oferta pracy Urząd Miejski w Gostyniu


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9392

Data publikacji: 2017-05-12

Lokalizacja: Gostyń (wielkopolskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Gostyniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 2, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9392

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostyń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostyń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Gostyniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu

Adres pracodawcy:
Rynek 2, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: gostyński

Gmina pracodawcy: Gostyń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gostyń

Adres strony pracodawcy: www.gostyn.pl

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 15.05.2017

Oferta pracy ważna do: 23.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W REFERACIE EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2 100 - 3 800 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-02-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSLUGI KLIENTA (DWIE ZMIANY, PRACA W GODZINACH 7:00-21:30) - od 2 300 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedażusług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI DZIAŁAŃ URZĘDU WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 16 PLN

Skręcanie konstrukcji, malowanie rurociągów i pomieszczeń, izolacje cieplne, wykończenie wnętrz, murowanie, betonowanie, szalowanie, wykopy. prawo jazdy kat. B. Miejsce wykonywania pracy: Gostynin i Gdańsk.
ZAKŁAD BUDOWLANY I INSTALACJI SANITARNYCH ANDRZEJ OBSZYŃSKI - 2017-11-22 - Gostynin (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Przyjmowanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Antoniów (podkarpackie)

BUKIECIARKA - od 1 850 PLN

Sprzedaż kwiatów, układanie kwiatów. Istnieje możliwość przyuczenia. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy w godz. 8-15 do sekretariatu.
Firma H.SKRZYDLEWSKA - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)

MONTER MEBLI - 997,4 PLN

- szkolenie bhp i poż- zapoznanie się z rysunkami technicznymi i dokumentacją technologiczną- wykonywanie prac montażowych- montaż mebli skrzyniowych, szkieletowych, stelaży mebli tapicerowanych- zapoznanie się z planem produkcyjnym oraz nazewnictwem poszczególnych mebli
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI - od 2 500 PLN

praca administracyjno-biurowa w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji-informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze.
Urząd Miejski w Łebie - 2016-08-23 - Łeba (pomorskie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Oferta pracy na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Lubiatów (lubuskie)

STANOWISKO DS.PROMOCJI GMINY (18 DOF DO 30) - od 2 450 PLN

Oferta pracy dla osób do 30rż, Inicjowanie działań związanych z kształtowaniem wizerunku Gminy Karczew, opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i ich zakup, zakup kalendarzy oraz pucharów i medali, prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i upowszechnianiem materiałów promocyjnych i informacjach o gminie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Karczew (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI (NR 3673) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia sprawną obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

EKSPEDIENTKA SKLEPU MIĘSNO - SPOŻYWCZEGO/POMOC KUCHENNA - od 3 200 PLN

do uzgodnieniaPracodawca oferuje: bezpłatne zakwaterowanie, inne prace, praca w sklepie firmowym, umowa o pracę lub inną formę zatrudnienia.
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-02 - Trzebownisko (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 500 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłków
Smacznego Iwona Kulczycka - 2016-03-17 - Lubań (dolnośląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - LAKIERNIK - od 2 800 PLN

naprawa samochodów, lakierowanie, wymiana opon
"AUTO-NAPRAWA" Bartłomiej Krasowski - 2015-12-22 - Kotowice (lubuskie)

NAUCZYCIEL INFORMATYK - 1 400 - 1 940 PLN

-NAUCZANIE CHEMII W ZAKRESIE KL.IV - VII W SZKOLE PODSTAWOWEJ 15/24 ETATU
SZKOŁA PODSTAWOWA W HUMINIE - 2017-07-31 - Humin (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Firma sprzedaje usługi aromatyzacji przestrzeni handlowych.Skuteczne pozyskiwanie danych klientów, określenie grupy docelowej klientów, wdrażanie działań marketingowych, prezentacja oferty, przygotowywanie ofert i umów, dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami,prowadzenie bazy danych, sporządzanie raportów dla przeołożonych. Umowa o prace na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach od 8 do 16, miejsce wykonywania pracy:Wrocław, ul: Krakowska 100, wysokość wynagrodzenia brutto: 2100 zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym negocjacja wynagrodzeniekontakt kandydatów z pracodawca: 73 74 73 533 joasia (at) aroma-marketing.eu.
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 4 500 PLN

prowadzenie ewidencji rach.podatkowej,sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych,sporządzanie deklaracji PIT,VAT,nadzór nad prawidłowym prowadzeniem rozliczeń w dziale księgowości
Polski Związek Niewidomych Zakład Aktywności Zawodowej - 2016-02-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Utrzymywanie w należytej czystości pomieszczeń biurowych i hali sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Nasielsk (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 2 100 PLN

Obsługa klientów sklepu, obsługa magazynu, przyjmowanie dostaw, metkowanie. Możliwość umowy na czas nieokreślony.
EMMA Emilia Binkowska, Maja Poniatowska - 2017-01-25 - Pobierowo (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 1 850 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER + ST PO WER - 997,4 PLN

-Przyjmowanie i kontrlowanie dostaw,- Kontrola przepływu towarów między magazynem a spedycją,- Udział w inwentaryzacjach,- Współpraca z Działem Logistyki,- Prowadzenie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)

POMOC NAUCZYCIELA - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY - od 1 050 PLN

Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do uczniów zlecane przez nauczyciela oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia. Utrzymanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału. Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków a w szczególności: czuwanie nad bezpieczeństwem i estetycznym wyglądem dzieci, pomoc nauczycielowi w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w klasie i szatni, pomoc w opiece nad dziećmi podczas spacerów i wycieczek, czuwanie nad wypoczynkiem dzieci, pomoc nauczycielowi podczas zajęć, czuwanie nad należytą higieną dzieci.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Głogów (dolnośląskie)

KOORDYNATOR DS. PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

przewóz osób, ustawianie pracy pracownikom, wykonywanie raportów w Excelu, rozliczanie pracowników z odzieży służbowej
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Piaseczno (mazowieckie)

STANOWISKO OPERATORA LASERA Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA - od 12 PLN

praca zmianowa pod nadzorem Mistrza Wydziału cięcia CNC;Wymagana znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku
ASCO CO LTD Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat