REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY Chojnice oferta pracy Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: handel materiałami budowlanymi
Data publikacji: 2015-12-23
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: handel materiałami budowlanymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: BRAK (106.2015.MK)
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: pn-pt, Godziny : 8.00-8.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: produkcja materiałow budowlanych, budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.12.2015
Data dodania oferty pracy: 23.12.2015
Oferta pracy ważna do: 21.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wyknowanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Sprzedawca/Kelner/Pomocnik kucharza - praca wakacyjna
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Sanok (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, praca w SAP, ZNAJOMOŚC OFFICE
Impel Food Hygiene Company Sp. z o.o. Warszawa - 2016-06-23 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
zadania z zakresu funkcjonowania dozoru elektronicznego
Zakład Karny w Wojkowicach - 2018-12-21 - Ciągowice (śląskie)
-udzielanie klientom informacji o warunkach korzystania z kredytów i gwarancji bankowych, -kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów kredytowych,-realizacja spłat rat kredytów i odsetek-przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kredytowej,-przeprowadzanie oceny sytuacji finansowej klientów,-analiza proponowanego zabezpieczenia kredytu-przygotowywanie umów kredytowych oraz innych dokumentów związanych z udzieleniem kredytu, -zakładanie rachunków kredytowych, dokonywanie ich opisuwięcej informacji na stronie www.sblzlotow.com.pl
SPÓŁDZIELCZY BANK LUDOWY W ZŁOTOWIE - 2019-01-29 - Złotów (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Sławno (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Zabrze (śląskie)
Nauka wprowadzania dokumentów do systemu i inne
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Udział w przygotowaniu i realizacji procesów kadrowo-płacowych.2. Udział w prowadzeniu akt osobowych pracowników, w obsłudze zakładowego archiwum kadrowego.3. Wspomaganie prowadzenia spraw związanych z podnoszenim kwalifikacji zawodowych i wykształcenia pracowników oraz ze szkoleniami bhp.4. Wspomaganie procesu przygotowania dokumentacji przetargowych.5. Tworzenie pism i wniosków oraz wykonywanie obliczeń i kalkulacji w programie MS Word.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
księgowanie faktur, sprawdzanie dokumentów, sporządzanie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Grodków (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
prace w systemach informatycznych spółki związane ze zadaniami w sieciach i obiektach wod - kan wystawianie RW, ZW wystawianie kart pracy, współpraca z brygadzistami mistrami wod - kan , obsługa pakietu MS OFFICE, współpraca przy analizie dokumentacji projektowej, przyjmowanie zgłoszeń o awariach urządzeń wod - kan
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Puck (pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Żywiec (śląskie)
szalowanie stropów, roboty związane z wylewaniem stropów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Koniaczów (podkarpackie)
praca w Dziale Ekonomiczno - Administracyjnym
WIELKOPOLSKIE CENTRUM MEDYCYNY PRACY - 2018-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
Nauka archiwizowania dokumentów podatkowych i księgowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Mielno (zachodniopomorskie)
Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub - wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych.3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju.4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika.5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.7) Obsługa interesantów Wydziału.8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-07-29 - Racibórz (śląskie)
- wystawianie faktur- analiza stanu
Mo-BRUK S.A. - 2019-09-06 - Skarbimierz (opolskie)
prowadzenie księgowości małych firm, rozlicznie płac i ZUS
I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec - 2016-10-25 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym za ladą, obsługa kas fiskalnych, komputerowych z czytnikiem; przyjmowanie dostarczanego towaru, układanie i dokładanie towaru na półkę oraz wystawianie cen i kodów na dostawiony towar(godziny pracy 6-14, 13-21)
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych nieruchomości, bieżąca aktualizacja danych w systemie informatycznym Dom 5 dotyczących zespołów zarzadzanych przez Spółkę
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z pracą w wydziale administracji firmy,- obsługa dokumentacji pracowniczej, m.in.: sporządzanie umów, kierowanie na badania lekarskie, prowadzenie rejestrów obecności pracowników,- kontakt telefoniczny, za pośrednictwem poczty elektronicznej z zewnętrznym biurem rachunkowym,- przygotowywanie wymaganej dokumentacji kadrowej i płacowej,- opracowywanie sprawozdań i raportów m.in. do GUS itp.,- prowadzenie korespondencji tradycyjnej i elektronicznej).
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
prowadzenie spraw księgowo - finansowych oraz płacowych podległych jednostek
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Rzeczenicy - 2017-07-18 - Rzeczenica (pomorskie)
- wykon zleconych zadań admin.-biur.,- obsł. korespond. przych. i wych.,- prowadz. dziennika korespondencji,- przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, e-mail,- obsł. urządzen biur.,- redagowanie pism,- wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostępnych funduszach unijnych,- czynny udział w realzaicji i rozliczaniu projektów,- opracowywanie treści zapytań oferowanych,wzorów umów i załączników,-skłądanie zamówień na mt. biur.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
tworzenie własnych wzorów tatuaży do bazy prezentowanej potencjalnym klientom;wypracowywanie własnych technik i sposobów wykonywania odbitek wzorów tatuaży na skórze;prezentowanie klientom własnych wzorów tatuaży lub katalogów wzorów opracowanych przez innych artystów; przekazanie klientowi informacji dotyczącej procesu tatuowaniaciała oraz właściwej pielęgnacji wykonanego tatuażu; przyjęcie zamówienia na wykonanie tatuażu; wykonywanie projektu wzoru tatuażu i ewentualne jego zmodyfikowanie na życzenie klienta; przygotowanie miejsca pracy do zabiegu oraz sprzętu i narzędzi do wykonania tatuażu.
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, prowadzenie analizy rynku usług porządkowo-czystościowych, przygotowywanie ofert handlowych, marketing w handlu i usługach
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Legnica (dolnośląskie)
naliczanie płac, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, nalizcanie zasiłków ze środków ZUS, roziczanie ZUS
PSS SPOŁEM - 2019-09-12 - Węgierska Górka (śląskie)