REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub - wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych.3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju.4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika.5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.7) Obsługa interesantów Wydziału.8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub - wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorządzie gminnym; - Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w załączeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pełny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych środków unijnych.3) Koordynowanie spraw związanych z budżetem Wydziału Rozwoju.4) Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika.5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.6) Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.7) Obsługa interesantów Wydziału.8) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W WYDZIALE ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) kwestionariusz osobowy,2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,4) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,5) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,8) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,9) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych wraz z numerem telefonu i/lub adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I - test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II - rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno biurowej w Wydziale Rozwoju z podaniem imienia i nazwiska kandydata w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 09.08.2019 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?658effefc95f96e200d152532dba615a
Podobne oferty pracy
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. zawodowe; analiza braków towarowych, sprzedaż artykułów drogerii, analiza terminów ważności produktów na półkach; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Knurów (śląskie)
-
TOMI MARKT Rudolf Rygoł - 2016-11-03 - Gogolin (opolskie)
- sprzątanie łazienek, toalet, terenu zewnętrznego, - ciężka praca fizyczna. 10 godz. pracy tygodniowo. Miejsce pracy: CH Renoma, ul. Świdnicka 40, Wrocław. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 570 806 506.
ROSA CENTR Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
-
MI-GRAF Studio Grafiki Użytkowej Mirosław Mucha - 2018-09-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:Zapewnia realizację zadań z zakresu udzielania ulg i umarzania należności z tytułu składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz należności FAL w zakresie przyjmowania wniosków oraz bezpośrednich kontaktów z klientami.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-07-18 - Łódź (łódzkie)
Zakładanie akt osobowych, archiwizacja dokumentów kadrowych. Ewidencja czasu pracy i absencja.
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Nysa (opolskie)
I. Aktualizacja i usystematyzowanie akt osobowych podatników; wysyłka pism i decyzji; potwierdzanie doręczonych decyzji i upomnień; archiwizowanie dokumentacji podatkowej.II. Współpraca z referatem odpowiedzialnym za promocję i rozwój w gminie; udział w gminnych imprezach; bieżące kompletowanie dokumentacji w projektachIII. Zapoznanie się z treścią ustaw istotnych dla pracy Referatu Mienia Komunalnego i Zagospodarowania Przestrzennego; prace związane z archiwizacją dokumentów; przygotowanie korespondencji do wysyłki; przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz umów cywilno prawnych, przygotowanie projektów pism w ramach toczących się postępowań.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Bobrowniki (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obsługiwanie urządzeń biurowychProwadzenie korespondencjiKompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:- obsługa kadrowo-płacowa pracowników- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- rejestrowanie danych w systemie kadrowo-płacowym - wsparcie procesów rekrutacji i selekcji- pomoc w naliczaniu wynagrodzeń oraz rachunków do umów cywilnoprawnych- pomoc w sporządzaniu deklaracji na potrzeby ZUS, GUS, US- pomoc w rozliczaniu oraz prowadzeniu ewidencji czasu pracy (RCP)Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Adanex sp. z o.o. - 2019-02-05 - Radlin (śląskie)
Praca przy produkcji rur termoizolacyjnych, obsługa maszyn produkcyjnych, pakowanie i sortowanie wyprodukowanych elementów, dbanie o wysoką jakość wytwarzanych produktów, dbanie o porządek w miejscu pracy
ManpowerGroup Sp. z o. o. - 2018-04-13 - Zabrze (śląskie)
Zadania główne:1) Sporządzanie, podliczanie, wysyłanie list potrąceń co miesiąc do wszystkich placówek oświatowych obsługiwanych przez PKZP2) Prowadzenie Rejestru Obrotu Pieniężnego - księgowanie syntetyczne3)Dekretowanie wyciągów bankowych na konta syntetyczne - odpowiedzialność za zgodność z rachunkiem bankowym4)Księgowanie analityczne metodą przebitkową wpływów, składek członkowskich i rat zaciągniętych pożyczek na dzienniku kont członkowskich obsługiwanych placówek5)Sporządzanie list do wypłat gotówkowych pożyczek zwrotu wkładów6)Sporządzanie przelewów środków na konta członków, list, not, poleceń księgowania7)Windykacja należności, powiadamianie dłużników i poręczycieli8)Przyjmowanie wniosków o pożyczkę i zwrotów wkładów, deklaracji członkowskich i podań do Zarządu PKZP9)Zakładanie kart osobowych, członkowskich, prowadzenie rejestru członków i rejestru pożyczek10)Podliczanie i uzgadnianie stanu kont członkowskich11)Sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych12)Sporządzanie imiennego wykazu członków raz w roku w bilansie13)Powiadamianie pisemne członków o stanie ich wkładów i zadłużenia14)Uzgadnianie z głównymi księgowymi placówek zgodności potrąceń z listami płac15)Wysyłanie dokumentów do placówek16)Współpraca z Zarządem PKZP, Komisją Rewizyjną17)Prowadzenie statystyki wpływów i wydatków kwot przekazanych na rzecz PKP18)Współpraca z I O/PKO - odbieranie wyciągów, przekazywanie przelewów, zapotrzebowań do wypłaty, odbieranie czeków19)Prowadzenie ewidencji, kontroli druków ścisłego zarachowania20)Czuwanie nad prawidłowym działaniem PKZPZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
Nauczanie w małych grupach (do 6 osób) oraz klientów indywidualnych. Praca na gotowych scenariuszach i sprawdzonych materiałach. Stawka do uzgodnienia, w zależności od posiadanego doświadczenia, od 35 zł./brutto za godzinę lekcyjnąOd kandydatów oczekujemy chęci do pracy i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
SZKOŁA ESPERO Magdalena SZYKUŁA - 2018-07-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest" - 2016-06-13 - Wolbrom (małopolskie)
Weryfikacja dokumentacji systemowej zgodnie z wymaganiami oraz poszczególnych procesów produkcyjnych, sporządzanie raportów z wykonanej pracy.Praca w godzinach: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.Praca w wylęgarni piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2019-07-12 - Kossobudy (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, obsługa systemu gastro
"NEMO - WODNY ŚWIAT DĄBROWA GÓRNICZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Udzielanie informacji osobom bezrobotnym i pracodawcom, którzy chcą pozyskać środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub utworzenie dodatkowego miejsca pracy. Sprawdzanie danych wnioskodawców w systemie Syriusz w celu ustalenia statusu osoby ubiegającej się o dotację. Wpisywanie wniosków i umów o dotacje do właściwych rejestrów. Przygotowywanie projektów pism.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Gdynia (pomorskie)
Porządkowanie zasobu archiwalnego zgodnie z obowiązującymi w Teatrze normatywami kancelaryjno-archiwalnymi;Opisywanie teczek aktowych;Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych.
Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedwca, doradca klienta
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Ustroń (śląskie)
prowadzenie księgowości zakładu, prowadzenie kadr, współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowym
MARGALO P.H.U. KURPIEWSKI ROBERT - 2018-10-15 - Żanecin (mazowieckie)
wg. stanowiska
BATISTA Sp. z o.o. -Sp.k. - 2016-11-10 - Nisko (podkarpackie)
Referent ds. przygotowania produkcji
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Miłosław (wielkopolskie)
Wymagane prawo jazdy kat. B+E, znajomość języka niemieckiego lub angielskiego podstawy, doświadczenie w transporcie pojazdów nowych i używanych, znajomość obsługi tachografu. Kontakt telefoniczny lub e-mailowy halysw (at) wp.pl.
WOWO FHU HAŁYS WOJCIECH - 2016-09-23 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, rozliczanie czasu pracy oraz naliczanie wynagrodzeń /RPO-NABÓR dla os. powyżej 30 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Pabianice (łódzkie)
Pomoc w wywpłanianiu druków urzędowych, pisaniu podań i wniosków; rejestracja i przetwarzanie danych; gromadzenie i rejestracja dokumentacji; koordynowanie przepływu informacji; przygotowywanie korespondencji do wysyłki; przygotowywanie do archiwiacji zgromadzonej dokumentacji urzędowej; obsługa nowoczesnego sprzętu biurowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Przecław (podkarpackie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi i angielskim, dbanie o relacje z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu.ofreta dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym drugim profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bielsko-Biała (śląskie)