REFERENT Szczecinek oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych nieruchomości, bieżąca aktualizacja danych w systemie informatycznym Dom 5 dotyczących zespołów zarzadzanych przez Spółkę
Data publikacji: 2016-08-03
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cieślaka 6B, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych nieruchomości, bieżąca aktualizacja danych w systemie informatycznym Dom 5 dotyczących zespołów zarzadzanych przez Spółkę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
Cieślaka 6B, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: szczecinecki
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
Ulica pracodawcy: Cieślaka
Numer budynku pracodawcy: 6B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2016
Data dodania oferty pracy: 02.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres czynnośći do uzgodnienia .CV - prosimy przesyłać na adres e-mail:klaudia.tressenberg (at) rzpolicja.gov.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywne poszukiwanie klientow, bieżące śledzenie inf. o przetargach i planowanych inwestycjach, przygotowywanie ofert, raportowanie aktywności handlowej, promocję firmy
ZAMET INDUSTRY S.A. - 2017-08-07 - Chojnice (pomorskie)
obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, sporządanie dokumentów, wykonywanie prac kancelaryjnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Malbork (pomorskie)
Obsługa klienta
FABRYKA MEBLI -BODZIO - BOGDAN SZEWCZYK SP.JAWNA - 2017-11-10 - Turek (podlaskie)
Prowadzenie sekretariatu, drobne prace biurowe, odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych, umawianie spotkań handlowych. Wymagania : wykształcenie min. średnie, doświadczenie mile widziane, znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office. Praca w godz 8-15 lub 8-16.
PROBET SP. Z O.O. - 2017-05-09 - Mysłowice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
merytoryczne opracowanie wszystkich dokumentów danych opisujących procesy technologiczne, udział w doskonaleniu istniejących i tworzenie nowych produktów, także poprzez propozycje zakupu nowych urządzeń, opracowywanie norm materiałowych i czasowych, projektowanie procesów technologicznych
"FOREST" Gorlice Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Gorlice (małopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie materiałów budowlanych, kierowanie wózkiem widłowym. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY,WPROWADZANIE KART KIEROWCÓW DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ WYWIEZIONYCH ODPADÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZE ZNAJOMOŚCIĄ ZAGADNIEŃ FINANSOWO- KSIĘGOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-12-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Fakturowanie dokumentów.2. Przyjmowanie, opisywanie, ewidencja faktur.3. Organizacja pomocy logistycznej działu.4. Wsparcie obsługi działu przyjmowanie telefonów, poczty, skanowanie, faksowanie, umawianie kontrahentów na spotkania handlowe.5. Archiwizowanie dokumentacji księgowo-handlowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tarnów (małopolskie)
Praca biurowa: zapoznaie z prowadzeniem ewidencji składek na ubezp. społ. rolników oraz ewidencji osób objetych ubezp. zdrowotnym, aktualizacja danych dot. powierzchni gospodarstw rolnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowanie dokumentów 41. Ogólnopolskiego Rajdu "Wisła"- teczki zgłoszenia drużyn, przygotowanie i wysyłanie zaproszeń,- Przygotowanie i kompletowanie dokumentów Harcerskiej Akcji Letniej: Kart kwalifikacyjnych uczestnika, wykazów, list obecności,- Przygotowanie dokumentacji programu profilaktycznego dla dzieci z rodzin alkoholowych: 150szt. kart kwalifikacyjnych, informacji, wykazów,- Elektroniczne przekazywanie i rejestrowanie zgłoszeń placówek letniego wypoczynku do Kuratorium Oświaty,- Komputerowe przepisywanie materiałów i pism,- Prowadzenie ewaluacji programu "Pogodne Lato",- Pomoc w przygotowaniu rozliczeń i sprawozdań z wykonywania zadań publicznych.Staż w godzinach 7.30-15.30POWER
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Płock (mazowieckie)
-przyjmowanie i rejestrowanie oraz przechowywanie dokumentów jawnych -rejestracja i archiwizacja dokumentów,- obsługa komputera i programów komputerowych,
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Wędrzyn (lubuskie)
referent / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pabianice (łódzkie)
referent do spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Słubice (lubuskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych, fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych, potwierdzenia rezerwacji, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie działów marketingowych. Dyżury 12 godzinne możliwa praca w nocy.Miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 i Zamenhofa 13.
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie sekretariatu oraz fakturowanie i prowadzenie kasy Spółki i raportów kasowych, rozliczanie delegacji, telefoniczna i mailowa obsługa sekretariatu
W&K Industriemontage Sp. z o. o. - 2017-10-27 - Lubin (dolnośląskie)
Uczestniczenie w kontrolach budów,Prowadzenie archiwizacji dokumentów,Redagowanie różnych pism w tym decyzji i postanowień.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Drawsko Pom. - 2017-04-05 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
LAKIEROWANIE ELEMENTÓW MEBLOWYCH
ART FORM SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Hermanowa (podkarpackie)
Obsługa klientów, opracowywanie i przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Kontrola i deklaracja dokumentów (zakupy, koszty) w systemie finansowo-księgowym,Księgowanie wyciągów bankowych, Uzgadnianie sald z klientami, odbiorcami i windykacja należności, Prowadzenie ewidencji środków trwałych, Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT),Współpraca z Urzędami Skarbowymi, ZUS,Sporządzanie bilansów sprawozdań i raportów okresowych.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2016-11-18 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
obsługa administracyjna dziekanatu, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, list, dziennika korespondencji, koordynowanie spraw poprzez jej realizację na platformie internetowej, obsługa studentów, przyjmowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta tworzenie ofert turystycznych opracowywanie cenników sprzedaż internetowa
TRADE & TRAVEL COMPANY - 2016-12-12 - Łódź (łódzkie)
całościowa obsługa biura na budowie, koordynacja obiegu korespondencji w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa komputera i urzadzeń biurowych, wprowadzanie dokumentów do programu COMARCH ERPXL, wysyłanie zapytań ofertowych oraz składanie zamówień na materiały
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT KOMUNIKACYJNYCH W LUBLINIE EXPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-12 - Bedlno Radzyńskie (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kościerzyna (pomorskie)
PISANIE PROGRAMÓW GRAFICZNYCH W PROGRAMIE COREL-
ENIXA KORNELIA KUDAS - 2016-03-31 - Tarnów (dolnośląskie)