REFERENT D.S JAKOŚCI (MAŁOMICE) Małomice oferta pracy WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: REFERENT D.S JAKOŚCI (MAŁOMICE)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola jakości produktów- prowadzenie badań laboratoryjnych- tworzenie raportów jakościowych
Data publikacji: 2016-07-07
Lokalizacja: Małomice (lubuskie)
Pracodawca: WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 3, 67-320 Małomice, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola jakości produktów- prowadzenie badań laboratoryjnych- tworzenie raportów jakościowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D.S JAKOŚCI (MAŁOMICE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Małomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Małomice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Doświadczenie zawodowe mile widziane - znajomość czytania dokumentacji technicznych i zasad kontroli jakości - posługiwanie się narzędziami pomiarowymi
Nazwa pracodawcy:
WUPPERMANN POLSKA SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Fabryczna 3, 67-320 Małomice, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV lub skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7- 15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Małomice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Małomice
Adres strony pracodawcy: http://www.wuppermann.de/pl.html
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Produkcja profili formowanych na zimno
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2016
Data dodania oferty pracy: 06.07.2016
Oferta pracy ważna do: 05.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt poprzez e-mail, telefon z klientami, rozmowy w j. angielskim, chętnie rosyjskim, pozyskiwanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
dostarczanie przesyłek do klienta samochodem ciężarowym
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA /Pion Kapitału Ludzkiego - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
"PROMEDICA GP" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYJMOWANIE I SPRAWDZENIE WPŁYWAJĄCYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYMCZYNNA WSPÓŁPRACA Z BIUREM RACHUNKOWYM ORAZ UZGADNIANIE KONT ZOBOWIĄZAŃ, WYSTAWIANIE FAKTUR VAT DLA USŁUGOBIORCÓW,EWIDENCJA NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ,WYKONYWANIE DYSPOZYCJI ŚRODKAMI PIENIĘŻNYMI W SYSTEMIE BANKOWYM ZGODNIE Z PRZEPISAMI, DOKONYWANIE WSZELKICH OPERACJI BEZGOTÓWKOWYCH SPÓŁKI ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ICH PRAWIDŁOWOŚĆ I TERMINOWOŚĆ,PRZESTRZEGANIU ZASAD ROZLICZEŃ PIENIĘŻNYCH I OCHRONY WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH, PROWADZENIE RAPORTÓW KASOWYCH SPÓŁKI, PRACE ADMINISTRACYJNE W DZIALE KSIĘGOWYM.WYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚCI DOŚWIADCZENIE W PRACY Z LICZBAMI, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH I RACHUNKOWYCH, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE (W TYM BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL), ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPTIMA COMARCH BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, SKRUPULATNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SAMODZIELNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ZNAJOMOŚCI ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU KSIĘGOWOŚCI, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 2 -4 LATA
PROTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompletowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, naliczanie płac, rozliczanie składek ZUS
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
1. Zapewnienie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych.2. Zamiatanie, wycieranie, mycie i odkurzanie, dezynfekowanie itd.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łęczyca (łódzkie)
szkolenie z zakresu BHP,P.Poż. , z zakresu informacji niejawnych, zapoznanie się z zakresem obowiązków na stanowisku pracy, wykonywanioe analiz ilosciowych prowadzonych postepowań sprawdzajacych, wykonywanie wykazów z wykorzystaniem MS Word, opisy teczek, archiwizacja dokumentów itp
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert przetargowych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Miejsce pracy: 25 batalion Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
Naprawa blacharska, renowacja pojazdów
AUTO POMOC- NAPRAWA PARKING STRZEŻONY Czesław Puślecki - 2016-07-01 - Krajewice (wielkopolskie)
Zgodny
Zakład Karny Nr 2 - 2017-10-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyny CNC, przygotwanie elementów do wysyłki,
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
jw.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
przyłącza wod-kan-gaz, instalacje centralnego ogrzewania
PPHU SEBKO Sebastian Szymański - 2018-04-16 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów, usług bankowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, zakładanie rachunków bankowych, prowadzenie rejestru korespondencji, prowadzenie promocji banku, udział w kampaniach reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentów, projektów aktów prawnych, udzielanie informacji klientom, obsługa administracyjno-biurowa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Sułoszowa (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu w szkole, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzacych, obsługa korespondencji, prowadzenie list obecności i ewidencji czasu pracy pracowników w administracji i obsługi, prowadzenie dokumentów uczniów, prowadzenie wykazu uczniów objętych obowiązkiem szkolnym, wystawianie legitymacji uczniom i pracownikom, wykonywanie odpisów dokumentacji szkolnej, wystawianie różnorodnych zaświadczeń i druków, prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, przygotowanie danych do projektu organizacyjnego szkoły, sprawozdań GUS, SIO, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora.
Zespół Szkół w Ostrowicach - 2017-08-01 - Ostrowice (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie min. ekonomiczne średnie, mile widziane doświadczenie w księgowości, biegła obvsługa komputera, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność
PW "SMAK" G.Dorosz i B.Dorosz Sp.j. - 2018-05-11 - Cieszków (dolnośląskie)
Stanowisko cywilne. Realizowanie zadań w zakresie obsługi sekretariatu ZK Nr 1 we Wrocławiu.Szczegółowe informacje na http://www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukajKontakt z pracodawcą: pocztowy lub telefoniczny - 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2018-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie zawodowe: 3-5 lat; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; komunikatywna znajomość niemieckiego; zakres obowiązków: fakturowanie, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności pracowniczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CHEMEKO KATARZYNA PROCHALSKA, KRYSTIAN GRZBIELA, ALICJA GRZBIELA - 2018-02-27 - Gliwice (śląskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in:- obsługa interesantów;- obsługa połączeń telefonicznych;- przyjmowanie, segregacja i rejestracja korespondencji w księdze korespondencji przychodzącej i wychodzącej z zakładu pracy;- redagowanie i wysyłanie pism w formie drukowanej i elektronicznej (e-mail);- przygotowanie i wysyłka korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz innych operatorów przesyłek kurierskich;- wykonywanie kopii ksero i skanowanie dokumentów na potrzeby pracowników;- opieczętowanie i opisywanie przychodzących faktur kosztowych;- kserowanie faktur kosztowych i podział w odpowiednie teczki inwestorskie;- pomoc w dziale księgowości a w szczególności (dekretowanie faktur kosztowych, dekretowanie raportów kasowych).
"PALTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Jastrowie (wielkopolskie)
Prace kancelaryjne i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zapewnienie stabilności i regularności dostaw towarów do magazynów,- analiza stanów magazynowych i planowanie zapasów,- optymalizacja kosztów transportu i składowania.
IGLOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Skórcz (pomorskie)
2 godziny w tygodniu
Szkoła Podstawowa w Karścinie - 2017-08-24 - Karścino (zachodniopomorskie)
Fakturowanie klientów. Sporządzanie raportów. Weryfikacja danych w systemie dotyczących przesyłek i cen. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie raportu kasowego. Zamówienia artykułów biurowych. Obsługa gości. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale. Obsługa recepcji. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. KONTAKT: list motywacyjny i cv oraz numer ref. FAK 571 prosimy przesyłać do 24.06.16r. na adres jowita.kuc (at) dachser.com. Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
DACHSER SP. Z O. O. - 2016-06-09 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
lutowanie ręczne elementów elektroniczych, montaż końcowy urządzeń (wykonywanie połączeń skręcanie do obudowy)
Emag-Serwis Sp. Z.O.O - 2017-07-12 - Katowice (śląskie)
Ewidencjonowanie zasobu nieruchomości gminnych, regulacja stanów prawnych nieruchomości komunalnych, prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości. Szczegółowe informacje dostępne są pod linkiem: http://www.e-bip.pl/Start/20/Information/228150
Urząd Gminy Wiśniew - 2018-07-05 - Wiśniew (mazowieckie)