REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, sporządzanie sprawozdań,wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń.
Data publikacji: 2016-02-05
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, sporządzanie sprawozdań,wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych,prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon. do pt. w godzinach 07:30-15:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, sumienność, chęć do pracy. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub przesyłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko opiekun w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 17 lutego 2016 r. ( tj.21 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku zatrudnienia będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim lub przesyłać pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Referenta w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9, w terminie do dnia 17 lutego 2016 r. ( tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku zatrudnienia będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U .z 2014 r. poz.1182 ze zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.02.2016
Oferta pracy ważna do: 17.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Tczew (pomorskie)
praca według programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentów,dekretacja dokumentów księgowych,rozliczanie delegacji służbowych,księgowanie dokumentów kasowych,przygotowanie danych do sprawozdań GUS,sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami,rozliczanie kosztów produkcji
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie korespondencji do doręczenia, doręczanie korspondencji i przekazów pieniężnych,realizacja planów sprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów, praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Praszka (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Gliwice (śląskie)
Praca w biurze okręgowego sądu lekarskiego, obłsuga sekretariatu, protokółowanie rozpraw. Znajomość przepisów KpK. Staż nie jest konieczny
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA W ŁODZI - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
wysyłanie faktur sprzedwspółpraca ze służbami sparcia sprzedażyanulowanie bądź korygowanie not odsetkowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP obowiązujących a zakładzie MCH oraz na placach montażowych, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów BHP firm podwykonawczych, branie, udziału w tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych przeglądach stanu BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów i zasad BHP, opracowanie dokumentów, BHP, zgodnie z regulacjami prawnymi, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-06-10 - Chojnice (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Zakładanie akt podatkowych.2. Kserowanie dokumentów celem skompletowania akt.3. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru.4. Przygotowywanie dokumentacji do czynności sprawdzających.5. Wstępne sporządzanie dokumentacji związanej z kasami rejestrującymi.6. Wysyłanie korespondencji.7. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.8. Tworzenie spisów archiwalnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Prace zwiazane z rachunkowością dochodów i wydatków FŚS, wydatków strukturalnych, środków trwałych w jednostkach organizacyjnych należących do MiG Drobin.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Drobin (mazowieckie)
wydawanie zleceń na poszczególne gniazda, wprowadzanie dokumentacji technicznej do komputera, zliczanie czasu pracy i wydajności pracowników, nadzór nad pracownikami
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa telefoniczna beneficjentów,- pomoc w obsłudze bezpośredniej beneficjentów,- archiwizacja dokumentów,- pakietowanie dzienne dokumentóe,- zakładanie teczek aktowych spraw,- przyjmowanie korespondencji - rejestrowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Przygotowywanie posiłków
SULTAN GASTRO Şan Aleksandra - 2017-06-01 - Prudnik (opolskie)
Zgodny z wykonywaniem pracy na stanowisku piekarz
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Sianów (zachodniopomorskie)
Utrzymanie stałego porządku i czystości we wszystkich pomieszczeniach ustalonego rewiru. Wymiana bielizny kąpielowej i pościelowej. Konserwacja podług i usuwanie kurzu w przydzielonych pomieszczeniach.
UZDROWISKO ŚWIERADÓW-CZERNIAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - GRUPA PGU - 2017-11-16 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa klientów, komunikacja z klientami zagranicznymi, wystawianie zamówień, faktur.Kontakt: teresa.urban (at) polfer.com.pl, praca (at) polfer.com.pl
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-08-11 - Woźniki (mazowieckie)
prowadzenie biura firmy; prowadzenie korespondencji w języku angielskim;
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kotowice (śląskie)
- cięcie cieńkich blach i paneli sandwiczowych przy użyciu specjalistycznychmaszyn z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa oraz hałasu- cięcie drutu - nie są wymagane uprawnienia ale osoba na tym stanowisku powinna posiadać doświadczenie w posługiwaniu się palnikiem acetylenowym- konfekcjonowanie i pakowanie - proste prace magazynowe
BIG TOR M.Barański Sp.j. - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE PODADKOWYCH KSIĘG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, ORAZ EWIDENCJI RYCZAŁTOWYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW VAT, OBSŁUGA PŁAC,PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ornontowice (śląskie)
Prowadzenie ściagalności zadłużeń czynszowych, wysyłanie zawiadomień o zadłużeniach
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2016-02-24 - Strzegom (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
zaznajomienie z programami komputerowymi, nanoszenie danych na kartoteki, rejestr faktur VAT, ksiegowanie, konfrontacja dokumentów z raportami.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansować SOD.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-06-23 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,wykonywanie czynności zwiazanych z obsługą prawną Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepisów, udzielanie wskazówek w odniesieniu do konkretnych stanów faktycznych, prowadzenie szkoleń, świadczenie pomocy wydziałom branżowym, w opracowywaniu programów kontroli, sporządzanie decyzji administracyjnych;uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora oraz w opracowywaniu planów pracy, analiz, ocen, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Wydziału, Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego lub Inspektoratu;bieżące ocenianie prawidłowości prowadzenia kontroli i postępowań pokontrolnych realizowane poprzez weryfikację akt kontroli;opiniowanie umów zawieranych w sprawach mających związek z funkcjonowaniem jednostki;udzielanie informacji i pomocy osobom zainteresowanym złożeniem wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki, obsługa organizacyjna i kancelaryjna bieżącej działalności i posiedzeń sądu, współdziałanie z przewodniczącym SPSK i pracownikami Delegatur w Toruniu i Włocławku w zakresie funkcjonowania SPSK;przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału PK oraz SPSK zgodnie z obowiązującymi przepisami.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - praca przy monitorze ekranowym,- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,- stanowisko pracy znajduje się w budynku niedostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Konin (wielkopolskie)
SPRZĄTANIE OBOWIĄZUJĄCE W WYZNACZONYCH REJONACH, KTÓRE MOGĄ BYĆ ZMIENIONE W WYPADKU KONIECZNOŚCI, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA KORYTARZACH, W TOALETACH PO KAŻDEJ PRZERWIE, WIETRZENIE POMIESZCZEŃ, OPRÓŻNIANIE KOSZY NA ŚMIECI PO SPRZĄTANIU. SPRAWDZANIE ZABEZPIECZEŃ KRANÓW, OKIEN I DRZWI. WYGASZANIE OŚWIETLENIA PO ZAKOŃCZENIU PRACY
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)