REFERENT DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Lubawa oferta pracy PPUHiE "SZYNAKA"
Stanowisko: REFERENT DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z dostawcami, wysyłanie i obsługa zamówień, nadzór nad gospodarką magazynową, prowadzenie dokumentacji.
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PPUHiE "SZYNAKA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łazienna 1A, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z dostawcami, wysyłanie i obsługa zamówień, nadzór nad gospodarką magazynową, prowadzenie dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8:00 - 16:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Operator wózka widłowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: logistyka lub pokrewne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość pakietu Ms Office; zdolności organizacyjne; komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: PPUHiE "SZYNAKA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: usługi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wiśniewo (mazowieckie)
Udział w spotkaniach handlowych z klientami, zapoznanie się z programami komputerowymi obowiazującymi w danym dziale.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Weryfikacja dokumentów sprzedażowych / fakturowanie
SULIMAR SP Z.O.O. - 2016-07-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wykonywanie czynności prawniczychpod nadzorem adwokata oraz bieżąca obsługaklientów oraz spraw, przygotowanie dokumentów i kopiowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świdnica (dolnośląskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: adrobiec (at) o2.pl
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Sosnowiec (śląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
Archiwizacja dokumentacji, wydawanie na prośbę klienta zaświadczeń o przyznanych świadczeniach z pomocy społecznej, pomoc w prowadzeniu akt osób korzystających z pomocy społecznej.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Płock (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Zakopane (małopolskie)
- Rozliczanie kostów tras przejazdów kierowców w oparciu o przedstawione dokumenty i obowiązujące przepisy. - Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. -Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ale nie wymagane - możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu NAVIGATOR. Mile widziana znajomość przepisów czasu pracy kierowcy. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt koniecznie wstępnie telefoniczny (tel.: 32-359-35-48) w godz.: 8:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kolejowa 17, 40-706 Katowice) lub e-mail: bgrochalska (at) transbud-katowice.com.pl
"TRANSBUD-KATOWICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-26 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania; przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystyczny; udział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznego; prowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochrony; współudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parku; umowa na 24 miesiące, w tym 3 miesięczny okres próbny; godziny pracy: 7.30- 15.30; więcej informacji na naszej stronie BIP/ogłoszenia
Słowiński Park Narodowy - 2018-12-05 - Smołdzino (pomorskie)
Zatrudnienie w ramach 1/10 etatu z wynagrodzeniem 210,70zł + premia 20% (42,14zł) + dodatek stażowy. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. T. MAKOWSKIEGO - 2017-03-16 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej Działu administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawień zrealizowanych zakupów materiałów i usług w ujęciu ilościowym i wartościowym dla procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków dla procedury zamówień publicznych i przetargów. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych i przetargów. Prowadzenie ewidencji zamówień/faktur oraz rejestrów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych w formie elektronicznej oraz ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenia), okresowe uzgadnianie stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami księgowymi. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących likwidacji mienia stanowiącego wyposażenie domu. Współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do składnicy akt, organizowanie brakowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie protokołów przyjęcia darów i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarządczej. Współpraca z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-12-14 - Goślice (mazowieckie)
Wykonywanie czynności związanych z pracą w Dziale Ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
umiejętności sprzedażowe, samodzielna organizacja pracy, budowanie relacji z klientami, łatwość nawiązywania kontaktów, sprzedaż produktów
NEW TRAILERS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
obsługa kadrowa ok. 26 osób, bieżąca obsługa sekretariatu, rozliacznie delegacji,
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-11-16 - Radzionków (śląskie)
prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń,przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń,prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,prowadzenie Karty Dużej Rodziny,sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji, analiz z zakresu prowadzonych spraw,realizowanie innych zadań należących do kompetencji pracownika zatrudnionego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej zgodnie z zapisami obowiązujących przepisów prawnych wynikających z zakresu prowadzonych zadań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-05-14 - Cieszków (dolnośląskie)
Opiekun w domu pomocy społecznej
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Moszczany (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Michalin (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji BHP, nadzór i kontrola obiektów, prowadzenie szkoleń, udział w komisjach powypadkowych. Praca w godz. 7-15
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu półproduktów do dań kuchni ukraińskiej, utrzymywanie w czystości miejsca pracy, obsługa urządzeń takich jak: blender, krajalnica, mikser, obsługa pieca
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Rawicz (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu, naliczanie opłat za lokale, prowadzenie spraw członkowskich, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
- obsługa bieżącej pracy sekretariatu Spółki,- dysponowanie samochodami służbowymi,- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz przekazywanie komórkom organizacyjnym Spółki,- organizacja spotkań służbowych Zarządu i innych pracowników oraz obsługa spotkań organizowanych w biurze Spółki,- rejestrowanie korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów oraz kontrola obiegu pism w Spółce,- prowadzenie ewidencji pełnomocnictw,- dokonywanie zakupów spożywczych, chemicznych i materiałów niezbędnych dla bieżącej działalności Spółki,- nadzór nad rezerwacjami sal konferencyjnych,- odbiór i dostarczanie korespondencji do firm zewnętrznych,- wykonywanie poleceń Zarządu i bezpośredniego przełożonego,- przygotowywanie i przekazywanie zespołowi księgowemu dokumentów finansowych i kontrola prawidłowego obiegu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
Redagowanie pism, przeprowadzanie kontroli wewnetrznych
POWIATOWY URZĄD PRACY - 2016-04-13 - Słubice (lubuskie)
· weryfikacja dokumentacji (umów, aneksów, dyspozycji Klienta) pod kątem zgodności z obowiązującymi procedurami · rejestracja dokumentów przychodzących w systemach bankowych · przygotowywanie korespondencji do klientów w zakresie obsługiwanych produktów depozytowych.
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, opracowywanie koncepcji prac i ich wycena (branża instalacji sanitarnych). Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia osoby. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
"TERMOTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Piła (wielkopolskie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej Óśrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych),- obsługa urządzeń biurowych,- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym,- roznoszenie korespondencji na terenie miasta.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świebodzin (lubuskie)
Zapoznanie się z obsługą sekretariatu, wystawianie decyzji administracyjnych dot. należnościbudżetowych, przygotowywanie danych do sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie z zakresem pracy sekretariatu, rejestracja pism (system elektroniczny), prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej, przygotowanie dokumentów do archiwizacji, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Bierutów (dolnośląskie)