REFERENT DS. TECHNICZNYCH Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: 1. Bieżąca obsługa techniczna budynków wraz ze zlecaniem , doborem i zastosowaniem odpowiednich technologii w remontach.2. Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawem budowlanym.3. Dokumentowanie robót budowlanych poprzez wykonywanie kosztorysów.4. Współudział w organizacji i prowadzeniu zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.5. Dokumntowanie prowadzonej działalności.
Data publikacji: 2016-06-28
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Bieżąca obsługa techniczna budynków wraz ze zlecaniem , doborem i zastosowaniem odpowiednich technologii w remontach.2. Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawem budowlanym.3. Dokumentowanie robót budowlanych poprzez wykonywanie kosztorysów.4. Współudział w organizacji i prowadzeniu zebrań Wspólnot Mieszkaniowych.5. Dokumntowanie prowadzonej działalności.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane uprawnienia budowlane.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Uczestnikami projektu mogą zostać osoby młode wieku 18-29 lat (tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 30 roku życia) zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie jako bezrobotne z określonym II profilem pomocy. W przypadku osób bezrobotnych do 25 roku życia do projektu przystąpić mogą osoby pod warunkiem, iż od ostatniej rejestracji do czasu przystąpienia do projektu nie upłynął okres 4 miesięcy. CV proszę przesyłać na adres e-mail: bczapkowska (at) pup.rzeszow.pl z zaznaczeniem nazwy stanowiska w tytule wiadomości oraz numeru oferty. Wiadomości, od osób które nie spełniają tych warunków, nie będą brane pod uwagę.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.06.2016
Oferta pracy ważna do: 12.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Katowice (śląskie)
Pomoc w sprzedaży produktów bankowych, realizacji wypłat/wpłat gotówkowych; realizacji zleceń płatniczych bezgotówkowych; pomoc w prowadzeniu rachunków bankowych; bezpośredni kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
odbiór i wysyłka korespondencji, przygotowanie projektów pism, zarządzanie obrotem korespondencji w kancelarii, doręczenia bezpośrednie, obsługa petentów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrola dowodów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej ksiązki nadawczej, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Rawicz (wielkopolskie)
praca przy produkcji wyrobów stolarskich
Firma ROJEK sj - 2016-01-13 - Rudki (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Pielgrzymka (dolnośląskie)
Przyjmowanie towarów, wprowadzanie do programu Magazyn, sprzedaż, wkładanie do lad chłodniczych oraz ustawianie na regałach, monitorowanie klienta na sali samoobsługowej, ważenie, krojenie serów oraz chleba, bezpośrednia obsługa klienta, wystawianie paragonów fiskalnych, rozliczanie utargu, dbanie o czystość i estetykę towaru oraz urządzeń, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
- Prowadzenie rozliczeń finansowych m. in. z inwestorami i podwykonawcami. Przygotowanie analiz finansowych dotyczących planowanej i bieżącej produkcji. Współpraca z biurem brokerskim. Prowadzenie spraw administracyjno - biurowych działu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
Promowanie produktów firmy, zawieranie umów z kontrahentami. Firma oferuje usługi w zakresie klimatyzacji samochodowej. Wynagrodzenie zasadniczne 1850 zł + premia uznaniowa. Zgłoszenia telefoniczne lub osobiste do pracodawcy.
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie zamówień na sklepy firmowe, analiza sprzedaży, prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą, obsługa urządzeń biurowych (komputer, kopiarka, telefon)
Piekarnia Warmińska Sp. Jawna Braniewo - 2018-03-27 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów sprzedaży/zakupów. Rozliczenia z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Krosno (podkarpackie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Obsługa kadrowo płacowa podmiotów gospodarczych
Atcom S.C. Agnieszka i Tomasz Kowal - 2016-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych,sprzedaż wysyłkowa ,listy przewozowe,prowadzenie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Twardogóra (dolnośląskie)
obsługa klientów, dbanie o estetykę asortymentu, prezentacja towaru
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Zakopane (małopolskie)
prace biurowo-kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, prowadzenie biura, prace z zakresu księgowości, obsługa krwiodawców i podopiecznych PCK.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-09-27 - Węgry (opolskie)
Opracowywanie dokumentacji technicznej.
LIMATHERM COMPONENTS Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Chorzów (śląskie)
Pomoc księgowej.
Mentel Michał MIGREX Międzynarodowe Usługi Transportowe - 2017-06-29 - Rydułtowy (śląskie)
Administracja siecią LAN, WLAN i WAN infrastruktura i software.Administracja serwerami baz danych, aplikacji, multimediów, poczty, www, plikówi monitoringu opartych na systemie Windows Server 2012.Administracja usługą Active Directory.Ewidencja sprzętu oraz licencji na oprogramowanie.Zarządzanie aktywnymi urządzeniami sieci LAN.Zarządzanie uprawnieniami użytkowników.Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń i okablowania w siedzibie firmy.Diagnoza i usuwania awarii oprogramowania lub sprzętu (ewentualnie kontakt z firmami zewnętrznymi w celu ich naprawy).Kontakt z dostawcami oprogramowania i sprzętu.Backup i aktualizacja oprogramowaniaZarządzanie komputerami, drukarkami i wsparcie dla użytkowników.Administrowanie kontami e-mail, wstępna administracja stroną www i bip.Użytkowanie systemu Audio-Video.Tworzenie dokumentacji związanej z pracą na stanowisku informatyka.Zgłaszanie rozwiązań oraz opracowywanie projektów mających na celu usprawnienie pracy własnej jak i pozostałych użytkowników.Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania.Tworzenie grafiki (grafika na stronę www, projektowanie ulotek, plakatów, banerów itp.)Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi CWK, praca w godz. 8-16/14-22
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu - 2017-10-09 - Opole (opolskie)
1. Realizowanie zadań oraz zagadnień organizacyjnych komendy,2. Obsługa komputera i jego oprogramowania,3. Zapoznanie się z zasadami ewidencjonowania pieczęci i stempli komendy powiatowej,4. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji organizacyjnej komendy,5. Przygotowywanie dokumentów i opracowywanie akt do archiwizacji,6. Zapoznawanie się z zasadami obiegu informacji jawnej,7. Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia ewidencji przychodów i rozchodów materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie spraw pracowniczych, obsługa programu Płatnik, prowadzenie spraw socjalnych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2018-08-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
WG. PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie faktór i rachunków złożonych do zapłaty przez jednostki oświatowe i GZEAS.Przygotowanie poleceń przelewów oraz poleceń wypłaty na podstawie sprawdzonych dokumentów.umieszczanie i zawieszanie przelewów w systemie bankowym,prowadzenie rejetru faktór i rachunków, prowadzenie rejetru umów,wystawianie not księgowych i innych wynikających z dokumentów źródłowych,wystawianie faktur sprzedaży szkół, przedszkoli, i GZEAS,i inne wg załącznika
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2018-08-09 - Zielonki (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z tym związanych
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Jarosława Iwaszkiewicza - 2018-01-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Dostarczanie pieczywa do punktów sprzedaży
Piekarnia Wilków S.C. Ludwik, Tomasz, Jacek Gołuch - 2017-02-28 - Wilków Drugi (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta banku, opracowywanie wniosków kredytowych, przygotowywanie umów kredytowych/ROR, przygotowywanie korepsondencji wychodzącej dla klientów banku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: 1. Wykonywanie prac w ramach Działu Księgowości. 2. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. 3. Inne prace zlecone w ramach Działu Księgowości. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa zlecenia z możliwością zmiany na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące od miesiąca stycznia 2017r., b) wymiar czasu pracy: 1/1 etatu, c) dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7.45-15.45, d) przewidywany termin zatrudnienia: 15.01 2017 r., e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E. Sposób aplikacji:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie do 19 grudnia 2016 r. do godz. 1000 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku, w godz. 8-15. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych, bez podawania przyczyn. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 wew. 16. Oferta dostępna w sali E.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)