REFERENT DS. SPRZEDA呕Y Z J臉ZYKIEM FRANCUSKIM Opole oferta pracy Trend TJ sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDA呕Y Z J臉ZYKIEM FRANCUSKIM
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Sprzeda偶 internetowa, dba艂o艣膰 o dobre kontakty z kontahentami
Data publikacji: 2016-02-18
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Trend TJ sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Strzelecka 1, 45-525 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Sprzeda偶 internetowa, dba艂o艣膰 o dobre kontakty z kontahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDA呕Y Z J臉ZYKIEM FRANCUSKIM
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d:
pozostali sprzedawcy (konsultanci) w centrach sprzeda偶y telefonicznej / internetowej
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 18.02.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: brak lub niepe艂ne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka francuskiego w mowie i pi艣mie, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, urz膮dze艅 biurowych.
Nazwa pracodawcy: Trend TJ sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Strzelecka 1, 45-525 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Strzelecka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali sprzedawcy (konsultanci) w centrach sprzeda偶y telefonicznej / internetowej
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 29.02.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 18.02.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 18.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych polega na:- obs艂udze zaopatrzenia,- obs艂udze magazynu;- wykonywaniu prac biurowo kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Gda艅sk (pomorskie)
Prowadzwnie postepowa艅 administracyjnych, przygotowywanie decyzji i pism, wykonywanie prac zwi膮zanych z korespondencj膮, przyjmowanie wniosk贸w, obs艂uga 艣wiadczeniobiorc贸w, obs艂uga dokumentacji 艣wiadczeniobiorc贸w, prace kancelaryjno-sekretaryjne
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1) koordynowanie opracowa艅 dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu, modernizacji i rozbudowy dr贸g;2) rozliczanie zada艅: a) weryfikacja kosztorys贸w, b) sprawdzanie i dekretowanie dokument贸w finansowych; 3) opiniowanie projekt贸w inwestycyjnych;4) podejmowanie dzia艂a艅 w celu usuwania zagro偶e艅 i awarii w zakresie funkcjonowania uk艂adu komunikacyjnego;5) przygotowanie do realizacji oraz rozliczenie finansowe zada艅 remontowych bie偶膮cego utrzymania dr贸g i obiekt贸w mostowych;6) wykonywanie zada艅 z zakresu przeciwdzia艂ania i zwalczania skutk贸w kl臋sk 偶ywio艂owych,katastrof, awarii, ska偶e艅 i innych zagro偶e艅 o powszechnym lub lokalnym zasi臋gu oraz zada艅 obronnych - zgodnie z odr臋bnymi przepisami szczeg贸lnymi, ustalonymi na okre艣lon膮 okoliczno艣膰;7) opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego, przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej lub portalu internetowym gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odr臋bnymi przepisami.
Urz膮d Miasta - 2017-02-07 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
zawieranie transakcji sprzeda偶y, obs艂uga kupujacych, przygotowanie produkt贸w do sprzeda偶y,rejestracja kod贸w do sprzeda偶y, obs艂uga kasy fiskalnej, dbanie o estetyk臋 sklepu, eksponowanie towaru, pomoc nabywcy przy wyborze produktu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Tomasz贸w Lubelski (lubelskie)
przyjmowanie wniosk贸w o przyznanie prawa do 艣wiadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wierzchlas (艂贸dzkie)
prowadzenie ksi臋gowo艣ci bud偶etowej jednostki bud偶etowej,czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozda艅 bud偶etowych i finansowych, wsp贸艂praca z G艂贸wnym Ksi臋gowym w zakresie opracowywania planu finansowego jednostki obs艂ugiwanej, zmiana planu w toku realizacji bud偶etu oraz czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozda艅 finansowych jednostki,udzielanie bie偶膮cej i rzetelnej informacji dyrektorom obs艂ugiwanych jednostek w zakresie realizacji plan贸w finansowych tych jednostek,prowadzenie ewidencji sprzeda偶y i nabycia towar贸w i us艂ug oraz sporz膮dzanie miesi臋cznych deklaracji od podatku od towar贸w i us艂ug (VAT),dokonywanie uzgodnienia sald na koniec ka偶dego miesi膮ca w obs艂ugiwanej jednostce bud偶etowej,dokonywanie wydruk贸w z wykonania wydatk贸w jednostek bud偶etowych,sporz膮dzanie list p艂ac pracownik贸w jednostki bud偶etowej oraz trzech gminnych instytucji kultury,prowadzenie kart wynagrodze艅,terminowe naliczanie zaliczek na podatek dochodowy zgodnie z ustaw膮 o podatku dochodowym od os贸b fizycznych oraz terminowe przesy艂anie do odpowiedniego Urz臋du Skarbowego deklaracji od podatku dochodowego od os贸b fizycznych pracownik贸w zatrudnionych w jednostkach obs艂ugiwanych,wykonywanie zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dnia 13 pa藕dziernika 1998 r. o systemie ubezpiecze艅 spo艂ecznych, a w szczeg贸lno艣ci:zg艂aszanie do ubezpiecze艅 spo艂ecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,sporz膮dzanie imiennych raport贸w miesi臋cznych,sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowych i innych wymaganych,sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 i innych dokument贸w na wniosek pracownik贸w zatrudnionych w jednostkach,terminowe przesy艂anie do Urz臋du Statystycznego wymaganych sprawozda艅 obs艂ugiwanych jednostek,przyjmowanie, wysy艂anie i prowadzenie rejestru korespondencji,wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych zgodnie z Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,wykonywanie innych czynno艣ci i polece艅 Dyrektora Zespo艂u.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Czersk (pomorskie)
1) koordynowaie procesu badania wody;2) prowadzenie dokumentacji wewn臋trznej ambulatorium;3) przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z zwrotem koszt贸w za okulary;4) wytwarzanie asygnat;5) archiwizowanie prowadzonej dokumentacji zgodnie z obowiazuj膮cymi przepisami ;6) wykonywanie dokument贸w obrotu materia艂owego i przedstwiania ich do zatwierdzenia prze艂o偶onemu oraz innym osobom funkcyjnym zgodnie z instrukcj膮 obiegu i kontroli dokument贸w ksi臋gowych i materia艂owych Komendy BazyMiejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: 261 651 055; Oferta dost臋pna w sali E.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
O stanowisko pracy mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nieposiadaj膮ce obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o s艂u偶bie cywilnej.G艂贸wne obowi膮zki:- dokonywanie rejestracji list贸w zwyk艂ych i poleconych w Komputerowym systemie zarz膮dzania dokumentami i zadaniami pracownik贸w edok oraz przesy艂ek poleconych wy艂膮czonych z systemu e-dok we w艂a艣ciwych dziennikach korespondencyjnych, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzie,- ustalanie adresat贸w dla pism kierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy oraz rozdzielanie przesy艂ek pocztowych (zwyk艂ych i poleconych) na w艂a艣ciwe kom贸rki organizacyjne Urz臋du i inne jednostki, a tak偶e wykre艣lanie list贸w poleconych z wykazu pocztowego b艂臋dnie skierowanych do Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzie,- przygotowywanie i wysy艂anie korespondencji do Urz臋du Marsza艂kowskiego, starostw powiatowych, urz臋d贸w miast, gmin i do okre艣lonych jednostek administracji zespolonej oraz przygotowywanie wykazu korespondencji kierowanej do Urz臋du Miasta Bydgoszczy, w celu w艂a艣ciwej dystrybucji korespondencji wytworzonej w Urz臋dzie,- przyjmowanie korespondencji z Delegatur Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Toruniu i we W艂oc艂awku oraz dokonywanie jej rejestracji i rozdzielenia na poszczeg贸lne kom贸rki organizacyjne Kujawsko-Pomorskiego Urz臋du Wojew贸dzkiego w Bydgoszczy, w celu zapewnienia w艂a艣ciwego i sprawnego obiegu korespondencji w Urz臋dzieWarunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, permanentna obs艂uga (r贸wnie偶 telefoniczna) klient贸w zewn臋trznych, wysi艂ek fizycznyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze i 4 pi臋trze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
czynno艣ci administracyjno-kadrowe- oferta skierowana r贸wnie偶 do os贸b posiadaj膮cych orzeczenie o stopniu niepse艂nosprawno艣ci
AJG SYSTEMY BEZPIECZE艃STWA SP. Z O.O. - 2017-10-16 - Zgierz (艂贸dzkie)
-
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-10-18 - 艁ochowice (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem. Pe艂ny zakres obowi膮zk贸w w dyspozycji tut. PUP - nr telefonu 56 690 0405
GRUPA POLSKIE SK艁ADY BUDOWLANE SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-01-18 - W膮brze藕no (kujawsko-pomorskie)
- obs艂uga sekretariatu,- prowadzenie korespondencji,- nadz贸r nad obiegiem dokument贸w,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych.
NORIS sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 Sp.k. - 2017-09-28 - Drawski M艂yn (wielkopolskie)
wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - 呕ar贸w (dolno艣l膮skie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sporz膮dzanie dokumentacji oraz bie偶膮cy nadz贸r nad dokumentacj膮, weryfikacja dokument贸w ksi臋gowych, ksi臋gowanie dokument贸w w systemie ksi臋gowym, obs艂uga urzadze艅 biurowych (telefon, ksero, skaner), dba艂o艣膰 o porz膮dek na stanowisku pracy, kontakt telefoniczny i bezpo艣redni z klientami Biura
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bia艂ystok (podlaskie)
Praca przy komputerze. Organizacja transportu. Realizacja sprzeda偶y.
4Valve Systems SP Z O.O. - 2017-05-19 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Sprzeda偶 wyrob贸w cukieorniczych, obs艂uga kasy fiskalnej, dbanie o miejsce pracy. Sta偶 pracy nie jest wymagany. Zg艂oszenia na ul. Milionow膮 253 po uprzednim kontakcie telefonicznym.
CUKIERNICTWO SP脫艁KA BRACI MI艢 S.C. JERZY MI艢, MI艢 W艁ODZIMIERZ - 2017-04-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Referent ds. ofertowania
TAAP Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Utrzymanie czysto艣ci i porz膮dku sklepu. Sprz膮tanie sanitariat贸w, zamiatanie, mycie pod艂贸g, odkurzanie. Dyspozocyjno艣膰 w godz.: 7:00-11:00. Oko艂o 84 godziny pracy miesi臋cznie. Proponowany okres wykonywania pracy: 01.08.2018-31.12.2019.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
PRZYGOTOWYWANIE UM脫W O PRAC臉, ANEKS脫W, 艢WIADECTW PRACY, MONITOROWANIE STATUSU SZKOLE艃 BHP ORAZ BADA艃 LEKARSKICH, EWIDENCJA I ROZLICZANIE CZASU PRACY I URLOP脫W PRACOWNICZYCH, SPORZ膭DZANIE ZESTAWIE艃 I RAPORT脫W KADROWYCH
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-01-22 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
- Wielozakresowe badania i monitoring rynku sprzeda偶y wody umo偶liwiaj膮ce:- aktualizowanie baz danych zawieraj膮cych informacje na temat otoczenia Sp贸艂ki w tym na temat klient贸w i konkurent贸w, przygotowywanie danych w celu aktualizacji limit贸w sprzeda偶y wody, przygotowywanie prognoz wielko艣ci sprzeda偶y wody, analizowanie i przedstawienie wniosk贸w z wynik贸w przeprowadzonych bada艅 monitoruj膮cych rynek wodny w kraju. Opracowywanie danych i dokument贸w w zakresie systemu zarz膮dzania jako艣ci膮 realizowanego w wydziale. Obs艂uga klient贸w Sp贸艂ki.- Wynagrodzenie od 2500 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na poczatek okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋ca pracy - marzec-kwiecie艅 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Do艣wiadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizuj膮cej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomo艣膰 ustawy Prawo Budowlane, znajomo艣膰 proces贸w inwestycyjnyc, zada艅 wykonawczych oraz projektowych, znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu KPiA. Kontakt wy艂膮cznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
G脫RNO艢L膭SKIE PRZEDSI臉BIORSTWO WODOCI膭G脫W SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (艣l膮skie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporz膮dzanie um贸w, wypowiedze艅, 艣wiadectw pracy, sporz膮dzanie list p艂ac, odprowadzanie sk艂adek ZUS, podatk贸w itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - 呕aga艅 (lubuskie)
zgodnie z charakterystyk膮 pracy
Zak艂ad Stolarski Konowalczyk M. Pleszew - 2016-05-05 - Pleszew (wielkopolskie)
praca biurowa w zakresie kadr, p艂ac, ksi臋gowo艣ci
RY艁KO SZYMON FIRMA US艁UGOWA "ASR" - 2017-10-27 - Zgorzelec (dolno艣l膮skie)
organizowanie pracy oraz zarz膮dzanie zespo艂em pracownik贸w w dziale obs艂ugi technicznej, nadz贸r nad sporz膮dzaniem dokumentacji technicznej zwi膮zanej z czynno艣ciami obs艂ugowymi i statkami powietrznymi
PPHU " Royal Star " Krzysztof Pawe艂ek - 2017-05-25 - Mielec (podkarpackie)
Zarz膮dzanie podleg艂ym zespo艂em, udzielanie informacji technicznych o produktach, eksponowanie nowo艣ci technicznych.
"SLET" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-16 - B臋dzin (艣l膮skie)
uzupe艂nianie dokumentacji ksi臋gowej, ksi臋gowanie zlece艅, korespondencja, obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - D膮browa Tarnowska (ma艂opolskie)
- zapoznanie si臋 z przepisami BHP i PPO呕.- przyjmowanie i rozdzial korespondencji- planowanie obiegu dokument贸w- przyjmowanie interesant贸w- nauka obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Sypniewo (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)