REFERENT DS ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH Wąbrzeźno oferta pracy GRUPA POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem. Pełny zakres obowiązków w dyspozycji tut. PUP - nr telefonu 56 690 0405
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GRUPA POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodny ze stanowiskiem. Pełny zakres obowiązków w dyspozycji tut. PUP - nr telefonu 56 690 0405
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS ROZLICZEŃ MAGAZYNOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wąbrzeźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wąbrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wąbrzeźno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: GRUPA POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie
Adres pracodawcy:
87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv, list motywacyjny. Osoby ze stopniem niepełnosprawności proszę o przesłanie orzeczenia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: wąbrzeski
Gmina pracodawcy: Wąbrzeźno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wąbrzeźno
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa grup producentów (fakturowanie, rozliczenia, obsługa telefoniczna)- prace administracyjno - biurowe
kontakt przez OHP - 2018-11-29 - Kuklinów (wielkopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz wewnętrznymi aktami prawa, zapoznanie się z obsługą baz danych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki.2. Rozdzielanie wewnętrznej poczty, kserowanie dokumentów.3. Ustalanie majątku zobowiązanych na podstawie baz danych, wyszukiwanie tytułów wykonawczych do zajęć i służb poborców skarbowych.4. Przygotowywanie akt w zbiegu egzekucji, przygotowywanie prostej korespondencji.5. Zapoznanie się ze sposobem załatwiania skarg, zażaleń, składanie wniosków o wyjawienie majątku oraz trybem postępowania zabezpieczającego.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu FP
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Drezdenko (lubuskie)
sprzadwca
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Uniejów (łódzkie)
1. Odbieranie dokumentów od klientów.2. Sprawdzanie ich pod kątem formalno-rachunkowym, dekretacja.3. Ewidencjonowanie zadań gospodarczych w programie księgowym.4. Uzgadnianie sald należności i zobowiązań z kontrahentami.5. Prace biurowe typu: skanowanie, kopiowanie, archiwizowanie, pisanie pism.6. Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustaw podatkowych, księgowych, kadrowo-płacowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Tarnów (małopolskie)
obsluga klienta, przyjmowanie wniosków i udzielanie informacji dot. świadczeń, obsługa systemu informatycznego, sprawozdawczość merytoryczna i finansowa świadczeń
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Łosice (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
ZBIGNIEW DRĄG Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DELTA Import-Eksport - 2017-03-07 - Gorlice (małopolskie)
- praca na stanowisku referent w Pionie Głownego Księgowego KPW,- ewidencja dokumentów dotyczących rozliczania służb infrastruktury na kontach rozrachunków z dostawcami,- udział w opracowywaniu planów i zestawień kosztów, tworzenie wykazów i zestawień ilościowo-wartościowych na potrzeby pionu głównego księgowego,- rejestrowanie dokumentów w rejestrach i obowiązujących systemach informatycznych, rejestrowanie faktur i rachunków służb infrastruktury i przekazywanie do zapłaty, rejestracja zawartych zamówień i umów na dostawy, roboty i usługi,
Komenda Portu Wojennego - 2019-06-06 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
dozór fizyczny osób i mienia
MEMLING SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Świdnik (lubelskie)
wyksz. min. średnie wymagana biegła znajomość języka angielskiego l wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-05-14 - Antonin (wielkopolskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników, 2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy uwzględniającej urlopy, zwolnienia lekarskie, pracę w godzinach nadliczbowych, pracę w porze nocnej itp., 3. Prowadzenie kontrolek - urlopy, zwolnienia lekarskie, itp., 4. Kontrola terminowości ważności badań lekarskich (wstępne, okresowe, sanitaeno - epidemiologiczne)pracowników, wnioskowanie o skierowanie ich na konieczne badania, 5. Prowadzenie spraw i sporządzanie odpowiedniej dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, ustalaniem wynagrodzenia, udzielaniem urlopów, przyznawaniem innych świadczeń pracowniczych, 6. Sporządzanie dokumentacji kadrowo - płacowych, 7. Prowadzenie i rejestrowanie korespondencji, 8. Prowadzenie ewidencji świadczeń udzialonych z ZFŚS, ustalanie z ich kwoty do opodatkowania, sporządzanie wykazu spłat pożyczek, 9. Obsługa Sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łęczyca (łódzkie)
Sprzątanie pokoi.Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w Dźwirzynie w systemie równoważnym, również w weekendy.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2018-04-25 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Referent ds. administracyjno-biurowych (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* Prowadzenie biura podawczego w zakresie właściwości wód polskich.* Przyjmowanie wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.* Sprawdzanie kompletności wniosków o wydanie zgód wodnoprawnych.* Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych.* Świadczenie pomocy merytorycznej oraz informowanie wnioskodawcy składającego wniosek o zgłoszenie wodnoprawne o konieczności uzyskania pozwolenia wodnoprawnego lub oceny wodnoprawnej.* Przygotowywanie projektu decyzji o sprzeciwie zgłoszenia wodnoprawnego.* Przygotowanie zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych* Przekazywanie wniosków dot. pozwoleń wodnoprawnych, ocen wodnoprawnych do właściwego organu Wód Polskich oraz powiadamiania wnioskodawcy o przekazaniu wniosku.* Współudział w przygotowywaniu planu w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych.* Przygotowywanie wniosków (dokumentacji) na roboty remontowe, konserwacyjne i awaryjne na ciekach wodnych.* Udział w sprawowaniu kontroli nad ochroną wód objętych działaniem nadzoru wodnego.* Udział w wizjach terenowych dla ustalenia zakresu robót utrzymaniowych.* Udział w akcjach przeciwpowodziowych na terenie Nadzoru Wodnego.* Udział w kontroli wykonania robót eksploatacyjnych i utrzymaniowych.Miejsce pracy: Bydgoszcz.Oferujemy:* Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.* Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany. Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach pracy lekarzy w poszczególnych poradniach. Weryfikacja pacjentów w systemie eWUŚ, rejestracja pacjentów i prowadzenie związanej z tym dokumentacji medycznej i sprawozdawczej. Zakładanie i uzupełnianie historii choroby oraz porządkowanie i przechowywanie ich w szufladach kartotecznych oraz przekazywanie do archiwum zakładowego z obowiązującymi przepisami. Kierowanie pacjentów i przekazywanie ich dokumentacji do właściwych gabinetów. Wydawanie dokumentacji medycznej, jej odpisów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-01-24 - Bogatynia (dolnośląskie)
wykonywanie robót w zakresie budownictwa wodno-melioracyjnego, koszenie, ścinaniei karczowanie krzaków, wykopy ręczne przy konserwacji rowów,
"EKO-MEL" s.c. Zakład Budownictwa i Melioracji - 2019-09-20 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
1. Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym).2. Koordynacja obiegu korespondencji.3. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień.4. Wprowadzanie danych do systemu.5. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.6. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunki: administracja, ekonomia oraz pokrewne). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu zaawansowanym. Dynamika i zdecydowanie w działaniu. Kontakt wyłącznie mailowy: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)
utrzymywanie zakładu w należytym stanie
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne -"RSK" Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Głogów (dolnośląskie)
POMOC NA PRODUKCJIPRZY WYROBIE PRODUKTÓW CZEKOLADOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, wypisywanie dokumentów sprzedażowych, zamówienia
ORBITAL Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Chełm (lubelskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Krapkowice (opolskie)
Pozostali specjaliści nauczania i wychowania gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zg z programem stazu
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Głogów (dolnośląskie)
czynności organizacyjne,poznanie zasad działania administracjui w szkole,zdobycie umiejętności obsługiwania kserokopiarki i programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Zambrów (podlaskie)
płace, zasiłki, SOD (dofinansowanie PFRON)
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Żyrardów (mazowieckie)
Pomoc przy pracach dociepleniowych oraz ogólobudowlanych.
Usługi Remontowo-Budowlane "Fach-Bud" Różanka - 2016-09-21 - Różanka (podkarpackie)
1. Zapoznanie się z przepisami prawa. tj.: - Ustawa o Świadczeniach rodzinnych; - Ustawa o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; - Ustawa o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem" - Ustawa o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów - Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych; - Kodeks Postępowania Administracyjnego.2. Przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji działu świadczeń rodzinnych, tj.: - Świadczenia rodzinne; - Świadczenia wychowawcze; - Świadczenia "Dobry start".3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism, wniosków, wyjaśnień i odwołań.4. Udzielanie informacji klientom ośrodka.5. Obsługa urządzeń biurowych. tj.: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, skaner.6. Samodzielne wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.7. Kierowanie się zasadą uczciwości i ponoszenia godności człowieka.8. Przestrzeganie dyscypliny pracy.
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Somonino (pomorskie)
praca biurowa związana z wysyłką korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bytom (śląskie)