REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Katowice oferta pracy ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym).2. Koordynacja obiegu korespondencji.3. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień.4. Wprowadzanie danych do systemu.5. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.6. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunki: administracja, ekonomia oraz pokrewne). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu zaawansowanym. Dynamika i zdecydowanie w działaniu. Kontakt wyłącznie mailowy: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym).2. Koordynacja obiegu korespondencji.3. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień.4. Wprowadzanie danych do systemu.5. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.6. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunki: administracja, ekonomia oraz pokrewne). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu zaawansowanym. Dynamika i zdecydowanie w działaniu. Kontakt wyłącznie mailowy: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zdolności interpersonalne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunki: administracja, ekonomia oraz pokrewne). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu zaawansowanym. Dynamika i zdecydowanie w działaniu.
Nazwa pracodawcy:
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Żelazna 9, 40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wyłącznie mailowy: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie mailowy: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.energomontaz-zachod.pl
Ulica pracodawcy: Żelazna
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ POZOSTAŁYCH OBIEKTÓW INŻYNIERII LĄDOWEJ I WODNEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE. WYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ BUDOWLANYCH. NAPRAWA I KONSERWACJA MASZYN.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 11.12.2015
Oferta pracy ważna do: 11.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ślusarz
Firma Handlowo Produkcyjno Usługowa Maxima Halina Kaczor - 2017-03-15 - Mędrzechów (małopolskie)
Przygotowywanie pojazdów do sprzedaży; sprzedaż pojazdów; prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Szamotuły (wielkopolskie)
Malarz budowlany.
Sławomir Strzałkowski Z.U.H SŁAW- BUD. - 2016-06-28 - Kartuzy (pomorskie)
sprzedaż art. spożywczych, przemysłowych, monopolowych
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Adam Maliszewski - 2016-04-01 - Gromoty (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej Działu administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawień zrealizowanych zakupów materiałów i usług w ujęciu ilościowym i wartościowym dla procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków dla procedury zamówień publicznych i przetargów. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych i przetargów. Prowadzenie ewidencji zamówień/faktur oraz rejestrów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych w formie elektronicznej oraz ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenia), okresowe uzgadnianie stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami księgowymi. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących likwidacji mienia stanowiącego wyposażenie domu. Współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do składnicy akt, organizowanie brakowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie protokołów przyjęcia darów i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarządczej. Współpraca z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-12-14 - Goślice (mazowieckie)
przygotowanie posiłków, wydawanie posiłków, przygotowanie surówek, organizacja pracy w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kłoda (dolnośląskie)
Zapozniae się z organizacją Wojewódzkiego Inspektoriatu i jego głównymi zadaniami. Zapoznanie się z obiegiem dikumentów w instytucji i komputerową rejestracją dikumentów ścisłego zarachowania. Prowadzenie samodzielnej rejestracji komputerowej dokumentów oraz ich archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Słomczyn (mazowieckie)
obsługa kancelaryjno - biurowa
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Katowice (śląskie)
-pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;-kontrola dowodow księgowych;-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego;-rozliczanie płatności;-pomoc w obsludze klienta;-sporządzanie pism;-archiwizacja dokumentów;-prowadzenie pocztowej książki nadawczej;-zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami;
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Rawicz (wielkopolskie)
utrzymanie, naprawa, konserwacja maszyn, działania modernizujace, wsparcie techniczneobszarów produkcyjnych, wykonywanie pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie spawania konstrukcji stalowych i rur stalowych
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, obsługa klientów, przyjęcie towarów, nawiązywanie nowych kontaktów
Ewerest Mirosław Jachym - 2016-05-12 - Mielec (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie materiałów do druku i drukowanie materiałów, obsługa maszyn drukarskich
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa w zakresie wyplaty świadczeń krótkoterminowych, kompleksowa obsługa systemów informatycznych, okresowa obsługa punktu informacyjnego.Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wymagane w ogłoszeniu,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Termin składania dokumentów: 05.02.2016Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w GdańskuWydział Ogólny, pokój nr 118Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.2.2016Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (058) 301-03-52 wew. 118 lub adresem e-mail: gdansk (at) krus.gov.pl
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2016-01-25 - Kartuzy (pomorskie)
Obsługa gilotyny, cięcie tektury na wymiar
Fabryka Tektury "NOWA ZIEMIA" Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY, WPROWADZANIE KART KIEROWCÓW DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ WYWIEZIONYCH ODPADÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZE ZNAJOMOŚCIĄ ZAGADNIEŃ FINANSOWO- KSIĘGOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: wincenty (at) franecki.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2018-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowanie pozytywnych relacji z klientem. Doręczanie przesyłek oraz przekazów pienięznych. Rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji. Wsparcie placówki w innych pracach związanych z obsługą przesyłek. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe. Praca w godz 8-16, praca na terenie Mysłowic.
POCZTA POLSKA Spółka Akcyjna - 2018-06-14 - Mysłowice (śląskie)
śr. zawodowe-sprzedaż środków do produkcji rolnej,/ pasze, nasiona,śor, nawozy dolistne /
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE AGRO-EFEKT SP Z O.O - 2017-03-29 - Syców (dolnośląskie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
pomoc biegłemu rewidentowi, kontrole podmiotów w zakresie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozmów z klientami tut. Urzedu oraz udzielanie pomocy w zakresie wyboru zawodu, podnoszenia kwalifikacji, poszukiwania pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane ukończenie angllistyki, znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie w stopiniu bardzo dobrym, mile widziana znajomość j. niemieckiego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu ( urządzeń biurowych, fax, skaner), prowadzenie spraw administracyjnych, tłumaczenie dokumentów na j. angielski oraz z j. angielskiego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu oraz Działów Spółki, organizacja spotkań oraz obsługa gości. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwallifikacyjnej. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Zwonowice (śląskie)
Obsługa informatyczna urzędu oraz promocja gminy.
Urząd Gminy Sośno - 2017-02-23 - Sośno (kujawsko-pomorskie)
nauka obsługi programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)
j.w
Lux Dom Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Klucze (małopolskie)
Sprzedaż w sklepie mięsnym
PPHU"Masarnia Kacperscy" s.c. H. Kacperska, M. Kacperski - 2016-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
-umowa na zastępstwo
AKADEMIA MUZYCZNA IM. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)