REFERENT OBS艁UGI KLIENTA Szczecin oferta pracy TOMPOL TOMASZ FRANECKI
Stanowisko: REFERENT OBS艁UGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: OBS艁UGA KLIENT脫W BIURA, ODBIERANIE ZLECE艃 TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA US艁UGI WYWOZU ODPAD脫W, PRZYGOTOWYWANIE I WYSY艁ANIE POCZTY, WPROWADZANIE KART KIEROWC脫W DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, SPORZ膭DZANIE ZESTAWIE艃 WYWIEZIONYCH ODPAD脫W, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE ZE ZNAJOMO艢CI膭 ZAGADNIE艃 FINANSOWO- KSI臉GOWYCH, OBS艁UGA KOMPUTERA I URZ膭DZE艃 BIUROWYCH, ZNAJOMO艢膯 ZAGADNIE艃 KSI臉GOWYCHPRACODAWCA PROSI O PRZES艁ANIE CV NA ADRES E-MAIL: wincenty (at) franecki.pl
Data publikacji: 2018-04-20
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: TOMPOL TOMASZ FRANECKI
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
OBS艁UGA KLIENT脫W BIURA, ODBIERANIE ZLECE艃 TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA US艁UGI WYWOZU ODPAD脫W, PRZYGOTOWYWANIE I WYSY艁ANIE POCZTY, WPROWADZANIE KART KIEROWC脫W DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, SPORZ膭DZANIE ZESTAWIE艃 WYWIEZIONYCH ODPAD脫W, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE ZE ZNAJOMO艢CI膭 ZAGADNIE艃 FINANSOWO- KSI臉GOWYCH, OBS艁UGA KOMPUTERA I URZ膭DZE艃 BIUROWYCH, ZNAJOMO艢膯 ZAGADNIE艃 KSI臉GOWYCHPRACODAWCA PROSI O PRZES艁ANIE CV NA ADRES E-MAIL: wincenty (at) franecki.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽100 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT OBS艁UGI KLIENTA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Szczecin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Szczecin
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Szczecin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 20.04.2018
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pracownik kancelaryjny
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: OBS艁UGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH
Nazwa pracodawcy: TOMPOL TOMASZ FRANECKI
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA ADRES E-MAIL: wincenty (at) franecki.pl
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Szczecin
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 20.04.2018
Oferta pracy wa偶na do: 19.05.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 20.04.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 20.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyksz. zawodowe lub 艣rednie techniczne, ch臋ci do pracy, istnieje mo偶liwo艣膰 przyuczenia, osoba zarejestrowana w PUP na dzie艅 23.03.2016, poni偶ej 30 r/偶, profil II
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
WYKONYWANIE PRAC PRZY UTRZYMANIU DR脫G: KOSZENIE, DROBNE REMONTY, CZYSZCZENIE
R膭PEL SZYMON SZART - 2017-06-27 - Konin (wielkopolskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-08-05 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Zakres obowi膮zk贸w: analiza danych, przygotowanie dokument贸w zgodnie z kryteriami klient贸w, wprowadzanie danych do systemu firmy, gospodarka materia艂ami biurowymi, archiwizacja dokument贸w. Praca 6:00-14:00, 21:00-9:00Kontakt z pracodawc膮: 696 010 352
SOLID MCG Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- strzy偶enie damskie, m臋skie,- uk艂adanie, modelowanie, koloryzacja,- upi臋cia 艣lubne, wieczorowe
Studio Fryzjersko-Kosmetyczne "PAPILON" U.St臋pie艅 - 2016-08-25 - Zawiercie (艣l膮skie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielona G贸ra (lubuskie)
pe艂nienie obowi膮zk贸w ksi臋gowych, w tym: dokonywanie kontroli dowod贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym; gromadzenie um贸w, decyzji i innych postanowie艅, kt贸re b臋d膮 realizowane i spowoduj膮 konieczno艣膰 dokonania wydatk贸w bud偶etowych; weryfikacja otrzymanych dokument贸w pod wzgl臋dem poprawno艣ci ich uj臋cia wynikaj膮cego z klasyfikacji bud偶etowej. Kompleksowa obs艂uga finansowa Projektu finansowanego ze 艣rodk贸w Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk niele艣nych na terenie Beskidzkich Park贸w Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych 艣rodk贸w wg kategorii koszt贸w, 藕r贸de艂 finansowania oraz paragraf贸w bud偶etowych, weryfikacja uruchamianych zada艅 pod wzgl臋dem zgodno艣ci z planem finansowym Projekt贸w, sprawdzanie zgodno艣ci podpisywanych um贸w z planem finansowym Projekt贸w, prowadzenie rejestru um贸w, opisywanie list p艂ac, wyliczanie koszt贸w kwalifikowalnych koszt贸w osobowych w poszczeg贸lnych miesi膮cach, wystawianie dowod贸w PK umo偶liwiaj膮cych zaksi臋gowanie wydatk贸w ponoszonych w ramach Projekt贸w w poszczeg贸lnych miesi膮cach, wystawianie dowod贸w PK umo偶liwiaj膮cych przeksi臋gowanie wydatk贸w ponoszonych z tytu艂u wyp艂aty wynagrodze艅 pomi臋dzy 藕r贸d艂ami finansowania; zapotrzebowanie 艣rodk贸w potrzebnych do realizacji Projekt贸w w poszczeg贸lnych miesi膮cach), bie偶膮ca znajomo艣膰 przepis贸w prawa; dba艂o艣膰 o powierzone mienie; przestrzeganie przepis贸w ppo偶. i warunk贸w pracy obowi膮zuj膮cych w Biurze Zespo艂u Park贸w (w tym warunk贸w BHP) oraz przestrzeganie regulamin贸w wewn臋trznych Zespo艂u i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych na dostawy towar贸w i us艂ug zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych; wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych zwi膮zanych z realizacj膮 dzia艂a艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w, r贸wnie偶 poza terenem Zespo艂u.
Zesp贸艂 Park贸w Krajobrazowych Wojew贸dztwa 艢l膮skiego - 2018-04-12 - B臋dzin (艣l膮skie)
organizacja pracy w sekretariacie, obs艂uga techniczno -organizacyjna, prowadzenie rejestru faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
Forma kontaktu z Pracodawca: kontakt telefoniczny tel. 58-676-11-02.
Zak艂ad Us艂ugowo-Produkcyjny "ERGOM" Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Szemud (pomorskie)
pomoc w przygotowaniu potraw dla klient贸w restauracji
HOTEL OLE艃KA ODDZIA艁 BARAK - 2016-06-06 - Szyd艂owiec (mazowieckie)
Obs艂uga klienta
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp贸艂ka Jawna - 2016-01-20 - Suwa艂ki (podlaskie)
Przyjmowanie wp艂at i wyp艂at oraz KW i KP, sporz膮dzanie raport贸w kasowych, rozliczanie wyci膮g贸w bankowych, rozliczanie kierowc贸w, kontrola KP kierowc贸w, kontrola stan贸w depozyt贸w na oddzia艂ach
TGS Przemys艂aw Sto艅 - 2016-09-12 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
pomoc w prowadzeniu akt osobowych, wypisywanie faktur, pomoc w rozliczaniu kierowc贸w, uk艂adanie towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Pi艅cz贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Realizacja zada艅 z zakresu:Udzielanie informacji, wydawanie, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosk贸w oraz prowadzenie post臋powania administracyjnego z zakresu 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zasi艂ku dla opiekun贸w, jednorazowych 艣wiadcze艅 na podstawie ustawy o wsparciu kobiet w ci膮偶y i rodzin "Za 偶yciem" i 艣wiadczenia wychowawczego.Szczeg贸艂y dotycz膮ce zakresu zada艅 na stanowisku s膮 zamieszczone na stronie: bip.mgopswiecbork.pl (w zak艂adce Nab贸r na wolne stanowiska pracy).
Miejsko-Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Wi臋cborku - 2018-04-13 - Wi臋cbork (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie si臋 z przepisami prawnymi- obs艂uga korespondencji- zapoznanie si臋 z systemem : Komornik SQLSta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: 艢r贸dmie艣cie
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
z
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - W膮brze藕no (kujawsko-pomorskie)
Wprowadznie dokument贸w do programu Rewizor i Rachmistrz. Dostarczanie dokument贸w do Urz臋du Skarbowego i ZUS. Sprawdzanie rejestru VAT i ksi膮偶ki przychod贸w i rozchod贸w.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - P艂ock (mazowieckie)
Weryfikacja faktur w programie Smartfix Verifier.Ksi臋gowanie faktur od dostawc贸w.Tworzenie i aktualizacja danych podstawowych dostawc贸w.Kominikacja z dostawcami rynku Tureckiego, analiza i przygotowywanie faktur.Sta艂y kontakt z dzia艂em ksi臋gowo艣ci BSH Turkey , korspondencja mailowa dot. faktur.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
w/g programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - L臋bork (pomorskie)
Nadz贸r nad sklepem
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-15 - O艣no Lubuskie (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Radom (mazowieckie)
obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, przyjmowanie i ewidencja dokument贸w, archiwizowanie dokument贸w,prace kancelaryjno-archiwizacyjne, obs艂uga system贸w informatycznych, pomoc w wype艂nianiu dokument贸w finansowo- ksi臋gowych, kompletowanie dokument贸w wewn臋trznych
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Obsluga klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosk贸w dotyczacych organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Wsp贸艂praca z dostawcami(sk艂adanie zapyta艅 ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilo艣ci, termin贸w i warunk贸w dostaw), bezpo艣rednia wsp贸艂praca z dzia艂ami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jako艣ci i obs艂ugi dostawc贸w (zar贸wno w fazie wprowadzania nowych projekt贸w, jak i obs艂ugi projekt贸w seryjnych). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:00-15:00.
Bader Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2018-05-07 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie i obs艂uga interesant贸w, obs艂uga korespondencji, wst臋pna weryfikacja dokumentacji przychodz膮cej, prowadzenie kasy i sporz膮dzanie raport贸w kasowych, bie偶膮c膮 organizacja pracy biura, zapewnienie obiegu informacji wewn膮trz jednostki, organizowanie kalendarza spotka艅 dyrektora, kontrola zasob贸w materia艂贸w biurowych; godz. pracy 7.30-15.30; przewidywany okres zatrudnienia 1 rok
CENTRUM KULTURY GMINY USTKA - 2018-04-04 - Ustka (pomorskie)
Wsp贸艂udzia艂 w organizacji i koordynacji proces贸w logistycznych, obs艂uga systemu magazynowego - ksi臋gowego Comarch ERP X2, raportowanie proces贸w zakupu i sprzeda偶y, obs艂uga zakup贸w dla potrzeby firmy
Fabud Wytw贸rnia Konstrukcji Betonowych S.A. - 2018-01-18 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)
obs艂uga sekretariatu, sporz膮dzanie projekt贸w uchwa艂, prowadzenie spraw administracyjnych, ksi臋gowanie dokument贸w finansowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - P艂ock (mazowieckie)
transport towar贸w na teren Niemiec (przew贸z ubra艅)
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Laskowa (ma艂opolskie)
obs艂uga maszyny myj膮cej, zamiatanie teren贸w zewn臋trznych, od艣nie偶anie, obs艂uga ci膮gnika
kontakt przez OHP - 2016-10-20 - Gda艅sk (pomorskie)
sporz膮dzanie plan贸w dydaktycznych, pomoc podczas naboru na szkolenia inspektor贸w ochrony ppo偶
SZKO艁A ASPIRANT脫W PA艃STWOWEJ STRA呕Y PO呕ARNEJ - 2017-10-10 - Pozna艅 (wielkopolskie)