REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Będzin oferta pracy Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Data publikacji: 2018-04-12
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ignacego Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych, znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych, znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, znajomość zasad ewidencjonowania, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych, praktyczna znajomość programów komputerowych (Microsoft Word, Power Point, Excel), prawo jazdy kat. B, systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 23.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
referent administracyjny, Sporządzanie raportów Cash Flow, kontakty z bankami, rozliczenia z klientami i dostawcami, praca Września, pełen etat, jedna zmiana
MERAMONT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-18 - Września (wielkopolskie)
Porządkowanie, księgowanie i opisywanie dokumentów źródłowych, prowadzenie ewidencji księgowych księgi przychodów i rozchodów, wyliczanie podatków, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kaczki Średnie (wielkopolskie)
Prace kelnerki
CHODYNA ALICJA Cafe Bar FISZERIA - 2016-02-25 - Hel (pomorskie)
Obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL, LIBRUS, VULKAN.Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa uczniów, rodziców, nauczycieli.Dodkonałe umiejetności organizacyjne.
Szkoła Podstawowa nr 184 im. L. Waryńskiego - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
Obsługa programu księgowego (pełna księgowość) w zakresie wprowadzania wyciągów bankowych, sprzedaży, zakupów. Kontrola rejestrów VAT z deklaracjami podatkowymi.
ASTON s.c. Magdalena Tokarz Jacek Tokarz - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
Sprawdzanie pod kątem merytorycznym wniosków o refundację. Praca od 8-16
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2018-09-03 - Opole (opolskie)
prowadzenie kadr i płac pracowników
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny - 2017-04-19 - Jaworze (śląskie)
ksiegowanie wpłat czynszowych lokali mieszkalnych, udzielanie informacji najemcom lokali dot. wpłat czynszowych
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Kontrola procesów produkcyjnych wyrobów gotowych, jak i towarów handlowych, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2016-12-02 - Chorzów (śląskie)
praca na produkcji [rzy obróbce mechanicznej metali - obsługi szlifierek
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
PRACE MURARSKIE,TYNKARSKIE,OCIEPLANIE BUDYNKÓWMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :WOJ. PODKARPACKIE
Wiesław Nicoś Firma Usługowo Handlowa DEKOR-BAU - 2016-07-21 - Dębica (podkarpackie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej, obsługa programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporzadzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Sławków (śląskie)
prace tynkarskie na terenie całegokraju
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Wągrowiec (wielkopolskie)
utrzymywanie placu w czystości, segregacja złomu
"GLOBAL" Krzysztof Sikorski - 2017-07-06 - Sosnowiec (śląskie)
referent/stażysta - / nabór staż
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pabianice (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Dębowiec (wielkopolskie)
Realizacja zadań w zakresie gospodarki energetycznej opracowywanie norm należności paliw stałych i płynnych, przygotowywanie umów na dostawy mediów, rozliczenie zużycia paliw do celów grzewczych, analiza zużycia energii elear., udział w sporządzaniu bilansów energetycznych, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych, znajomość przepisów dot. urządzeń elektrycznych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Zagadnienia płacowo-kadrowe, pomoc księgowa.
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki - 2018-02-26 - Zbąszyń (wielkopolskie)
Obsługa maszyn produkujących prefabrykaty betonowe
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kraśnik (lubelskie)
- obsługa wózka widłowego- rozładunek i załadunek towaru z aut dostawczych- układanie towaru na magazynie- obsługa systemu SAP
FAIR PERSONAL + KWALIFIKACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, zbieranie zamówień z magazynu.
HURTOWNIA ELEKTRYK - 2017-02-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznychewidencjonowanie oraz rozliczanie pracy kierowców oraz samochodów służbowych[Praca na okres próbny] : 01.02.2017r.-30.04.2017r.[Godzina zakończenia pracy] : 15:05KOntakt z pracodawcą: osobisty lub tel. 71 3295843
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie zamówień do systemu, praca z komputerem, koordynowanie planów produkcji
Smart Winter Sp z o.o. - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łosiniec (wielkopolskie)
- zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu- przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień, analiz, harmonogramów itp. - prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych wszystkich składników majątkowych firmy- prowadzenie spraw osobowych, takich jak: rozliczanie delegacji, obsługa rekrutacji, prowadzenie rejestru odzieży, organizacja badań, szkoleń, przepustek dla pracowników, itp. - koordynacja zakupów artykułów biurowych, eksploatacyjnych
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
udzielanie informacji o przysługującym świadczeniu wychowawczym, rodzinnym. Przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń, przygotowywanie decyzji administracyjnych, prowadzenie dokumentacji
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ LUTOWISKA - 2017-11-27 - Lutowiska (podkarpackie)
- sporządzanie polis ubezpieczeniowych (z chwilą otrzymania uprawnień)- kontakty telefoniczne z klientem- obsługa programu ds. udzielania informacji o produktach ubezpieczeniowych- pobieranie składek ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Legnica (dolnośląskie)
- prace biurowe, - telemarketing, - obsługa i praca przy komputerze. Praca w godzinach: 7-15, 11-19. Oferta dostępna w sali E, G, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 608 280 644, e-mail: e.czerwinska (at) ptdystrybucja.pl
PT Dystrybucja S.A. - 2016-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)