REFERENT DS. SEKRETARIATU (OS. NIEPEŁNOSPRAWNA) Łódź oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 184 im. L. Waryńskiego

Stanowisko: REFERENT DS. SEKRETARIATU (OS. NIEPEŁNOSPRAWNA)
Wynagrodzenie: od 2 226 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL, LIBRUS, VULKAN.Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa uczniów, rodziców, nauczycieli.Dodkonałe umiejetności organizacyjne.
Data publikacji: 2018-08-09
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 184 im. L. Waryńskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Syrenki 19a, 91-496 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL, LIBRUS, VULKAN.Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa uczniów, rodziców, nauczycieli.Dodkonałe umiejetności organizacyjne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 226 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +20% premii + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SEKRETARIATU (OS. NIEPEŁNOSPRAWNA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 226 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, preferowane wyższe.2 lata stażu pracy na stanowisku pokrewnym.Bardzo dobra obsługa komputera.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 184 im. L. Waryńskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Syrenki 19a, 91-496 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: do 17.08.2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Syrenki
Numer budynku pracodawcy: 19a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 09.08.2018
Oferta pracy ważna do: 08.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sekretariatu szkolnego, kadry, RODO. Zatrudnienie na 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Przełęk (opolskie)
Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie danych do systemu POLTAX z deklaracji i zeznań podatkowych,- wprowadzanie dokumentów do programu Biblioteka Akt,- archiwizowanie dokumentów,- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów,- przyjmowanie interesantów,- sporzaądzanie kserokopii dokumentów,- udzielanie informcji interesantom,- prowadzenie ksiązki nadawczej.,
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Głowno (łódzkie)
wykonywanie kosztorysów budowlaych, pomoc w dziale technicznym, składanie projektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad dokumentami księgowymi, sporządzanie dokumentów sprawozdawczych i podatkowych. Praca od pn do pt.
British Car Sp.z o.o. - 2016-12-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
/ Szczegółowe informacje na stronie BIP pracodawcy: www.biuletyn.abip.pl/dpzacisze / Ogłoszenie nr DK/1/2017 Katowice, dnia 20.02.2017r. Dyrektor Domu Pomocy SpołecznejZacisze w Katowicach 40-695 Katowice ul. Traktorzystów 42 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. księgowości. - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie księgowości materiałowej w systemie komputerowym.2. Księgowanie przychodów na podstawie dowodów " PZ ".3. Księgowanie rozchodów magazynowych na podstawie: zleceń wydania żywności, dowodów WZ.4. Uzgadnianie stanów ilościowych i wartościowych magazynów ze stanem kont księgowości finansowej (syntetyki) oraz z kartoteką magazynową jeden raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.5. Kompletowanie, segregowania dowodów księgowych.6. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz kartotek środków niskocennych w systemie komputerowym.7. Prowadzenie kartotek do środków trwałych.8. Uzgadnianie stanów ksiąg inwentarzowych ze stanem kont księgowości finansowej na ostatni dzień miesiąca.9. Opisywanie składników majątkowych numerami inwentarzowymi.10. Sporządzania sprawozdań z korzystania składnikami majątkowymi.11. Zastępstwo kasjera.- Stanowisko Pracy: w pomieszczeniach biurowych ulokowanych na parterze, wyposażonych w komputer, drukarkę.- Wynagrodzenie: 2000-2200 zł/brutto (w tym dodatek stażowy oraz premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min. 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-02-21 - Katowice (śląskie)
produkcja zrębków, klocków wędzarnianych
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wojtkowa (podkarpackie)
Pakowanie, ważenie i etykietowanie kawałków marynowanych produktów mięsnych (kiełbasy, hamburgery, szaszłyki, inne produkty wieprzowe).
kontakt przez OHP - 2018-02-26 - Holandia (Holandia)
Przyjmowanie zamówień, wysyłka części zamiennych. Obsługa klientów, dystrybutorów, serwisantów. Wystawianie faktur Pro-forma. Kompletowanie faktur sprzedaży. Rozliczanie arkuszy remanentowych- narzędzia i wyposażenie pracowników. Wyliczanie płac akordowych. Wystawianie paragonów i raportów kasowych. Sprawdzanie faktur od spedycji Schenker.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2016-07-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
-obsługa programu komputerowego GRANIT-obsługa MS OFFICE-księgowanie dokumentów-analiza kont księgowych
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
analiza rynku dostaw, badanie rynku w zakresie chłonności rynku na produkty oferowane przez sieć, analiza ofert handlowych, dobór ofert handlowych z uwzględnieniem potrzeb klienta, uczestnictwo w negocjacjach handlowych, obsługa zamówień - centralne zarządzanie zakupami, obsługa programu komputerowego KC Kucharski, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełozonego
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Oława (dolnośląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa kancelaryjna i administracyjno-biurowa, kadry i płace.Wymagany 4-letni staż pracy w zawodzie, praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obsługa programów kadrowo-płacowych (Płatnik, WF-GANG)
Muzeum Historyczne w Ełku - 2016-07-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie biura na budowie-obieg korespondencji-organizacja przepustek itp.-prowadzenie baz, zestawień itp.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)
dział integracji społecznej
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Śrem (wielkopolskie)
Sprzatanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i magazynowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
pomoc biegłemu rewidentowi, kontrole podmiotów w zakresie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Lubawka (dolnośląskie)
- prace szalunkowe- prace zbrojeniowe- betonowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Bystra (śląskie)
prowadzenie aktywnych działań związanych z pozyskiwaniem pracowników, zatrudnianie pracowników tymczasowych, kompletowanie dokumentów do zatrudnienia, podpisywanie umów o pracę tymczasową/zlecenie, prowadzenie oraz aktualizacja rejestru kandydatów/pracowników oraz raportów - standardy obsługi pracowników i klientów obowiązujące w firmach posiadające doświadczenie w usługach dla biznesu
Sanpro Job Service Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
sekcja świadczeń
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Śrem (wielkopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Klucze (małopolskie)
Zakres obowiązków dla kucharza. Kontakt tel. 41 315 10 72
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podzamczu - 2018-02-21 - Chęciny (świętokrzyskie)
Pomocnik mechanika
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Grodków (opolskie)
Prace administracyjno-biurowe w dziale kadr i płac
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Borek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku• realizacja indywidualnych planów sprzedaży• prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialnośćza poziom ryzyka kredytowego• osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się nastanowisku Opiekuna Klienta
Eurobank S.A. - 2016-09-29 - Lubin (dolnośląskie)
sporządzanie list płac pracowników, naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne, - prowadzenie dokumentacji w zakresie: zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, - wyliczanie kapitału początkowego RP-7, - sporządzanie deklaracji dla ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON, oraz sprawozdań dla GUS, - wykonywanie czynności w zakresie obsługi kasowej,- dekretowanie dokumentów księgowych - wykonywanie innych, niewymienionych wyżej zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Zespół Szkół w Straszynie - 2018-04-26 - Straszyn (pomorskie)
ZAWIERANIE UBEZPIECZEŃ, ROZLICZANIE AGENTÓW, RAPORTOWANIE ORAZ INNE PRACE BIUROWE.
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW" - 2016-04-25 - Dębica (podkarpackie)