REFERENT DS. PROJEKTOWANIA WIĄZKI KABLOWEJ Ostrzeszów oferta pracy LEONI Kabel Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. PROJEKTOWANIA WIĄZKI KABLOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
Data publikacji: 2018-06-07
Lokalizacja: Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pracodawca: LEONI Kabel Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Borek 18, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie rysunków 2D, systemów okablowania dla przemysłu samochodowego, wycena zmian technicznych systemów okablowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od godz. 7.00 - 15.00 od pon - pt.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PROJEKTOWANIA WIĄZKI KABLOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Firma zapewnia kompletny pakiet szkoleń.Mile widziana znajomość programów graficznych.
Nazwa pracodawcy: LEONI Kabel Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Adres pracodawcy:
Borek 18, 63-500 Ostrzeszów, powiat: ostrzeszowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv + list motywacyjny na adres rekrutacja.esc (at) leoni.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrzeszowski
Gmina pracodawcy: Ostrzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrzeszów
Ulica pracodawcy: Borek
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 07.06.2018
Oferta pracy ważna do: 30.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Żary (lubuskie)
1. Przygotowywanie wniosków kredytowych; 2. Udzielanie oraz bieżąca obsługa spłat i wypłat kredytów; 3.Dokonywanie prawnych zabezpieczeń kredytów, poręczeń i gwarancji bankowych; 4. Monitorowanie i okresoweprzeglądy kredytów; 5. Przeprowadzanie stałej bieżącej oceny zdolności kredytowej obsługiwanych podmiotów orazosób fizycznych; 6. Monitorowanie ryzyka kredytowego i klasyfikowanie należności Banku do po-szczególnych grupryzyka; 7. Prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;8.Prowadzenie czynności przedwindykacyjnych (upominawczych); 9. Upowszechnianie działalności bankowej i pozyskiwanie nowych klientów.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2018-03-14 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
obsługa programu płatnik
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sanok (podkarpackie)
referent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-03-14 - Rokocin (pomorskie)
REALIZACJA PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH GŁÓWNIE Z ZAKRESU MARKETINGU INTERNETOWEGO ORAZ HANDLOWEGO, TWORZENIE OPISÓW PRODUKTÓW, BADANIE RYNKU - ZAKRES ODZIEŻ MĘSKA CASUALOWA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE MILE WIDZIANI STUDENCI, OBSŁUGA KOMPUTERA, BIEGŁE POSŁUGIWANIE SIĘ JĘZYKIEM POLSKIM W MOWIE I PIŚMIE, ZAINTERESOWANIE BRANŻĄ MODOWĄ, KREATYWNOŚĆ, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE Z ZAKRESU MARKETINGU INTERNETOWEGO I HANDLOWEGO, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; CV NA ADRES E-MAIL:rekrutacja (at) supon-bhp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2016-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mysłowice (śląskie)
obsługa komputera, (znajomość pakietu MS OFFICE, programu OPTIMA), urządzeń biurowych, pisanie pism, przygotowywanie dokumentów do celów: księgowych, podatkowych, ubepieczeń-ZUS, kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wierzchosławice (małopolskie)
Nadzorowanie, tworzenie i wycofywanie dokumentacji systemowej zarządzania jakością, koordynowanie działań korygujących, zapobiegawczych.Monitorowanie poziomu jakości poprzez opracowanie statystycznych danych jakościowych z procesów szycia, nadzorowanie wyposazenia do monitorowania i pomiarów oraz analizy ich zdolności pomiarowych.
Bader Polska Sp.z o.o. - 2018-01-18 - Nowa Sól (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Krzykosy (wielkopolskie)
x
Hurtownia Obuwia "Exclusive" Stanisław Rokicki - 2017-02-08 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie ewidencji zadań inwentaryzacyjnych,ewidencja materiałowa sprzętu eksploatacyjnego
Rejon Wsparcia Teleinformatycznego - 2016-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu
RHS SP. Z O.O. - 2018-07-25 - Wołczyn (opolskie)
przyjmowanie korespondencji, odbieranie telefonów, prace biurowe, wysyłka korespondencji, obsługa elektronicznej korespondencji z urzędami
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Mikołów (śląskie)
1. Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dot. sprzętu komputerowego,2. Wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach i komórkach org.3. Administrowanie systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Kraków (małopolskie)
Montaż schodów drewnianych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Polanów (zachodniopomorskie)
- Realizacji zakładowej polityki personalnej zgodnie z obowiązującą procedurą ZZL w oparciu o przepisy prawa.- Przeprowadzania procedur zewnętrznych i wewnętrznych rekrutacji pracowników.- Kompletowania i gromadzenia akt pracowniczych pracowników firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Koordynowania prac związanych z projektowaniem i rozliczaniem czasu pracy.- Organizowania praktyk uczniowskich i studenckich oraz staży zawodowych.
Gzella Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Sp. k. - 2015-11-27 - Osie (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEDAŻY, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PROCEDURAMI, TERMINOWA I RZETELNA REALIZACJA ZADAŃ, PRZESTREZGANIE REGULAMINÓW ORAZ PRZEPISÓW WEWNETRZNYCH.
CCC.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Polkowice (dolnośląskie)
Spawanie konstrukcji stalowych
Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych - 2018-04-09 - Kobyłka (mazowieckie)
Obsługa korespondencji, obsługa akt sprawy, obsługa aplikacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i rozdział korespondencji, sporządzanie pism w programie WORD
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Łobżenica (wielkopolskie)
1. Obsługa klienta.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Obsługa terminalu kart płatniczych.4. Obsługa systemów rezerwacyjnych.5. Przygotowywanie ofert turystycznych.6. Obsługa rezerwacji internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Tarnów (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń kulinarnych, obieranie warzyw, pomoc w zmywaniu.
"AMICUS" Spółka Cywilna - 2018-08-01 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji związanych z wypłatą wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o stan techniczny pojazdu, prowadzenie pojazdu zgodnie z uprawnieniami potwierdzonymi w prawie jazdy, kontrola i ozankowanie poajzdu, prowadzenie pojazdu zgodnie z rozkładem jazdy i wyznaczoną trasą, sprzedaż i kontrola biletów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2016-03-14 - Gryfice (zachodniopomorskie)
dekretowanie dok. zgodnie z planem kont, wprowadzania danych do systemu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Łódź (łódzkie)
konieczne doświadczenie na ww stanowisku
GRAŻYNA WOŹNIAK P.P.H.U MEBLE WOŹNIAK PLUS - 2018-06-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-prowadzenie spraw kadrowych-ewidencja nieobecności (urlopu, zwolnienia lekarskie)-obsługa programu Płatnik-prowadzenie spraw socjalnych-bieżąca obsługa pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)