REFERENT LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA Siemianowice Śląskie oferta pracy Fabud Wytwórnia Konstrukcji Betonowych S.A.
Stanowisko: REFERENT LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Współudział w organizacji i koordynacji procesów logistycznych, obsługa systemu magazynowego - księgowego Comarch ERP X2, raportowanie procesów zakupu i sprzedaży, obsługa zakupów dla potrzeby firmy
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Fabud Wytwórnia Konstrukcji Betonowych S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyzwolenia 2, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współudział w organizacji i koordynacji procesów logistycznych, obsługa systemu magazynowego - księgowego Comarch ERP X2, raportowanie procesów zakupu i sprzedaży, obsługa zakupów dla potrzeby firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa programu Comarch ERP X2 lub podobnego programu ERP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: mile widziane doświadczenie min. rok
Nazwa pracodawcy: Fabud Wytwórnia Konstrukcji Betonowych S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 2, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: dział kadr pon - pt , Godziny : 7.00 - 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2018
Data dodania oferty pracy: 16.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta Robót Publicznych dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu: http://www.pupgliwice.intracom.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/roboty_publiczne.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy. Wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne; rok doświadczenia zawodowego; podstawowa znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi programów komputerowych; przygotowywanie dokumentacji związanej ogłaszaniem ofert, umów, prowadzenie spraw związanych z prawem zamówień publicznych itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Nieborowice (śląskie)
Naprawa komputerów, laptopów, kserokopiarek, drukarek. Regeneracja tonerów. Dojazd do klienta w celu naprawy urządzenia.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Piła (wielkopolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Piskorowice (podkarpackie)
Obsługa recepcji
Gliwicka Agencja Turystyczna S.A. Oddział Zamek w Lesku - 2017-08-29 - Lesko (podkarpackie)
Wprowadzanie danych do bazy, wykonywanie rozliczeń, sprawdzanie poprawności danych, kontakt mailowy w języku niemieckim.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
Referent ds. zatrudnienia i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pianowo (wielkopolskie)
Podłączanie szaf sterowniczych.
''Kaspi'' Sp.zo.o - 2016-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa w Kancelarii Komorniczej
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Nauczyciel przedmiotu informatyka
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie - 2018-08-07 - Mirków (dolnośląskie)
wg zawodu
Usługi Transportowe Artur Hasiuk - 2017-01-13 - Żary (lubuskie)
Przygotowywanie posiłków, układanie menu, dbanie o czystość kuchni. Praca w godz.: 12-20, 2 razy w tygodniu - 12-22. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 507 520 261, e-mail: rszwaj2 (at) poczta.fm
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNA VERA RÓŻA SZWAJ - 2016-11-22 - Gniechowice (dolnośląskie)
Nauczanie przedmiotu edukacji dla bezpieczeństwa w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Borów (lubelskie)
Brak danych
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA "W JASIONCE - 2018-02-20 - Jasionka (podkarpackie)
praca
Zakład Produkcji Folii "EFEKT PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej księgowości z kadrami. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Mesznej.
KUROWSKI G&T SP. Z O. O. - 2017-04-26 - Meszna (śląskie)
Kosmetyka i czyszczenie aut, obsługa mujni samochodowej, dozorowanie obiektu.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Gryfino (zachodniopomorskie)
transport towarów, trasy międzynarodowe
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Bytom (śląskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
obsługa falcerki, sklejarki, konserwacja maszyny, czyszczenie maszyny, przestrzeganie obowiązujacych procedur
PRESTON SP. Z O.O. - 2018-03-14 - Dąbrowa (wielkopolskie)
- Sprawowanie nadzoru nad serwisem i rozwojem systemów AKPiA i telemetrii funkcjonujących w Spółce. Wdrażanie nowych systemów pomiarowych, automatyki oraz telemetrii.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub elektronika. Doświadczenie nie jest wymagane. Uprawnienia elektryczne G1/E do 1 kV. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programowania i obsługi sterowników PLC. Znajomość programów narzędziowych do programowania sterowników PLC. Znajomość systemów AKPiA. Znajomość obsługi systemu SCADA. Znajomość czytania dokumentacji technicznej. Znajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie codziennych czynności płacowych, obsługa akt osobowych pracowników, sporządzanie list płatności
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kościan (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami obowiązującymi w spółcesporządzanie i bieżąca aktualizacja zestawień dot. Wspólnot Mieszkaniowcyh admnistrowanych przez innych zarządców w którym Miasto posiada udziaływeryfikacja zestawień wpływających do Działu pod względem rachunkowymbieżący kontakt z zarządcami i jednostakmi spółkiobsługa urządzeń biurowychStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie mile widziane wyższe, administracja, zarządzanie, doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku, obsługa MS Office, urządzeń biurowych, mile widziany j.ukraiński.- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,- obsługa dokumentacji kadrowo -płacowej oraz sporządzanie specyfikacji dokumentów,- raportowanie danych,
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o S.K. - 2017-01-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI-WERYFIKACJA,DEKRETACJA,KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW-POMOC W PRZYGOTOWANIU DOKUMENTÓW PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Brzeźnica (podkarpackie)