REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego
Data publikacji: 2016-04-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, znajomość podatków
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 05.04.2016
Oferta pracy ważna do: 05.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016
Podobne oferty pracy
Przygotowanie i wyrób gotowego pieczywa.
"Piekarnia" Sp. Jawna Helena, Ryszard,Waldemar Maciąg - 2016-10-17 - Dziećmorowice (dolnośląskie)
Zadania główne:1)Gromadzenie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności oraz przestrzeganiei monitorowanie terminów płatności z tytułu zobowiązań i należności2)Wprowadzanie dokumentów dotyczących zobowiązań i należności do systemu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3) Tworzenie przelewów elektronicznych w zakresie rozrachunków z kontrahentami4)Generowanie wyciągów bankowych z systemu bankowego oraz sprawdzanie ich z dokumentami źródłowymi5) Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym6)Rejestrowanie dowodów księgowych w celu sprawdzenia czy realizacja wydatku znajduje zabezpieczenie w planach finansowych oraz wieloletniej prognozie finansowej7)Prowadzenie rejestru zaangażowania umów oraz wydatków8)Dekretacja dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami obiegu dokumentów księgowych, zakładowym planem kont, wykazem ksiąg9)Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania10)Przestrzeganie dyscypliny budżetowej11)Stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie12) Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach13) Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostkach14) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych15) Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych16)Informowanie Głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działanie jednostki.Zadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji, analiz, statystyk i sprawozdań w zakresie swoich obowiązków; prowadzenie całokształtu spraw związanych z odbiorem końcowym inwestycji, modernizacji oraz remontu; prowadzenie całokształtu spraw z zakresu: rejestrowania, prowadzenia dokumentacji z badań urządzeń transportu bliskiego i zbiorników ciśnieniowych (odbiory UDT); prowadzenie całokształtu spraw z zakresu przeglądów konstrukcji hal i budynków, Prowadzenie szkoleń zzakresu urządzeń dźwigowych; prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodno-kanalizacyjną zakładu; wynagrodzenie do uzgodnienia
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-08-02 - Zawadzkie (opolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Pogwizdów (śląskie)
Prace ogólnobudowlane
Firma Usługowo-Montażowa J.L. INSTAL - 2017-07-26 - Zabawa (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie wniosków, umów, zestawień, raportów; administracja biurem, wewnętrznymi aplikacjami do zarządzania danymi, zakupy, wspieranie procesów biznesowych; aktywny udział w realizowaniu współpracy z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Opole (opolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie się z treścią ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz rozporządzenia do ustawy w kwestii dotyczącej regulacji prawnych - w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych.Zapoznanie się z drukami wniosku w sprawie zorganizowania i sfinansowania prac interwencyjnych. Obsługa klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji. Pisanie pism oraz zestawień statystycznych w programie Word i Excel, obsługa programu Syriusz. Kserowanie dokumentów źródłowych. Zakładanie teczek dla poszczególnych firm oraz wpinanie dokumentów wpływających do teczek. Bezpośrednia współpraca z działem pośrednictwa pracy, ewidencji i świadczeń oraz z innymi stanowiskami działu instrumentów rynku pracy.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie, opracowywanie podań o przyznanie pomocy materialnej dla studentów. Przygotowanie decyzji stypendialnych. Ubezpieczenia zdrowotne studentów. Przygotowanie i sprawdzanie list wypłat stypendiów.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu zarządzania majątkiem będącym w trwałym zarządzie DPS w Huwnikach, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych wynikających z ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach - 2016-01-25 - Huwniki (podkarpackie)
szacowanie poniesionych szkód, obsługa systemu Audatex, przygotowywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
szlifowanie, wyrównywanie powierzchni lakieru, polerowanie, obszywanie kierownic, klejenie skór, praca jako operator na lakierni
"QUIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-06-30 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Pomoc biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Żywiec (śląskie)
doświadczenia w handlu,prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie SAP, współpraca z innymi działami ( zakupy, sprzedaż, produkcja, kontrola jakości) w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów,tworzenie raportów oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji magazynowej
GRUPA AZOTY "KOLTAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie umów i ofert z zakresu windykacji, prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie kontrahentów, praca w terenie - praca zdalna przy komputerze i w terenie. Osoba otrzymuje z centrali dane niezbędne do pracy - windykacja należności dla firm. Pracodawca zapewnia samochód służb., telefon, komputer służbowy.
Magna Era Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Częstochowa (śląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, klientów biura rachunkowego, kontrola prawidłowości dokumentacji, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem na podstawie umów o pracę oraz cywilno-prawnych, pilnowanie ciągłości i terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP samych klientów biura
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Palędzie (wielkopolskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych i kierowcy, prace dekarskie, ciesielskie, murowanie związane z budowaniem domów
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Białków (dolnośląskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Słubice (lubuskie)
Sprzątanie, pielenie, palenie w piecu, pobieranie opłat parkingowych.Oferta pracy w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego przeznaczona dla osób powyżej 30 roku życia spełniających co najmniej jeden z warunków:- kobiety,- osoby w wieku 50 lat i więcej,- osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności,- osoby długotrwale bezrobotne (tzn. pozostające bez pracy nieprzerwalnie przez okres ponad 12 m-cy)- osoby o niskich kwalifikacjach (za osobę o niskich kwalifikacjach uznaje się osobę posiadającą wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe z wyłączeniem wykształcenia policealnego i pomaturalnego).
PPUH AWAR Robert Nowak - 2018-12-12 - Jarocin (wielkopolskie)
PROWADZENIE PROCESU PAKOWANIA PIWA, OBSŁUGA, KONSERWACJA MASZYN I URZĄDZEN, UCZESTNICTWO W CODZIENNYCH SPOTKANIACH DZIAŁU PAKOWANIA-NAUKA PODSTAWOWYCH NARZĘDZI LEAN MANAGEMENT, PRZYGOTOWANIE, RAPORTOWANIE I OMAWIANIE WSKAŻNIKÓW TECHNOLOGICZNYCH ORAZ JAKOŚCIOWYCH;PROWADZENIE DZIAŁAŃ PREWENCYJNYCH I REMONTOWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE/ ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA KOMUPTERA, OBSŁUGA SAP-MES, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE, DOŚWIADCZENIE MIN. 4 LATA W OBSŁUDZE I/LUB NAPRAWACH MASZYN I URZADZEŃ ROZLEWNICZYCH KRONES AG, KHS,SIMONAZZIBARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.UKRAIŃSKIEGO-MILE WIDZIANAPRACA W WOLNE DNICV NA ADRES E-MAIL: magdalena.wiesko (at) carlsberg.pl
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa recepcji, sprawy administracyjno-biurowegodz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Księgowy
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Leżajsk (podkarpackie)
Pomoc księgowej, znajomość pełnej księgowości.
Kancelaria Podatkowa Barbara Skrzypczak - 2018-12-17 - Płock (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa urządzeń biurowych, programów księgowych, znajomość pracy na kasie fiskalnej, eystawianie i samokontrola okumentacji finansowej, tj. faktur, paragonów, raportów dobowych i kasowych, przygotowanie gotówki do wypłat do banku
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowo-księgowych
BIURO "PODATNIK" - MARLENA PODSIADŁY - 2016-11-29 - Kwidzyn (pomorskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)