REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Drawski Młyn oferta pracy NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa sekretariatu,- prowadzenie korespondencji,- nadzór nad obiegiem dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2017-09-28
Lokalizacja: Drawski Młyn (wielkopolskie)
Pracodawca: NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 1c, 64-733 Drawski Młyn, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu,- prowadzenie korespondencji,- nadzór nad obiegiem dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Drawski Młyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Drawsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość arkusza kalkulacyjnego excel
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra organizacja czasu pracy, 1 rok doświadczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 1c, 64-733 Drawski Młyn, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina pracodawcy: Drawsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Drawski Młyn
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 1c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 28.09.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szycie ręczne, szycie na overlocku; umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Randstad Polska Sp z o.o. - 2018-04-23 - Słupsk (pomorskie)
Nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Dbanie o porządek baru i sali - obsługa gości
Karczma przy Molo Handel Artykułami Spożywczymi, Gastronomia Emilia Zielonka - 2018-08-01 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzeniu pod względem formalnym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i zeznań podatkowych, ujawnianie przestępstw i wykroczeń karnych skarbowych, prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi, wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 09.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177377
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie kandydat się ubiega), odręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Dokumenty można składać do 11.08.2017r, przesyłać na adres: ZUS II Oddział w Łodzi , Wydział Spraw Pracowniczych ul. Kilińskiego 7/11 98-220 Zduńska Wola. Na kopercie z ofertą należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY"
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
Nauka zasad obiegu dokumentacji w myśl obowiązującej instrukcji kancelaryjno-biurowej;- zasad kopertowania i wysyłania poczty zwykłej,- obsługi komputera w zakresie pakietu Office oraz obsługi urządzeń biurowych tj. telefonu, faksu, skanera, drukarki, kserokopiarki;- zasad sporządzania wykazów dokumentów, rejestrów;- zasad archiwizacji dokumentów;- wykonywania czynności kancelaryjno-biurowych zleconych.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami- współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz organizacji- przekazywanie liczników do magazynów rejonowych- dokonywanie segregacji liczników zgodnie z wytycznymi- dbanie o ład i porządek w magazynieGodziny pracy: I zmiana 07.00 - 15:00 pn-ptPraca w Elblągu
Manbroker Sp.zo.o. - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
dekretowanie, księgowanie, prowadzenie rejestru podatków, sporządzanie deklaracji podatkowych
Toruńska Orkiestra Symfoniczna - 2016-06-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji w trybie zamówień publicznych, Współpraca z kierownikami poszczególnych działów w zakresie przygotowywania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Monitorowanie realizacji umów przetargowych. Czynne uczestniczenie w komisjach przetargowych ( uczestniczy w otwarciu ofert, dokonuje ich oceny, bierze udział w negocjacjach z wykonawcami). Dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy na podstawie postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz treści oferty złożonej przez wykonawcę.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rozwożenie towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Radom (mazowieckie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Płock (mazowieckie)
PROWADZENIE GOSPODARSTWA DOMOWEGO, POMOC W CZYNNOŚCIACH ŻYCIA CODZIENNEGO, CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZE, PRACA Z ZAMIESZKANIEM U PODOPIECZNEGO
kontakt przez OHP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- Poznanie zasad działania MPWiK Sp. z o.o., schematu organizacyjnego, regulaminu pracy- Szkolenie z zakresu BHP, instruktaż stanowiskowy- Rozwiazywanie problemów sprzętowo - programowych (wsparcie wstępne)- Tworzenie dokumentacji IT- Pomoc w rozwiązywaniu problemów sieciowych ( stacje robocze, drukarki, przełączniki)
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Będzin (śląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI - 2017-09-29 - Kwidzyn (pomorskie)
sporządzanie posiłków, opracowywanie menu, współpraca z klientami zakładu gastronomicznego, współpraca z kelnerami.
PPHU PROGMET Bogdan Grys - 2018-01-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
1. Skanowanie, kserowanie, wysyłanie faksów2. Obsługa poczty elektronicznej, przyjmowanie dokumentów i ewidencjonowanie w programie poczty.3. Obsługa kancelaryjna, rozdział korespondencji.4. Przygotowywanie dokumentów do wysyłki.5. Ewidencja korespondencji w książce nadawczej.6. Obsługa programów kancelaryjnych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Kapuściska
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób po 30 roku życia.Bieżąca obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących w dzienniku korespondencji- Zintegrowanym Systemie Informatycznym, odbieranie telefonów i kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników, przyjmowanie faktur oraz ewidencjonowanie ich w systemie informatycznym, obsługa Zarządu i osób zaproszonych na spotkania, dostarczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Otwock (mazowieckie)
- Otwieranie zleceń produkcyjnych w systemie.- Sprawdzanie porawności i kompletności danych w syetemie komputerowym oraz uzupełnienie i korygowanie ich.- Wprowadzeanie porawnego rozliczenia zlecenia produkycjnego do systemu.- Kontrola zgodności rozliczenia zleceń ze specyfikacją materiałową.- Zamykanie zleceń produkcyjnych.- Archiwizowanie dokumentów rozliczeniowych zleceń produkcyjnych.Oferta dostępna w sali F. Kontakt kandydatów z pracodawcą - osobisty, telefoniczny: 71 382 82 32, e-mail: praca (at) bikkoplast.pl
"BIKKOPLAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu(głównie zagraniczne,rozliczanie produkcji w programie CRP(OPTIMA),obsługa kont bankowych,zlecenie przelewów,rozliczanie płatności,przygotowywanie zestawień zgodnie z potrzebami spółki,współpraca z biurem księgowym zewnętrzym.
OKOVITA Sp. z o.o. Gorzelnia Śleszyn - 2016-05-20 - Śleszyn (łódzkie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Nowy Dwór Mazowiecki. Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego), po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Nowy Dwór Mazowiecki, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel), tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy. Informacje dodatkowe: możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, wynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH Sylwia Janowska - 2017-06-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca przy produkcji osłon okiennych
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Dęblin (lubelskie)
obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentacji produkcyjnej i magazynowej, aktualizacja cennika, wprowadzanie danych dbanie o prawidłowy obieg dokumentwó, zamaiwanie artykułów biurowych,obsługa spotkań słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
wykonywanie tynków maszynowych
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lębork (pomorskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym. Praca na 2 zmiany od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-22
DINO POLSKA s.a. - 2018-02-18 - Nadarzyn (mazowieckie)
Praca na koparko-ładowarce na terenie powiatu gorlickiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Szymbark (małopolskie)