REFERENT DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH Łódź oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie kandydat się ubiega), odręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Dokumenty można składać do 11.08.2017r, przesyłać na adres: ZUS II Oddział w Łodzi , Wydział Spraw Pracowniczych ul. Kilińskiego 7/11 98-220 Zduńska Wola. Na kopercie z ofertą należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY"
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łęczycka 70A, 93-193 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie kandydat się ubiega), odręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Dokumenty można składać do 11.08.2017r, przesyłać na adres: ZUS II Oddział w Łodzi , Wydział Spraw Pracowniczych ul. Kilińskiego 7/11 98-220 Zduńska Wola. Na kopercie z ofertą należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY"
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : - znajomość zasad podlegania, ustalania wysokości i rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, FP i FGŚP[Umiejętność 1] : - znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeńspołecznych[Inne] : Wymagania formalne NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie- minimum 1 rok stażu pracy ogółemWymagania formalne POŻĄDANE:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie kandydat się ubiega), odręcznie podpisana zgoda na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Dokumenty można składać do 11.08.2017r, przesyłać na adres: ZUS II Oddział w Łodzi , Wydział Spraw Pracowniczych ul. Kilińskiego 7/11 98-220 Zduńska Wola . Na kopercie z ofertą należy zamieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 11.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie pracy zespołu, nadzór nad produkcją
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-06-24 - Karpicko (wielkopolskie)
obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentacji produkcyjnej i magazynowej, aktualizacja cennika, wprowadzanie danych dbanie o prawidłowy obieg dokumentwó, zamaiwanie artykułów biurowych,obsługa spotkań słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
Kancelaria Podatkowa Broda Danuta - 2017-06-07 - Cieszyn (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej obiektów budownictwa przemysłowego i innych budynków.
MKL BAU Sp. z o. o - 2016-07-25 - Siedlce (mazowieckie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie sald klientów, sporządzanie raportów i zestawień
SOBEX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-18 - Trzebicz (lubuskie)
Pakowanie towaru. Układanie na regały.
PPHU BASPOL Barbara Jesiołowska - 2017-09-01 - Kosakowo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
Przetwórstwo Rybne ŁOSOŚ Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Włynkówko (pomorskie)
Obsługa sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Reda (pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Zawichost (świętokrzyskie)
Zapoznanie z zasadami administrowania serwerami bazodanymi i inne
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca na obsłudze rachunków bankowych , segregowanie i upinanie dokumentów księgowych, kompletowanie wyciągów bankowych, wypisywanie zaświadczeń dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Żuromin (mazowieckie)
rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporządzanie deklaracji PFRON, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta , przyjmowanie wniosku o kredyt
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji prowadzenie, rejestrów, wydawanie zezwoleń, nadzór i kontrola w zakresie sprawozdawczości, realizacja zadań
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ustroń (śląskie)
zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kluczbork (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
WARUNKI PRACY- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych,- zadania wykonywane są w siedzibie urzędu,- stanowisko pracy znajduje się w budynku niedostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.ZAKRES ZADAŃ- prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,- wykonywanie czynności związanych z obsługą prawną Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepisów,udzielanie wskazówek w odniesieniu do konkretnych stanów faktycznych, prowadzenie szkoleń, świadczenie pomocywydziałom branżowym w opracowywaniu programów kontroli, sporzadzanie decyzji administracyjnych,,- uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora oraz wopracowywaniu planów pracy, analiz, ocen, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Wydziału, StałegoPolubownego Sądu Konsumenckiego lub Inspektoratu,,,- bieżące ocenianie prawidłowości prowadzenia kontroli i postępowań pokontrolnych realizowane poprzez weryfikacjęakt kontroli,- opiniowanie umów zawieranych w sprawach mających zwiazek z funkcjonowaniem jednostki,- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału PK, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
znajomość języka angielskiego oraz około roku na podobnym stanowisku, orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie wyższe, komputer biegle
Pomona Company LTD. Sp.z o.o., Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-29 - Żyrardów (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Żary (lubuskie)
•Prowadzenie sekretariatu Spółki, umawianie spotkań oraz dbałość o sekretariat; •obsługa gości Spółki;•Prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących Spółki, wysyłka poczty;
ELMECH KAZETEN Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Czeladź (śląskie)
obsługa programu:System Informacji Oświatowej-wprowadzanie danych do systemu
Zespół Placówek Specjalnych - 2016-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych. Dekretacja dokumentów księgowych. Wprowadzanie dokumentów księgowych do program FK. Sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: od 4000-2700 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od połowy czerwca 2016r.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym ( np. rachunkowość, finanse). Udokumentowane minimum roczne doświadczenie w księgowości, w tym co najmniej 6 miesięczne zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych. Znajomość klasyfikacji budżetowej. Znajomość obsługi programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. - Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 27.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
sprzedaz obuwia w sklepie firmowym
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów
AJG Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie ich w lokalizacjach;- kompletacja zleceń;- przygotowanie towarów do wysyłki;- udział w inwentaryzacjach i dbanie o zgodność stanów magazynowych;- obsługa sprzętu transportowego w magazynie.
AMEX STATIONERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w księgowości.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-08-08 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej w Oddziale, prowadzenie rejestrów, porządkowanie dokumentacji bieżącej, przygotowanie dokumentów do wysyłki, pomoc organizacyjna przy bieżącej działalnosci Wydziału nadzoru Prawnego
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Jaworzno (śląskie)
Fakturowanie, sprzedaż, sporządzanie oraz wprowadzanie towaru na stany magazynowe. Praca w Czańcu (w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 10.00 do 18.00) oraz w Andrychowie (od 7.00 do 16.00).
ŁYCZKO JAN Firma Transportowo-Usługowo- -Handlowa - 2017-07-14 - Czaniec (śląskie)