REFERENT W SEKCJI DS. ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWYCH (112 S EFS RPO) Otwock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI DS. ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWYCH (112 S EFS RPO)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Oferta stażu dla osób po 30 roku życia.Bieżąca obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących w dzienniku korespondencji- Zintegrowanym Systemie Informatycznym, odbieranie telefonów i kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników, przyjmowanie faktur oraz ewidencjonowanie ich w systemie informatycznym, obsługa Zarządu i osób zaproszonych na spotkania, dostarczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego, obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2018-07-18
Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Oferta stażu dla osób po 30 roku życia.Bieżąca obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących w dzienniku korespondencji- Zintegrowanym Systemie Informatycznym, odbieranie telefonów i kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników, przyjmowanie faktur oraz ewidencjonowanie ich w systemie informatycznym, obsługa Zarządu i osób zaproszonych na spotkania, dostarczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego, obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
REFERENT W SEKCJI DS. ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWYCH (112 S EFS RPO)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 19.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dodatkowe wymagania: otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.07.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
segregowanie, kompletowanie, sprawdzanie dokumentów, przygotowanie do księgowości,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie cyklicznych analiz w zakresie występującego w banku ryzyka.
BANK SPÓŁDZIELCZY W KĘTACH - 2016-01-27 - Kęty (małopolskie)
Przygotowywanie i kompletacja dokumentówzwiązanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników. Współpraca z PUP. Współpraca z działem logistyki.Staż w godz. od 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu: - zapoznanie z podstawami działania Urzędu- zapoznanie się z zadaniami realizowanymi przez Dział Organizacyjno Prawny i Administracji- wykonywanie pod nadzorem opiekuna czynności na stanowisku referenta - program stażu
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Żywiec (śląskie)
Oferta stażu dla osób w wieku 30 lat i powyżej.Prace związane z komletowaniem dokumentacji księgowej z dnia operacyjnego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentów, obsługa klienta w zakresie prowadzenia rachunków bieżących.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Otwock (mazowieckie)
księgowanie faktur, sprawdzanie dokumentów, sporządzanie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Grodków (opolskie)
Obsługa klientów, budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami, organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie dokumentacji biurowej, dbałość o sprawny obieg dokumentów, prowadzenie korespondencji, przyjmowanie faktur, redagowanie pism i dokumentów, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Instytut Postępowania Twórczego Sp z. o. o. - 2016-06-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
1) Zapoznanie z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Pomoc przy przygotowywaniu/opracowywaniu dokumentacji.6) Pomoc przy archiwizacji dokumentów.7) Obsługa urządzeń biurowych i komputera.8) Zapoznanie z zadaniami związanymi z pomiarami morskimi.
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)
Analiza możliwości finansowania projektów z programów unijnych oraz przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Lewickie (podlaskie)
kuchnia polska
1. Beata Zawistowska 2. BETT-MUR Beata Zawistowska - wspólnik spółki cywilnej - 2017-04-11 - Wasilków (podlaskie)
Obsługa korespondencji, przygotowywanie projektów pism, przyjmowanie interesantów, zakładanie spraw typu KM, KUS
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Racibórz (śląskie)
montaż reklam i innych zleceń pracodawcy
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Gorlice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa klienta, praca w Galerii Świdnickiej na ul. Westerplatte 29
Biuro Turystyczne "RAPALA" S.C. - 2018-07-25 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów na lokalnym rynku Aglomeracja śląska, sprzedaż produktów i usług firmy klientom biznesowym, utrzymywanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientami
RAND Sp. z o. o - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wykonywanie testów z zakresu IOT ( pomiędzy elementami infrastruktury sieciowej wyprodukowanymi przez firmę Nokia i sprzętem firm zewnętrznych), wybór odpowiednich testów w celu weryfikacji poszczególnych funkcjonalności, planowanie przebiegu testów i raportowanie wyników, rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze współpracą sprzętu telekomunikacyjnego firmy Nokia ze sprzętem pochodzącym od firm zew.[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : od 15.02.2017 - 14.02.2018
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i kontrolowanie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym różnego rodzaju deklaracji i zeznań podatkowych, udzielaniem informacji w zakresie zasad opodatkowania osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Żagań (lubuskie)
praca biurowa, uzupełnianie pism i kompletowanie dokumentów
DRB CENTRUM ODSZKODOWAŃ Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Legnica (dolnośląskie)
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem działu, obsługa interesantów: udzielanie informacji, wprowadzanie dokumentów księgowych do programu księgowego, analiza stanu należności ośrodka, wystawianie tytułów wykonawczych w celu wyegzekwowania należności od dłużników, analiza poprawności składanych wniosków, sporządzanie projektów pism oraz decyzji urzędowych, segregowanie i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Siedlce (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy lubwykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział II Rozdział 1, 3, 4 i 8 do art. 76).II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.06.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu kwietniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów;2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika;3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta;4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą;5)obsługa interesantów Wydziału;6)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział;7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych;8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-05-12 - Racibórz (śląskie)
utrzymanie w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym oraz właściwa konserwacja i eksploatacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych, śródlądowych wód powierzchniowych stanowiących własność publiczną, istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa na terenie powiatu nowodworskiego, przygotowywanie dokumentacji przetargowych;/zapraszamy na naszą stronę www.zmiuw.gda.pl /
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego - 2017-07-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Kontrola stanów surowców na magazynach, inwentaryzacja comiesięczna, wprowadzanie faktur do programu magazynowego, rozliczenia i kalkulacje gastronomiczne, analizowanie sprzedaży i kosztów. Rozliczanie magazynów hotelowych i gastronomicznych, udział w kontrolach działu gastronomii, odpowiedzialnosć za realizację założeń budżetowych restaracji. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą e-mail: Oferta znajduje się w sali: Gb, Ga
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Mirosławice (kujawsko-pomorskie)
1. Bieżąca obsługa petentów.2. Redagowanie i przygotowywanie pism do wysłania.3. Przyjmowanie korespondencji.4. Obsługa urządzeń biurowych.5. Praca na programach (Word, Excel, SIO) w sekretariacie.6. Obsługa portali ZSEO, Edunet, BIP.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach: nabycia i/lub utraty prawa do zasiłku lub statusu osoby bezrobotnej, nienależnie pobranych świadczeń. Współpraca z innymi instytucjami.
Powiatowy Urząd Pracy Gdynia - 2018-03-26 - Gdynia (pomorskie)
Monitoring procesu realizacji zamówień, obsługa zapytań od klientów, logistyka, monitorowanie terminu załadunków i dostaw klientów, plan sprzedaży, analizy sprzedażowe
PFLEIDERER SILEKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)